רכילות בקטנה: אשלי מגיבה לריב של אלין כהן ומור ממן. @ashleywaxmanbakshi מתוך אינסטגרם

רכילות בקטנה: אשלי מגיבה לריב של אלין כהן ומור ממן

השבוע ב"רכילות בקטנה": ליאנה עיון נגד הריבים ב"האח הגדול", ג'סטין ביבר הודף שמועות על מקצוע חדש והכוכב החדש שמצטרף ל"פלמח"

אם הייתם עסוקים בהכנות לסגר המלא ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הפרידה כואבת

אחרי נסרין קדרי ואיתי לוי, שכבר הספיקו לעזוב את חברת התקליטים "ליאם הפקות" השבוע עזב גם הזמר רועי סנדלר את חברת התקליטים שבבעלותו של אייל גולן. סנדלר, חתם בליאם הפקות במרץ 2020 ומאז הספיק להוציא תחת החברה סינגלים כמו "עבר עליי הכל" ו-"פרפרים של אהבה".

 

הכי קרובה מאי פעם

אלה לי להב, במסגרת צילומים ל-״Fix״, עלתה על מטוס פרטי כדי לצלם את הקולקציה החדשה שהקונספט שלה הוא: “Fix Nowhere Airlines”. מסתבר שזה היה הכי קרוב שלה לטיסה, מפני שאלה לי לא טסה מעולם לחו"ל. כמו כן, על אף שהצוות צומצמם והשתדלו לשמור על ההנחיות במהלך הצילומים - מיד לאחר מכן להב נאלצה להכנס לבידוד רגע לפני צילומי פרסומת אחרת.

© שי פרנקו, באדיבות FIX

חסינה

ביום רביעי האחרון, נועה קירל התחסנה לקורונה, וזאת בשל היותה בקבוצת הסיכון (בגלל רקע של מחלת כליות). לפני הרעש והביקורות - הפעם לא מדובר בהנחת סלב.

לא רק פנים יפות

רק לפני שבוע, הוא זכה כפריצת השנה במשחק בטקס נבחרי השנה שלנו, אך מעבר לכשרון המשחק שלו - הוא בהחלט מצטיין גם בהיותו דוגמן ופרזנטור. בתחילת השנה, בר ברימר נבחר יחד עם הדוגמנית עומר ברבי להוביל את קמפיין הג׳ינס של פקטורי 54. כעת, הוא נבחר בפעם השניה, והוא ממשיך את שיתוף הפעולה שלו עם מותגי הגברים של החברה. אנחנו מאחלים בהצלחה, ולעוד המון קמפיינים ושיתופי פעולה!

© באדיבות יחסי ציבור

טאצ'

גם השנה ב-"Samsung" ממשיכים עם נבחרת שגרירים VIP. כוכבי נבחרת השגרירים פתחו לנו את שנת 2021 עם קמפיין חדש ומסקרן, שנבין במלואו רק ב-14 בינואר, ביום חמישי הבא. נזכיר כי הפעם הצטרפו לקמפיין גם אלה לי להב וריף נאמן. אנחנו כבר מסוקרנים!

© באדיבות יחצ SAMSUNG

בא לשכונה בחור חדש

השחקן ידין גלמן, אולי עדיין לא שם מוכר בכל בית, אך ממש בקרוב זה יקרה בעונה החדשה של "פלמח" (טין ניק ב-yes) אליה הצטרף הכוכב בהתהוות. רק לאחרונה גלמן הצטלם לסרט "תמונת הניצחון" של אבי נשר לצד אליאנה תדהר, עמית מורשת, משי קלינשטיין ונוספים, ואף יככב בעונה הרביעית של סדרת הנוער "נעלמים". אל העונה החדשה של "פלמח" יצטרפו גם: עוז זהבי, מיה דגן, אורי פפר, אדם גבאי, אבי קורניק, עומר גולדמן ועוד. הצילומים צפויים להתחיל, נכון לרגע זה, בחודש פברואר.

אין כמו בבית

מותג האופנה Twentyfourseven צילם השבוע קמפיין לקולקציה חדשה שנעשה באווירה ביתית, כיאה לתקופת הקורונה, הקמפיין צולם בבית לשימור ביפו ובו דגמנו הפרזנטורים האהובים נטע אלחמיסטר וסטפן לגר קולקציה של בגדים נוחים.

© באדיבות יחסי ציבור

מישהו חייב לו סליחה

תופעת הפיק ניוז לא מפסיקה להפתיע ולהטריד את מנוחתם של אנשים רבים ברחבי העולם, הפעם היה זה ג'סטין ביבר שנאלץ להתמודד עם ידיעה שקרית. השבוע פורסם כי הזמר הקנדי שואף בימים אלו להיות כומר וכבר החל בלימודים בתחום. ביבר החליט שלא להישאר אדיש ובסדרת סטוריז נתן את דעתו בנושא וכתב בין היתר: "אני לא לומד להיות כומר ואפילו לא קרוב לזה. מובן מאליו שאלו חדשות מזויפות".

