רכילות בקטנה: האמת על הזוגיות של דיקסי ונואה. צילום מאינסטגרם

רכילות בקטנה: האמת על הזוגיות של דיקסי ונואה

השבוע ב"רכילות בקטנה": טל מוסרי סוגר מעגל, העין של עדי ביטי עוברת צד, "ספיידרז" ו"פלמח" משלבים כוחות וגם: נוה צור כועס ונלחם על מסר חשוב

אם הייתם עסוקים השבוע בלנצל הזדמנות אחרונה להצביע לנבחרי השנה שלנו (אגב, יש לכם סיכוי עד ראשון בבוקר!) ולא הספקתם להתעדכן במה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

להיות איתם 

אחרי רצון רב מצד הקהל והצופים, החליט אסי עזר, סוף כל סוף, להוציא לפועל עונה נוספת לסדרה הלהיט שלו "להיות איתה". הליהוקים לסדרה כבר החלו והם מעניינים במיוחד. נתחיל עם בר זומר, החברה הטובה של עזר שליהוקה נחשף השבוע. עוד לוהקו: יעל אלקנה ("קיבוצניקים", "פלאשבק", "כדברא") מאמן נינג'ה ישראל - רועי גולדשמידט. וגם פרצוף חדש בתעשייה - רון פלד. רק אנחנו מתרגשים?

© צילום: יחסי ציבור// משה נחומוביץ'

היישר מדובאי 

בימים אלו הדוגמנית הבינלאומית מג'ה מלנר נמצאת בדובאי. בוסף לזמן הבילויים והכיף, היא גם עובדת במהלך החופשה. היא צילמה קמפיין השבוע לרשת המשקפיים "אופטיקנה". יום הצילומים הזה יצא לפועל עקב הקשר שלה עם עומר אדם, ששוהה גם הוא בדובאי בימים אלו. מג'ה מלנר בעלת כמעט מיליון עוקבים באינסטגרם ושנחשבת לאחת הדוגמניות המובילות בדובאי. הקמפיין המדובר יעלה עוד החודש לרשתות החברתיות. 

עבר חתול שחור

כמו לרבים מאיתנו, נראה שגם לזמרת הצעירה שנת 2020 לא תיזכר כטובה וזוהרת במיוחד. קצת אחרי הסערה ברשת שעורר שירה החדש "חמסה חמסה", שהובילה גם להסתבכות בצבא, נודע כי בהחלט מישהו עשה על עדי ביטי עין. השבוע נודע כי היא ובן זוגה בשנה האחרונה, דין גמר, נמצאים בעיצומו של משבר ביחסים. אם לא די בכך הזמרת הורידה לגמר עוקב בימים האחרונים. אז בלי עין הרע נקווה שהמשבר יגמר בקרוב...

© ניר פקין, באדיבות יחסי ציבור

מה עם המלאים?

שבוע האופנה הישראלי התרחש השבוע ועשרות דוגמנים ודוגמניות עלו על המסלול. בשנים האחרונות עלתה המודעות ויותר ויותר דוגמניות מלאות עולות גם הן על המסלול. אך מסתבר, שבין כל הדיבורים והרעש, שכחו לרגע שגם במין השני, קיימים גברים מלאים שהחלום שלהם הוא להעלות על המסלול. השחקן האהוב וזוכה פרס אופיר, נוה צור, לא פוסח ולא שותק: "ראיתם אותי בשבוע האופנה הישראלי? לא... אה, זה כי לא הייתי שם. לא היו גברים שמנים שם. לא הכינו לנו מה ללבוש, כי אין מספיק שמנים שילבשו בגדים של מעצבים ישראלים, נכון? אז יש עוד צעד לקבלת האחר והשונה. אנחנו מתהדרים באג'נדות, אבל לפעמים זה גימיק או רק למראית עין ולפעמים זה לא. בואו נראה מי ירים את הכפפה ויגרום לדביבונים כמוני להכנס לקניון בידיעה שתהיה להם מידה שם באחת החנויות"...

© אינסטגרם

חוזר ובגדול

העונה החדשה של ״דה וויס״ ארצות הברית תחזור בקרוב לעונה 20 ואין דרך יותר טובה לחגוג את מספר העונות המעוגל עם אחד הכוכבים הגדולים העולם בתור מנטור. השבוע הוכרז כי לשלישיית השופטים ג׳ון לג׳נד, גוון סטפני וקלי קלרקסון יצטרף מנטור נוסף שכבר שפט בעבר - השחקן והזמר ניק ג’ונאס. בפוסט באינסטגרם כתב הזמר: "לוחמים לעולם לא ישנים. חזרתי ואני מוכן לזכות בגביע".

