רכילות בקטנה: כוכב "השמיניה" יצא מהארון כביסקסואל. צילום: אוהד רומנו

רכילות בקטנה: כוכב "השמיניה" יצא מהארון כביסקסואל

השבוע ב"רכילות בקטנה": הדמויות שחוזרות לפסטיגל, כוכב הנוער שהתחתן בסתר, האמת מאחורי צילומי "רייברדיל 5" וגם: מה גרם לעמנואל לוי להתעצבן בסטורי?

אם הייתם עסוקים בלארגן את הסוכה הכי יפה שיש בשכונה ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור, גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

חוזרים אל העבר

כ-40 כוכבים מכל הזמנים יקחו חלק בפסטיגל השנתי (במתכונת המיוחדת) ועל למעלה מ-20 כוכבים קראתם כאן לראשונה. מתוך שלל האמנים שישתתפו, כמו אליאנה תדהר, טל מוסרי, שירן סנדל, רן דנקר, רוני דואני, עדי הימלבלוי, אנה זק, עומר חזן, קווין רובין, נועה קירל, שירי מימון, שירה לוי ועוד יהיו הפתעות מיוחדת לחובבי הנוסטלגיה. כוכבים כמו לירז צ'רכי (מלכה קרה - פסטיגל "גיבורי הממלכה"), עוז זהבי (מגה בייט - I פסטיגל) וטלי אורן (פליי פסטיגל) יחזרו לדמויות העבר שלהם ולתלבושות הנוסטלגיות. מהפקת הפסטיגל נמסר בתגובה: "אנו מכינים לכם הפתעות". 

 

שחזור של ביבר? 

זוכרים את הסיפור הסודי והחשאיות סביב הנישואין של ג'סטין ביבר והיילי בולדווין? אך מסתבר כי כך עשה גם השחקן האהוב מ"דוכן הנשיקות", ג'ואל קורטני. השבוע הוא התחתן עם בת זוגו בחתונה סודית ומה שנקרא - בשושו. נזכיר כי השניים הכיר לפני כחמש שנים, בשנת 2015, בשנת 2017 התחילו לצאת. לאחר שנה של זוגיות הם נפרדו, אך לפני קצת יותר משנה, ב-2019, השניים עשו קאמבק עד הרגע המיוחל והמרגש שקרה השבוע - החתונה! אנחנו מאחלים בהצלחה וים של אהבה!

קיס אנד קלין

רגע לפני שההפקה עצרה את הצילומים: כבר שמענו כל ההנחיות הנוקשות של הפקת ״ריברדייל״ להגנה מפני הדבקות בקורונה כמו בידוד ממושך של השחקנים, אבל בסרטון שהעלה השבוע השחקן קיי ג׳יי אפא לחשבון האינסטגרם שלו, הוא חשף הנחיה נוספת ויוצאת דופן. בסרטון נראים הוא ושותפתו לצילומי העונה החדשה של הסדרה שוטפים את הפה עם מי פה. במידה ואתם חושבים שזה קשור לקמפיין משותף להיגיינה - אתם טועים... השחקן כתב כי לפני כל טייק בו יש נשיקה חייבים השחקנים לנקות את הפה בעזרת מי פה במשך דקה - נראה כי לפי כמות הטייקים שהשחקנים מצלמים, רופאי השיניים שלהם יהיו מרוצים.

פרידה למרחקים ארוכים

השחקנית והזמרת הארגנטינאית, לאלי אספוסיטו, הודיעה השבוע על פרידה מפתיעה לאחר שלוש שנות זוגיות. הכוכבת האהובה פרסמה כי לאחר מחשבה החליטו היא ובן זוגה בשלוש השנים האחרונות המפיק סנטיאגו מוקוריאה להיפרד. ההודעה הגיעה כחצי שנה לאחר שהשחקנית עברה לספרד וזאת על מנת לצלם סדרה חדשה, ועל פי שמועות המעריצים מערכת היחסים ביניהם לא הצליחה לעמוד במרחק הגיאוגרפי הגדול. אספסיטו בחרה שלא להסתיר את הדבר מפני מעריציה והעלתה לחשבון הטוויטר שלה: "אני רוצה שתשמעו את זה ממני כדי למנוע אי הבנות. הפרידה שלי ושל סנטי הגיעה מתוך החלטה משותפת. אנחנו מאוד אוהבים ומכבדים אחד את השנייה, אבל זאת ההחלטה שעשינו היום".

