רכילות בקטנה: התפקידים החדשים של קירל וכוכבות "רייברדיל". צילומים: אסך לב, Gettyimages.IL/Frazer Harrison

רכילות בקטנה: התפקידים החדשים של קירל וכוכבות "רייברדיל"

השבוע ב"רכילות בקטנה": קים אור אזולאי בוכה בשידור, צ'ארלי ודיקסי פורשות, הבשורות של טיילור מלכוב וגם: הצצה לבתים של הסלבס הגדולים

אם הייתם עסוקים השבוע בלהתחיל להתכונן בהתאם לחזרה לשגרה ולא הספקתם להתעדכן במה שקרה בעולם הבידור, גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לא שותקת

לילי ריינהרט נשארת חסרת סבלנות למעריצים המתערבים בחיי האהבה שלה עם קול ספראוס. לאחר שההאשטאג #ColeSprouseIsOverParty תפס תאוצה ברשתות החברתיות, לילי הגיבה בכעס במחרוזת ציוצים בטוויטר, אך לאחר זמן מה, התחרטה ומחקה אותם. לדבריה: "טוויטר הוא מקום כל כך מרושע" כתבה והוסיפה: "כל כך קל לדבר ככה שאתם מאחורי הטלפון, נכון?" היא המשיכה, והסבירה שמצבים כאלה הם הסיבה שהיא מקפידה על מערכות יחסים פרטיות "בגלל הבריונות הזו", כתבה והוסיפה: "אני מסרבת לסתום את הפה על דברים כאלו... אין לכם מושג כמה זה יכול להיות הרסני למישהו. זה פוגע. לאף אחד אין שום תירוץ לזה".

מרגשת

קים אור אזולאי פרצה השבוע בבכי בשידור חי בתוכנית הבוקר של ניב רסקין. הסיבה: היא הלכה להפתיע בשידור את סבה וסבתה אחרי שלא ראתה אותם מאז ההנחיות המיוחדות לתקופה. המפגש המרוחק איתם היה כה מרגש שאזולאי הצעירה לא יכלה להתאפק ופרצה בבכי שוב ושוב במיוחד כשסבא וסבתא אמרו לה כמה הם התגעגעו. כזכור, קים גם השתתפה בקמפיין המיוחד של פרוגי בנושא #שומרים_על_סבא_וסבתא

קים אור אזולאי

"פחדתי שלא אראה אתכם יותר": קים אור אזולאי הפתיעה את סבא וסבתא אחרי חודשיים שלא נפגשו. צפו במפגש שלא השאיר אף עין יבשה

פורסם על ידי ‏חדשות הבוקר‏ ב- יום שלישי, 5 במאי 2020

מלך היופי

לאחר תקופה לא פשוטה בצל הקורונה לכולם, גם בעולם הבידור הופסקה העבודה, אך סוף סוף רואים ניצוצות של חזרה לשגרה: במהלך שאלות-תשובות של עומר דרור בסטורי, הוא חשף כי לוהק לסדרה חדשה של yes בשם "מלכת היופי של ירושלים". הסדרה מבוססת על ספר של שרית לוי ישי והעלילה מתרכזת במשפחה ירושלמית שנאלצת להתמודד עם כך שכל בנות המשפחה מתחתנות עם גברים שלא אוהבים אותן. דרור יגלם לוחם שמנהל רומן עם לונה ארמוזה. שיהיה בהצלחה!

 

השמחות והצרות של מלכוב

כשהזוגיות של בן זיני וטיילור מלכוב התחילה היא עוררה סערות רבות, כך גם במהלך כל מערכת היחסים כשהם לא ירדו מהכותרות. כעת, גם על הפרידה של השניים מדברים בכל מקום. השבוע התפשטו שמועות על כך שמלכוב כבר מנהלת זוגיות חדשה עם כדורגלן ישראלי מוכר - ירדן שועה בן ה-20. הכוכבת הגיבה על השמועות כי: "הפרידה שלי מבן מאוד טרייה, אני לא מחפשת זוגיות בשלב זה". מלכוב, שחגגה השבוע 18, קיבלה גם בשורה חיובית כשעברה אתמול (ה') טסט ראשון וקיבלה רשיון נהיגה, לא לפני שגם פה התחוללה דרמה כשהמורה לנהיגה שלה חשף בטעות בסטורי את מספרה של הכוכבת.

© צילום מסך מתוך הסרט פשוט לשיר

הספיק להן 

חבורת "היפ האוס" מהטיקטוק צברה במהרה קהל מעריצים אוהב, בחמישה חודשים הספקנו לראות מהחבר'ה אינספור ריקודים וסרטונים ששברו את הטיקטוק, אך כעת נראה כי האחיות דמליו עוזבות את הבית. הסימן הראשון שגרם לחשדות על עזיבתן הוא שניק אוסטין פרסם סרטון בחשבון המשותף שלהם והציג תמונות של כל חברי ההיפ, אבל תנחשו מי היו חסרות? הסימן השני הוא שבכל פעם שאחד מחברי "היפ האוס" מעלה סטורי מאינסטגרם הפרטי שלו - הם משתפים את הסטוריז גם באינסטגרם של "היפ האוס". אך למרות שצ'ארלי ודיקסי כן היו פעילות באינסטגרם הפרטי שלהן - הפעם הסטוריז שלהם לא יתפרסמו באינסטגרם של החבורה. בנוסף, אל תשכחו שצ'ארלי וצ'ייס נפרדו לא מזמן. לכן זה לא יפתיע אותנו אם אכן צ'ארלי עזבה והחליטה לתפוס מרחק מהאקס, מפני שזה לא קל לעבוד עם בן הזוג לשעבר, שעוד טוענים כי בגד בך במהלך הזוגיות. בקיצור, מבטיחים לעדכן!

