מאחורי המצלמה: כוכבי דיסני שהתאהבו על הסט. gettyimges.IL\Steven Ferdman | Disney Enterprises, Inc. All rights reserved

מאחורי המצלמה: כוכבי דיסני שהתאהבו על הסט

חייהם האישיים של השחקנים מתערבים לעיתים עם העלילה, תשאלו את הזוגות הבאים שהתאהבו, כמו באגדות, בסט הצילומים של דיסני. מכוכבי "היי סקול מיוזיקל" ועד "היורשים" - אלו הזוגות שהחלו מאחורי המצלמה

צילומים אינטנסיביים ושהות ממושכת לצד הפרטנר, עשויה לגרום לרגשות שונים להתפתח, כמו למשל - אהבה! לא מעט מכוכבי ערוץ דיסני הכירו על סט הצילומים והתאהבו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

זאק אפרון וונסה הדג'נס

כולנו גדלנו על סדרת הסרטים "היי סקול מיוזיקל" ועל הזוג האגדי טרוי וגבריאלה. מי שגילמו אותם הם השחקנים זאק אפרון וונסה הדג'נס. כמו בעלילה, השניים התאהבו גם במציאות ולמרות שניסו להסתיר את הקשר בהתחלה, הוא התגלה מהר מאוד והם הפכו לפאוור קאפל של כולנו. אחרי חמש שנים של זוגיות, השניים הודיעו על פרידה שהסתיימה בטוב.

© באדיבות yes

דאב קמרון וראיין מקארת'ן

דאב וראיין הכירו בסט של הסדרה המצליחה "ליב ומאדי," בה שיחקה דאב תפקיד כפול של אחיות תאומות וראיין שיחק כבן זוגה של אחת מהן. לשמחת מעריצים רבים הפכו לזוג מהאגדות גם במציאות. הזוג, שהיו ביחד כמעט ארבע שנים, התארסו, הקימו להקה בשם "The Girl And The Dreamcatcher", אך חצי שנה לאחר אירוסם החליטה דאב לסיים את מערכת היחסים.

© gettyimges.IL\: Alberto E. Rodriguez

דאב קמרון ותומאס דוהרטי

מסתבר שדאב לגמרי מתאהבת בקלות על הסט, וזה קרה גם על הסט של "היורשים 2". קמרון ותומאס, הפרטנר מהקאסט הבינו שהחיבור ביניהם עובד גם מאחורי המצלמה. מקורבים אומרים שאחרי הסצנות הראשונות שלהם יחד נוצרה כימיה מיידית, ולכן היו צריכים להוסיף בעלילה מערכת יחסים ישנה בין הדמויות (מאל והארי). דאב סיפרה בעבר שתמיד אומרים שהם מאירים את החדר ביחד, והוסיפה שכבר בשבוע הראשון להכרותם תומאס אמר לה שהוא אוהב אותה. בנוסף, לזוג יש קעקועים משותפים. למרות הציפייה לסוף מהאגדות, גם הפעם הזוג החליטו להפרד וזה קרה ממש לאחרונה.

© צילום מאינסטגרם
ראיון עם דאב קמרון:
"אני מחכה בקוצר רוח להגיע לישראל"
רון הלימי
ראיון בלעדי! לקראת צאת הסרט השלישי בסדרת הסרטים המצליחה, "היורשים" בערוץ דיסני, שוחחנו עם הכוכבת הבינלאומית, דאב קמרון, שמשחקת בתפקיד הראשי בסרט.

מג דונלי ומיילו מנהיים

מג ומיילו נפגשו על הסט של הסרט המצליח "זומבים" וגם ביניהם נוצר קשר מיידי. מיילו אפילו אמר שמג היא כמו דמות מסרט שמחייכת כל הזמן. ללא ספק הם היו נראים זוג שכיף להיות לידם. למרות שנפרדו, השניים המשיכו להיות ידידים טובים גם בצילומים לסרט ההמשך.

© באדיבות דיסני ישראל
ראיון בלעדי
מג דונלי: "אני אוהבת את ישראל"
רון הלימי
הכוכבים של ערוץ דיסני הם מזמן הדבר הבא בעולם הבידור וכעת התור של כוכבת הסרט ״זומבים 2״, מג דונלי, לרשת את הטייטל הנחשק. תפסנו אותה לראיון בלעדי שבו היא מספרת על החוויות מהסרט ויש לה אפילו מסר לישראל

קליי ברגלונד וספנסר בולדמן

חלקנו עוד זוכרים את קליי וספנסר משחקים את האחים בריי ואדם בתוכנית "מעבדה לכוחות- על". לפני הסדרה, שניהם כיכבו בסרטים "זאפד" ו"החבר המושלם שלי", אך התאהבו בתוכנית המשותפת. למרות שלא יכלו להיות זוג בתוכנית, המעריצים מאוד אהבו אותם כזוג והם הכריזו על כך בפומבי רק בנובמבר 2012 (ועל הפרידה באוגוסט 2013).

© צילום מאינסטגרם



תגובות