לא נחים לרגע

כוכבי הנוער האהובים, יהודה בוחבוט ואברהם ארנסון לוהקו לסדרת נוער קומית חדשה של "כאן חינוכית" בשם "אחיין שלי בנץ". השניים צפויים להתחיל את הצילומים ממש בקרוב.

© אור דנון

יורים לכל כיוון

סדרה נוספת של "כאן חינוכית" היא "מי הבוס" - שכבר החלה את צילומיה. בכיכובם של החייל הטרי עמית הכטר, שחר טבוך, רביד רונן, אביב פנקס, מריאנו אידלמן ונוספים. הסדרה עוסקת במשרד פרסום המנוהל על ידי ארבעה בני נוער בסתר.

© באדיבות שרית&לורנס

מפגש ראשוני

לא רק ב"כאן חינוכית" יוצאים לדרך עם הפקה חדשה. השבוע התקיימה הקראה ראשונה לסדרה "שמשון גיבור" שתשודר ב"BIGI" ובה יככבו: קווין רובין, אוראל צברי, גל אמיתי, עדן סבן ונוספים.

אפשר בפיג'מה

אליאנה תדהר שבה לפיג'מה בצילומי הקמפיין השלישי שלה לדלתא. אל צילומי הקמפיין הצטרפה הזמרת כיתריה שעלתה גם היא על מדי פיג׳מה. כמובן שתדהר זכתה בסט גם לביקור מבן הזוג המושלם שלה - לי בירן.

© עדי הרמן לידור, באדיבות דלתא

גדל הילד!

טל מוסרי חגג השבוע בר מצווה לבנו הבכור ליבי. כזכור, טל עצמו לא חגג בר מצווה באירוע בילדות (אלא רק טקס עלייה לתורה בכותל) ושנים לאחר מכן, כשהוא כבר היה מנחה בערוץ הילדים, הוחלט לערוך לו משדר אירוע בר מצווה בערוץ הילדים בשידור חי. הפעם הוא דאג לחגוג כמו שצריך לבנו, עד כמה שאפשר בגלל מגבלות הקורונה. כן?

מימין: מוסרי כילד | שמאל: משפחת מוסרי השבוע
מימין: מוסרי כילד | שמאל: משפחת מוסרי השבוע © צילום: talmosseri@

לא כל הנוצץ זהב טהור

אם חיי הטיקטוקרים נראים לכם זוהרים ומושלמים, נדמה שזוג הטיקטוקרים החדש בביצה דווקא יעיד אחרת. השבוע דיקסי דמילו סיפרה על הקשיים שהיא חוותה כשבן זוגה, נואה בק, החליט על דעת עצמו לחשוף את הזוגיות שלהם בראיון. "הייתי מאושרת ועצבנית בו בזמן. כעסתי שלא הייתי אני זו שהחליטה, בגלל שאני אוהבת להיות האחראית ולקחת את ההחלטות. אבל מצד שני זה גם היה חמוד שמאוד אכפת לו ממני". דמילו הוסיפה כי לא סתם היא כעסה על הבחירה של בק לחשוף את הזוגיות מבלי לשאול אותה. "אני לא רציתי את זה כי כבר הייתי במערכת יחסים אינטרנטית כשהכל היה ציבורי". הוכחה לקושי שמתווסף למערכת יחסים מתוקשרת, קיבלו השניים השבוע כשמגיבים ברשת יצאו בטענה כי מערכת היחסים ביניהם מזויפת. אולם נראה שאת זוג הטיקטוקים זה לא מטריד יותר מדי, כי זמן קצר אחרי החשדות שעלו הם העלו טיקטוק משותף. אם נתייחס גם לדבריו של האקס של דמילו, הכתובת לזוגיות של השניים הייתה על הקיר מזמן. גריפין ג’ונסון, מי שהיה בן הזוג של דיקסי עד לפני מספר חודשים סיפר כי לדעתו היא ובק התחילו לצאת כבר בתקופה שהיא עוד הייתה איתו ושהוא לא הופתע כשזה התפרסם.

© צילום מאינסטגרם
תגובות