עולים שלב

נראה שאת הסגר הנוכחי השחקן והחקיין אוראל צברי לא יעביר לבד. אלוף החיקויים הודיע השבוע כי הוא ובת זוגו, סיוון תם, עברו לגור יחד. זו בהחלט עליית שלב במערכת היחסים, כי בתקופה שבה אי אפשר לצאת כל כך מבית נראה שהשניים הולכים לבלות הרבה יחד - תסמכו עליו שיהיה מצחיק בסטורי.

איזה כיף שיש המון חברים

הדוגמנית ג'יג'י חדיד פרסמה צילומים עם ביתה וכתבה: "הילדה הצטרפה אלינו לכדור הארץ והיא כבר שינתה את עולמנו...". חוץ מלשתף באהבה האמהית שלה, לא שכחה חדיד לפרגן גם לחבריה על מתנות הלידה. אחת מהן הייתה הזמרת טיילור סוויפט שהכינה לתינוקת שמיכה ורודה. חוץ מסוויפט גם דונטלה ורסצ׳ה וטומי הילפיגר הביאו מתנות מרגשות לאם הטרייה וחדיד לא שכחה להשוויץ גם בהן.

רגע, מה?

צ'ארלי קארבר, כוכב "זאב צעיר" סיפר בראיון למגזין "וראייטי" על חוויה פחות נעימה בהשפעת אור הזרקורים. תחילה, הוא שיתף בחוויה מאחת ממסיבות האמי בהן השתתף לפני כחמש שנים. לדבריו, עובד מהקהילה הגאה ששמו לא ידוע להפקה, הפריע לקארבר שלוש פעמים נפרדות בצורה מוזרה בגלל שהוא נשי. "אמרו לי שאני צריך להיות תמיד תחת שליטה ליד אנשי העסקים", אמר. זה לא נגמר כאן, לאחר זמן מה הוא ניגש אל העובד לקבל ממנו הבהרה למעשים שלו, בתגובה הבן אדם סטר ללחיו בצורה כואבת במיוחד שלדברי קרטר, נועדה כדי לפגוע ולא לצורך צחוק או משחק. קארטר הפגוע והכועס לא נשאר חייב ואיים על העובד האלים שלא יחזור על דבריו בשנית.

אומר זאת בקול

השחקן בן רביאן המוכר לכם מ"משפחה שולטת" ומתפקיד הפריצה שלו ב"השמיניה הדור הבא" - לא מסתיר את נטיותיו המיניות ומדבר עליהם לראשונה בפומבי. רביאן כתב בסוף השבוע שעבר סטטוס בחשבון הפייסבוק שלו בו הצהיר על היותו ביסקסואל, על המורכבות שבעניין ועל כך שזה בסדר לחקור ולשאול. "אני נמשך לשני המינים, עניין ההעדפה והבחירה הוא לא בין איברי המין - אלא באנשים שבבעלותן/ם איברי המין. הבילבול/המבולבל הוא מורכב, כך גם הנטייה. ישנן תת הגדרות של התת הגדרות של התת של התת של התת הגדרות, יש אין סוף נטיות. נראה לי שאני איפה שהוא שם. אני גם כאן. בעיקר שואף להיות כאן, שם זה רחוק, זה בתיאוריה, זה לא שייך לכאן. כאן אני מלא, אני חי, אני מתעדכן כמו תוכנה. זה דורש עבודה, זה בהדרגה. זה קשה לא לדעת, זה מתיש את הדעת. אולי אני טוחן מיץ, אך באותה העת ובתמימות אני מסתפק בהבנה שלא עשו את העולם אתמול ושזה בסדר לשאול".