© צילום מאינסטגרם

הצצה לממלכה

הראפר טרוויס סקוט, בן זוגה לשעבר של קיילי ג'נר ואב ביתה, חגג השבוע יום הולדת. ג'נר פירסמה בחשבן האינסטגרם שלה ברכה שנתנה לנו הצצה לחדר של סטורמי. הצבע הורוד לגמרי שולט על החדר, מהקירות המקיפים אותו שעל אחד מהם תלוי מד מטר פרחוני ורדרד, ועד השטיח הורוד המתפרס על הרצפה. בנוסף, ניתן להבחין שהחדר מאובזר במגלשה קטנה, עגלת משחקים ואוהל ורוד שלגמרי עושה לנו חשק לחזור לגילה של סטורמי ולגור בו. ג'נר היא לא היחידה שנתנה הצצה השבוע למקום מגוריה, כך גם הזמר הלטיני מאלומה שפרסם על כך סרטון שלם ביוטיוב.

 

מעבר לידידים

במהלך סרטון "שאלות תשובות" שעשו ניקול וקלואי מהתכנית "חם, רותח, לוהט", השתיים נשאלו על זוגיות. ניקול השיבה שבמהלך הסדרה הסתכלה על כל הגברים כידידים בלבד אבל כרגע אחד מהם כבר מעבר. היא שיתפה שמדובר ברייס ומאחר שהשניים גרים בשני קצוות שונים של העולם, הם מחכים שהמצב עם הקורונה ירגע ואז היא תטוס אליו כדי לראות לאן העניינים מתקדמים.

© מתוך netflix

אמרה לו כן?

אחרי שבשבוע שעבר הפתיעו את העולם בבשורה על בת שבדרך: מעריצים ברחבי העולם חושדים שג'יג'י חדיד וזאין מאליק מאורסים ואולי אפילו גם נשואים. את הקונספירציה הם מבססים על הקעקוע שנראה על זרועו של מאליק. בקעקוע נראה קטע מתוך שירו של חליל ג'ובראן המדבר על נישואים, קטע פופולרי לקריאה במהלך חתונות.

עוד בענייני השניים: מי שלא שכח למסור את איחוליו לבשורת ההריון הוא השותף לשעבר של מאליק ללהקת וואן דיירקשן - ליאם פיין. הכוכב איחל מזל טוב במהלך לייב באינסטגרם שלו ואמר: "רק רציתי להגיד מזל טוב לזאין וג'יג'י, שכפי שאתם יודעים - מצפים לתינוקת". נזכיר כי פיין הוא אבא בעצמו לבר, בן השלוש. 

© צילום מאינסטגרם

אמרה להם כן!

נועה קירל ממשיכה לקטוף קמפיינים נחשקים ורווחים, אתמול (ה') פרסם העיתונאי רז שכניק כי קירל תהפוך לפרזנטורית של חברת הלווין, yes, עם חוזה שמוערך בכמאות אלפי שקלים. במסגרת הקמפיין וכמו קודמיה בתפקיד (סטפן וחנה אלברשטיין), קירל תחדש להיט בינלאומי משנות השבעים שישתחרר גם כסינגל.

צהובות ונהנות

אחרי שהשבוע נודע כי העונה הנוכחית שלהן קוצרה, כעת נודע גם כי כוכבות "רייברדיל": קמילה מנדס, לילי ריינהרט ומדלן פטץ' יתרמו את קולן לדמויות בסדרה המצליחה, "משפחת סימפסון", בפרק אשר יעסוק בילדות שנואות.

© Gettyimages.IL/Rich Fury

האופה המזמרת

סלינה גומז מצטרפת לשירות הסטרימינג של HBO ותקבל תוכנית בישול. גומז הצהירה לאחרונה כי אם הייתה יכולה לבחור בקריירה אחרת היא הייתה רוצה להיות שפית בגלל שהיא מוצאת את עצמה מתנסה במטבח לא פעם בבית בתקופה הזאת, כמו כולם. גומז תקליט את הפרקים מהבית שלה ויוצמד אליה שף מיוחד כדי שידריך אותה בכל מתכון. לסדרה יהיו 10 פרקים החל מה-27 במאי.

מוכנות להמשיך

אחרי כמעט חודש, יעל שלביה, אלין כהן ואנג'ל ברנס סיימו את הטירונות שלהן במחנה 80. כהן צפויה להחליף את סטפן (שהשתחרר השבוע) בחיל התקשוב, שלביה מצטרפת לחיל האוויר וברנס בחיל הלוגיסטיקה. בהצלחה בנות!

© אינסטגרם, ADD ו-מתגייסים

חגגה בבטיחות

במהלך צילום קמפיין חברתי חדש בשם "#עוברים_לפרייבט", המעודד את בטיחות ופרטיות בני הנוער ברשת, הופתעה הזמרת עדן אלנה על סט הצילומים עם עוגה וסרט לכבוד יום הולדתה ה-20 שציינה אתמול. בין המברכים: חבריה לקמפיין - נועה קירל, קווין רובין, גל גהלי, שגיא מוקי וסטפן. מדובר קמפיין של קרן תובענות ייצוגיות באפוטרופוס הכללי, קבוצת "ענני תקשורת" ומשרד הפרסום לצעירים FRESH.

© אסף לב
תגובות