הסלבס שיצאו עם האקסים של החברים שלהם. צילום מאינסטגרם

הסלבס שיצאו עם האקסים של החברים שלהם

באהבה אין חוקים ואי אפשר באמת לקבוע במי הלב יתאהב - לכן לא הופעתנו למצוא כמה מקרים בהם סלבס אהובים במיוחד התאהבו באקסים של החברים הטובים שלהם

מה קורה שהזוגיות וחיי האהבה נפגשים עם החברויות הכי טובות? מצאנו את המפורסמים החברים הטובים שיצאו עם אותו בן אדם! לפעמים זה נגמר טוב ולפעמים.. טוב, לא ממש. בכל אופן, כמובן ששום דבר לא נעשה במכוון, כי ככה זה כשמתאהבים!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

יעל שלביה ורומי פרנקל – ברק שמיר

הדוגמניות והחברות הטובות, יעל שלביה ורומי פרנקל הסתכסכו בגלל דוגמן אחר - ברק שמיר. הכל התחיל כשפרנקל, שידכה בין שלביה לשמיר. השניים ניהלו זוגיות פוטוגניות ביותר אבל גם קצרה במיוחד. שמיר ושלביה נפרדו אחרי כמה חודשים בודדים והדוגמנית החלה לנהל מערכת יחסים יציבה במיוחד עם המיליארדר האמריקאי, ברנדון קורף. בינתיים, שמיר ופרנקל התקדמו מסטטוס של 'רק ידידים' לקשר רומנטי, אך כנראה שלביה לא ראתה בעין יפה שהחברה הכי טובה יוצאת עם האקס, ומאז לא ראינו ביניהן יותר משלום אחת לשנייה באירועים והשתתפות בקמפיינים של "רנואר". השילוב של שלביה ושמיר לא החזיק זמן רב, אך שמיר ופרנקל חגגו לאחרונה שנתיים של זוגיות, ובימים אלו הם מתמודדים עם שמועות על משבר במערכת היחסים.

© יחסי ציבור, אינסטגרם

ג'יג'י חדיד וטיילור סוויפט – ג'ו ג'ונאס

הזמרת טיילור סוויפט והזמר וג'ו ג'ונאס ניהלו מערכת יחסים קצרה ואוהבת ב-2008. אך הפרידה הזאת הייתה מפתיעה במיוחד. ג'ונאס נפרד מהכוכבת בשיחת טלפון והיא כתבה עליו שירי "שנאה" שהפכו ללהיטים. ב-2015 סוויפט נותנת את ה"פס" לחברתה הטובה ג'יג'י חדיד לצאת עם האקס. סוויפט לא נתנה טינה לחברתה, וגם אם כן היא לא הייתה צריכה להעמיד פנים הרבה זמן, השניים נפרדו אחרי חצי שנה לאחר שלא הצליחו לשלב את הזוגיות עם לוחות הזמנים העמוסים שלהם. כיום ג'יג'י כבר הקימה משפחה עם זמר אחר - זאין מאליק.

© צילום מאינסטגרם

דר זוזובסקי ואליאנה תדהר – לי בירן

בשנת 2014, דר זוזבסקי ולי בירן החלו לנהל זוגיות פוטוגנית שהחלה אי שם בסט של "החממה", אלא שבשנת 2016 השניים נפרדו וכמה חודשים לאחר מכן שמו של בירן כבר קושר לאהבה אחרת שהתפתחה לה על סט צילומים - אליאנה תדהר. לא הרבה זוכרים, אבל זוזובסקי שיתפה בעבר שהיא ותדהר היו חברות טובות ואף נהגו להתאמן יחד בחבורת הבנות אצל ליקי. תדהר וזוזובסקי ניתקו קשר, וזוזובסקי אף הסירה "עוקב" באינסטגרם. כיום זה הרבה מאחורי זוזובסקי, וגם מאחורי "ליביאנה" שהפכו לפאוור קאפל אהוב והתארסו. בקיצור, מי זוכר את זה בכלל?!

© צילום מאינסטגרם

מיילי סיירוס וסלינה גומז – ניק ג'ונאס

בשנת 2005, בזמן ששלושתם עוד כוכבי דיסני מוצלחים וחברים טובים, דרמת דיסני רכילותית העסיקה את ילדי הערוץ. מיילי סיירוס וניק ג'ונאס, היה רק בני 13 ויצאו במשך שנתיים. סלינה גומז נכנסת לתמונה לאחר שסיירוס וג'ונאס נפרדו, וגומז וג'ונאס יצאו במשך מספר חודשים בודדים. היה נראה כי ג'ונאס יצא עם שתיהן לסירוגין במהלך השנים, אך לא ברור מתי בדיוק הכל קרה, וגם אם כן, לא ממש היה קשה להסתיר את הקשרים שלהם אחד עם השני מכיוון ששלושתם עבדו די הרבה ביחד בדיסני. כיום אף אחד מהם לא ממש נוטר טינה על הקשר שהיה ונראה כי זו הייתה רק דרמת נעורים קצרה.

