האם ה"הייפ האוס" בדרך לתכנית ריאליטי?. אינסטגרם

האם ה"הייפ האוס" בדרך לתכנית ריאליטי?

על פי דיווחים מעבר לים בית יוצרי הטיק טוק - הייפ האוס ובתי יוצרים אחרים במגעים לתכניות ריאליטי, ומה זה אומר על הדרמה שהייתה שם לאחרונה? כל הפרטים

בחודשים האחרונים בתי היוצרים של הטיקטוקרים ברחבי לוס אנג'לס צוברים יותר יותר פופולאריות בקרב בני הנוער. בין הבתים ניתן לראות את הייפ האוס, סוואי האוס וגם קלאב האוס. על פי דיווחים מעבר לים כל אחד מהבתים נמצא כעת במגעים עם גופי שידור מסוימים לתכנית ריאליטי שתעקוב אחרי חייהם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אפילו אנשים טוענים כי הדרמה האחרונה בין הייפ האוס וסוואי האוס שהייתה בתחילת החודש הייתה בכלל מבויימת כדי להראות לגופי השידור שאכן יש חומר לתכנית ריאליטי ושהדרמה מעניינת את בני הנוער.

ראיון
כוכב "הייפ האוס" בראיון לפרוגי
נעם פינבליט
ג'יימס רייט הוא אחד מהכוכבים האהובים בבית הטיקטוק שמשגע את העולם, "הייפ האוס" ואנחנו השגנו ראיון בלעדי איתו! הטיקטוקר סיפר לפרוגי על השנה ששינתה את חייו, הצהרות לכוונות עתידיות (רמז: זה לא קשור לתחום הבידור) וגם: על התגובות הרעות באפליקציה

אך עם זאת, יש קצת חילוקי דעות בין גופי השידור לבין בתי היוצרים. הטיקטוקרים רוצים להראות יותר את הצד העסקי שלהם בבית, איך בגיל כל כך צעיר הם מצליחים לנהל עסק מצליח, בעוד שגופי השידור מחפשים את האינטראקציה החברתית של כולם ופחות את הצד העסקי, בכל זאת - ריבים אישיים ודרמות זה מה שמוכר, לא עסקים.

מה אתם חושבים? הייתם צופים בתכנית ריאליטי על ההייפ האוס?

 

 

תגובות