בלי קוצ'י ומוצ'י: בן זיני וטיילור מלכוב נפרדו. צילום מסך מתוך הסרט פשוט לשיר

בלי קוצ'י ומוצ'י: בן זיני וטיילור מלכוב נפרדו

רגע אחרי שחזרו מריאליטי זוגות ושבועיים אחרי ששחררו סינגל רומנטי, הצמד הויראלי והאהוב, בן זיני וטיילור מלכוב - החליטו להפריד כוחות • כל הפרטים

 אחרי חרושת שמועות שהוכחשה בכל תוקף - כעת זה רשמי. הצמד המצליח והאהוב, בן זיני וטיילור מלכוב נפרדו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 אחד הזוגות היציבים ביותר בעולם הילדים והנוער הם ללא ספק בן זיני (23) וטיילור מלכוב (17) שמעבר לקריירה מוזיקלית משותפת, ערוץ יוטיוב, סרט מצליח וקמפיינים - השניים יוצאים יחד כשנתיים ונראו צמודים במיוחד לאורך כל הזמן (מלבד התקופה בה זיני שהה ב"האח הגדול VIP"). השמועות על הפרידה החלו כשבועיים לאחר חזרתם ארצה מריאליטי הזוגות "זוג מנצח VIP" בברזיל, מיד אחרי שסיימו את הבידוד כל אחד המשיך אל משפחתו ומעריצים הבחינו כי לא עשו את החג יחד ולא העלו סטורי משותף זמן מה. השניים תירצו את העניין בכך שבגלל הצילומים בחו"ל כל אחד רצה קצת זמן להיות עם המשפחה - אך כעת זה רשמי ואפילו השניים החליפו כל אחד את תמונת הפרופיל שלהם בווטסאפ - מתמונה זוגית לתמונה לבד!

© צילום מסך מהקליפ

כזכור, רק לפני מספר חודשים צצה שמועה על פרידה - אך כזאת שהתבררה רק כריב קל בין הזוג. השניים שההוכחה הראשונית על הזוגיות שלהם (לאחר שמועות רבות) נחשפה כאן לראשונה במאי 2018, עוררו סערה בגלל הפרשי הגילאים של השניים. תגובות שעד היום הם מקבלים ברשתות בנושא והתראיינו על כך לא פעם ורק בינואר האחרון זכו השניים בתור "הרכב השנה" לשנת 2019 בטקס נבחרי השנה של גולשי פרוגי. 

מ-SPOT, המייצגת את השניים נמסר בתגובה: ״אנו לא מגיבים על חייהם הפרטיים של מיוצגנו״.

 
תגובות