נא להתנהג בהתאם

השחקנית המצליחה ומי שמככבת בימים אלו ב"בלקספייס", ליאנה עיון, לא יכלה להישאר אדישה לריב המוגזם של לינור ורונית ב"האח הגדול" והחליטה להגיב על כך בסטורי נוקב באינסטגרם שלה. "אין לי ביקורת על איש ואני לא באה לגנות אף אחד, אלא להאיר על תופעה שלי, באופן אישי, לא מובנת... למרות שאנחנו יודעים שזו דרך שמסוכן להתהלך בה על שלל הנזקים הבלתי הפיכים שבה, מופיעה בפריים טיים ובצורה הכי ברוטאלית וגסה, התנהגות אלימה על גבול המאפיונרית... עכשיו לא רק שמראים לנו את זה, זה גם נחשב לבידור".

© צילום מאינסטגרם

לכולן יש מקום

אחד האירועים המשמעותיים ביותר שסגרו את שנת 2020 המאתגרת, היה ללא ספק הריב הגדול בין שתי אושיות ביוטי גדולות בישראל. להזכירכם, קאט פייט רציני אירע לפני שבוע כשכוהנות היופי אלין כהן ומור ממן התווכחו (דרך הרשתות החברתיות כמובן) למי שייך במקור מוצר אותו החליטו לשווק במקביל. לשמחתנו יש מי שבחרה להתחיל את שנת 2021 ברוח חיובית. היוטיוברית אשלי וקסמן בקשי, שגם לה עסק בתחום הביוטי, פירסמה השבוע פוסט בנושא. "עצוב לי לראות איך תעשיית הביוטי האהובה שלי, הבית החם שלי במשך כל השנים ומפעל חיי במשך העשור האחרון, הפכה להיות מקום של תחרות מלוכלכת, האשמות קנאה וכעס". את דבריה חתמה בקשי במסר העוצמתי: "אני קוראת לכולן לחפש ולמצוא את האור הזה בתוכה. כי מי שיש לה מספיק אור משלה אף פעם לא תחפש לכבות את האור של אחרת".

מפרידים כוחות

זה לא סוד שהתקופה האחרונה הייתה לא פשוטה עבור הזוג המפורסם קניה ווסט וקים קרדשיאן. כבר בחודש יולי האחרון, נראה כי הקשר של השניים החל להתערער אחרי שהשיק קניה את קמפיין הבחירות וחגג עם המעריצים. בנאומו שכלל בין היתר פרטים אישיים על משפחתו. הדבר הטריד מאוד את קים ואת המשפחה אבל זאת הייתה רק ההתחלה. הדאגה למצבו הנפשי של הזמר החמירה גם מצידה של קים והמשפחה וגם מצידם של המעריצים. קים פנתה לליבם של המעריצים וביקשה לגלות חמלה וסובלנות כלפי המצב הלא פשוט איתו הם מתמודדים, והסבירה על ההפרעה הדו קוטבית איתה קניה מתמודד. מקורות מדווחים שהשניים גרים בנפרד כבר כמה חודשים, שהם הולכים לטיפולים זוגיים ועניין הגירושין על הפרק. השניים היו עסוקים בעניינים אישיים ועדיין לא התמקדו בהחלטה סופית לגבי הקשר ביניהם, אבל כבר דווח שהשניים מתגרשים באופן סופי אחרי שמונה שנים של זוגיות. קים וקניה סיימו את הקשר בצורה ידידותית, ומבינים שיש הבדלים בהסתכלות של כל אחד על החיים, אבל זה לא ימנע מהם לשמור על הורות משותפת וימשיכו לדגול בדרך בה מחנכים את ילדיהם.

© צילום: GettyImages

 


הדוגמנית חושפת

למרות שטרם נחשף שמה של התינוקת הטריה בביתם של הזמר זאין מאליק ודוגמנית העל ג'יג'י חדיד, האם הנרגשת חשפה השבוע תמונה נוספת של ביתה. אם גם אתם עוקבים אחרי חשבון האינסטגרם של חדיד בוודאי כבר ראיתם כי האם הצעירה הוסיפה פוסט נוסף לחשבון שלה, אך לאלו מכם שעדיין לא ראו נספר כי מעל לכיתוב ״הבת שלי״ הועלתה התמונה החדשה שהעלתה הדוגמנית בה נראית ידה הקטנה של ביתה אוחזת באצבע של חדיד. האמת? התרגשנו.

תגובות