© מאיה אבישר

זוט עני אם ת'ה לא יודע

גם אלה לי שמה סוף לכל הדיבורים סביבה בנושא בחודשים האחרונים ומדברת על כך לראשונה בראיון לאתר מאקו: "אני לא מגדירה את עצמי, אני יכולה להתאהב באישה, אני יכולה להתאהב בגבר. אני מתאהבת בנשמה של בן אדם, לא במגדר שלו. אני לא מגדירה את עצמי כי אני לא חושבת שאני צריכה להגדיר את עצמי. אני יכולה להתאהב במי שאני רוצה, אף אחד לא יגיד לי אחרת". עוד הוסיפה והדגישה: "אני לא יוצאת מהארון, תמיד הייתי בחוץ,  זה לא שהסתתרתי אי פעם, זו פשוט פעם ראשונה שאני מדברת על זה". כשנשאלה אם היא בזוגיות ענתה: "יש לי משהו ואני מעדיפה לשמור את זה לעצמי".

© צילום מאינסטגרם @miss_ellalee

לא שותקת

השחקנית והיוטיוברית המצליחה, עמנואל לוי, לא הייתה יכולה לשבת בשקט ואמש (ה') כתבה סטורי זועם במיוחד המופנה לחבריה בעולם הבידור. "בואו נדבר על זה שאנשים מתעשיית הבידור יוצאים, מבלים ועושים מה שבא להם כי הם חושבים שבגלל שהם מפורסמים - הם מעל כולם ויכולים לעשות מה שבראש שלהם במקום לשמש דוגמא... הייתי חייבת להוציא את זה". לא ברור מי הכוכב שגרם לעמנואל לכתוב זאת, אבל אנו לגמרי מחזקים את דבריה!

© פרוגי

סניוריטה מפרגנת

לקראת צאת האלבום החדש של שון מנדס, בת זוגו, הזמרת קמילה קביו העלתה פוסט מרגש במיוחד לאינסטגרם יחד עם הטיזר לאלבום. "לעולם לא יזיק איזה קסם, יופי או פלא, במיוחד עכשיו", שיתפה קבלו בפוסט והוסיפה: "איזו מתנה מדהימה לעולם. הוא יצר את האלבום הזה בכל פיסות נשמתו, יחד עם רוחו והמהות שלו בצורה הטהורה ביותר. אהבה שלי, אני כל כך גאה באדם שאתה וכל כך מתרגשת מכך שאנשים יראו וישמעו את ליבך". פייר, מרגש.

דורש פיצוי

נראה כי הדרמות על האי ממשיכות ללוות את השורדים גם בארץ ולמרות שהעונה כבר הספיקה להיגמר, יש כאלה שמבחינתם העיניין עדיין לא נסגר. אנחנו מדברים כמובן על ישראל אוגלבו, שעל פי הפרסום של רן בוקר (ynet), הגיש בתחילת השבוע מכתב תביעה להפקת התכנית בו הוא דורש פיצוי של למעלה ממיליון שקלים. בהפקת התכנית לא נרתעו מהדברים והשיבו במכתב חריף לא פחות שגרם לישראל לחזור בו מדבריו ולקחת צעד אחורה.

© רפי דלויה, באדיבות yes

חג הגיימינג

אמריקן אקספרס מציגה את Total Gaming Experience בחול המועד סוכות. מדובר בפסטיבל וירטואלי שכל כולו גיימינג. הפסטיבל ייערך בין התאריכים 4-7 באוקטובר ויכלול את מיטב הגיימרים המובילים והאהודים בישראל, ביניהם: עידן תלם, בר אובלס (זיגי) ערוץ "המרתף" ועוד. במסגרת הפסטיבל ישתפו הגיימרים בטיפים, מהלכים מיוחדים, ישחקו ויערכו סדנאות ייחודיות.

עידן תלם © יותם בוני

אאוץ'

רק לפני כשלושה חודשים התארסה דמי לובאטו למקס האריך בן ה-29, אך מסתבר שזה לא לכל החיים, מפני שהרצון לנישואין נופץ די מהר. הספיקו להם שישה חודשי זוגיות וכבר השניים החליטו להפריד כוחות. מקורבים טוענים כי סיבת הפרידה היא שהאריך ניסה לקדם את הקריירה שלו על חשבון שמה, "זה פגע מאוד בדמי כשהיא הבינה שכוונותיו של מקס אינן אמיתיות", כך הוסיף המקור. באסה, אבל דמי - האחד עוד יגיע!

© צילום: gettyimages_IL/Rachel Murray
תגובות