© צילום פרטי

ניקי ריד ונינה דוברב – איאן סומוהלדר

נינה דוברב ואיאן סומוהלדר יצאו יחד במשך שלוש שנים בזמן שכיכבו בסדרה "יומני הערפד", המעריצים קיוו שהקשר יהיה קצת יותר ארוך ובכנות, גם אנחנו. אך במקום זאת הם נפרדו. קצת לאחר הפרידה שלהם, סומוהלדר החל לצאת עם כוכבת "דמדומים", ניקי ריד. ואם נציין בעדינות, השניים לא ניסו להסתיר את הקשר. בכלל. דוברב וריד היו חברות טובות והמעריצים האמינו כי ניקי ואיאן היו צריכים לשמור על פרופיל נמוך כדי לא לפגוע בדוברב. למעשה, המעריצים אפילו האשימו את סומוהלדר כי סיכסך בין שתי החברות הטובות. ריד ודוברב הבהירו כי הן לא רבו או הסתכסכו בעקבות המקרה, ולאחר כמה שנים אפילו קיבלנו תמונה משותפת של כולם באינסטגרם!

© צילום מאינסטגרם

קייטי פרי וטיילור סוויפט – ג'ון מאייר

בשנת 2009 טיילור סוויפט והזמר ג'ון מאייר ניהלו זוגיות קצרצרה. כשנפרדו, סוויפט עשתה מה שהיא יודעת הכי טוב - כתבה שיר. באותה התקופה סוויפט ופרי היו ביחסים מעולים, אלא שב-2013 פרי נראה כי פרי החלה להסתובב עם מאייר, האקס. השניים נפרדו וחזרו כמה פעמים בין 2012-2016.

© gettyimges.IL\Larry Busacca, Charley Gallay, Dimitrios Kambouris

גריפין ג'והנסון ונואה בק – דיקסי דמילו

דרמות טיקטוק הן חלק בלתי נפרד משנת 2020, והנה הדרמה שכולנו 'נשמנו אותה' עד לפני מספר חודשים. דיקסי דמילו וגריפין ג'והנסון ניהלו מערכת יחסים קצרה של חודשים בודדים, הכל היה נראה מושלם עד שהתגלה כי ג'והנסון בגד בדיקסי כמעט לאורך כל הקשר שלהם. דמילו מצאה הוכחות ופירסמה אותם ברשת. בינתיים, הטיקטוקר נואה בק שהיה חבר טוב של ג'והנסון (ואפילו היה חבר יחד איתו ב"סוואי האוס"), בחר 'לשבור את קוד האחים' לאחר שגילה את האמת על הקשר של ג'והנסון עם דמילו, והתאהב בעצמו בטיקטוקרית המובילה. גריפין מספר כי הוא ונואה כרגע בטוב והם לא נתנו לפרט הזה להפריע לקשר החברי ביניהם.

© צילום מאינסטגרם

נינט טייב ואפרת בוימולד – יהודה לוי

הזמרת והשחקנית נינט טייב והשחקנית אפרת בוימולד היו כוכבות גדולות וחברות טובות בשנת 2004, בין היתר כי שיחקו יחד ב"השיר שלנו". אפרת כיכבה גם במדורי הרכילות בגלל הזוגיות עם יהודה לוי, ונינט עם רן דנקר. אך מה קורה כשנינט מתחילה להיראות בציבור עם יהודה לוי לאחר השתתפות במופע "שיר נולד"? במהלך השנה השניים הכחישו את הזוגיות מאחר ושניהם היו במערכת יחסים, כל אחד עם אחר, גם לאחר שנפרדו מבני זוגם טענו כי הם רק ידידים והתחמקו מכל מקום אליו הגיע צלם. גם בוימולד נמנעה מלהגיע לאירועים תקשורתיים, והתגובות ברשת היו לטובתה של אפרת: "תהיי חזקה", "הוא לא שווה אותך".. אגב, בין בוימולד לאקס של נינט, דנקר, הייתה מערכת יחסים ממש קצרצרה ולא מתוקשרת, מה שקצת הפך את "השיר שלנו" לריאליסטית. לא ידוע אם היה קרע גדול בין נינט לאפרת, שכן הסיפור נשאר אי שם מאחור וכל אחד "מהמעורבים" נמצא במקום אחר וכל אחד הקים את הקן המשפחתי שלו.

© רפי דלויה, אסנת רום
תגובות