רכילות בקטנה: הפרידה המפתיעה והכוכבת שהכריזה על הריון.  adobestock

רכילות בקטנה: הפרידה המפתיעה והכוכבת שהכריזה על הריון

השבוע ב״רכילות בקטנה״: אלין כהן קוטפת תפקיד חדש, הכוכבת שהשחיתו לה את הרכב בשעת חשיכה, השחקנים שפרשו בשיא, הצמד שנמצא במגעים עם הפקת הפסטיגל והזוג שנחשף אצלנו לראשונה

אם הייתם עסוקים בלהתכונן לבגרויות שעוד רגע כאן ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מלאכים מהשמיים

השבוע התקיים אירוע מיוחד בסינמטק בהרצליה ובמסגרתו הגיעו כוכבי סדרת הנוער המצליחה ״סקיי״ (טין ניק) יחד עם גיורא חמיצר, מיוצרי הסדרה, כדי לפגוש את ילדי עמותת ״גדולים מהחיים״. בחלק המרכזי של המפגש הוקרן פרק חדש מהסדרה ואף נערך מפגש שאלות-תשובות עם חמיצר וצוות השחקנים שכלל את רביד רונן, בר מיניאלי, עידו טאקו, שחר טבוך, מעין רחימה ודולב סלע.

© באדיבות יחסי ציבור

תסופח לר"מ 2?

בזמן שהסדרה "המפקדת" בכיכובה עושה רעש וסוחפת תגובות רבות, כוכבת הסדרה נועה אסטנג'לוב, המגלמת את המ"כית הצהובה צליל, עברה תאונת דרכים קלילה. השבוע העלתה השחקנית תמונה שלה לסטורי לאחר המקרה וכתבה: "מה בסך הכל ביקשתי לנסוע על הקורקינט ולעוף על עצמי כשצועקים לי המפקדת?".

© צילום מאינסטגרם

ליטרלי להיות איתם

כולנו מלאי ציפייה וסקרנות לגבי עלילת העונה החדשה של ״להיות איתה״ שתעלה בהמשך השנה ב״קשת 12״, בינתיים, יש מי שדאגו לנו הצצה מיוחדת לסט הצילומים של העונה האחרונה בהחלט. אביב אלוש, רותם סלע ויוצר הסדרה, אסי עזר, הם גם חברי נבחרת ״סמסונג״ בישראל, יחד נולד שיתוף הפעולה החדש, במסגרת השקת ״Galaxy S21 Ultra״ הם תיעדו את מה שקרה מאחורי הקלעים וסיפקו לנו, כל אחד בחשבון האינסטגרם שלו, רמזים עבים בנוגע למה שצפוי לקרות שם, נתנו הצצה ראשונה לסצינת חדר הלידה של אחת הדמויות המרכזיות בסדרה ועוד.

 

מתקדמת למסך הגדול

אלין כהן בדרך לכבוש גם את מסך הטלוויזיה, כך שבקרוב תוכלו לראות אותה לא מעט על המסך ואל דאגה, גם כאן היא תעסוק בעולם הביוטי. לאחר שהוציאה קו מוצרי קוסמטיקה על שמה וצילמה תכנית ריאליטי יחד עם המשפחה שלה, היא מגיעה למסך עם טייטל חדש: בתור מגישת תכנית טלוויזיה. אלין כהן לוהקה להנחות את תוכנית הביוטי המצליחה בישראל "מילון היופי״ שמשודרת ברשת 13. אלין מצטרפת לצוות מנחות התוכנית, בימים אלו מתקיימים הצילומים לארבע תוכניות שישודרו בחודש הקרוב.

© באדיבות יחסי ציבור

חבל שלא למדה במגמת מכונאות

רכבה של השחקנית מיקה צור הושחת על ידי אלמונים בשעות הערב המאוחרות השבוע, צור גילתה על זה כך רק כשהיא הגיעה לרכב והזעדעזעה מההשחתה, תיעדה לסטורי בבהלה והגישה תלונה במשטרה.

© צילום מאינסטגרם

חגיגות שלא נגמרות

טיילור מלכוב ממשיכה בחגיגות יום ההולדת ה-19 שלה והפעם במסיבה שנערכה אמש (ה׳) לחברים בלבד במיקום סודי בדרום הארץ. מלכוב פינקה את חבריה בלינה באוהלים מפנקים. אם החגיגות לא היו מספיק ענקיות היא גם הגיעה למקום במסוק!

© באדיבות יחסי ציבור

הריאליטי שחיכינו לו

אחרי שכיכבו יחד בסדרת הטלוויזיה "זיגי", אילנית לוי ואלירז שדה ממשיכים לשלב הבא בחיי הנישואים תחת אור הזרקורים. על פי פרסומו של רן בוקר מ-ynet, סדרת דוקו ריאליטי על בני הזוג מצטלמת בימים אלו וצפייה לעלות בשנה הקרובה ב-HOT REAL. בסדרה ישתתפו גם ילדיהם של אילנית לוי והזמר אייל גולן, ליאם ואלין. המצלמות ילוו את לוי ושדה בביתם שברחובות, בעבודתם, בשעות הפנאי ולמעשה יחשפו את חייהם לעיניי כל.

© אור גפן, באדיבות יחסי ציבור

מפתיעה את העוקבים

כוכבת להקת ליטל מיקס, לי אן פינוק, הפתיעה את העוקבים שלה בתמונה שלה עם בטן הריונית: "חלמנו על הרגע הזה כל כך הרבה זמן אנחנו לא מאמינים שהחלום הזה התגשם". חברות הלהקה הגיבו והראו אהבה בתמונה שהועלתה לאינסטגרם, פרי אדוארס הגיבה: "אני לא יכולה להפסיק להסתכל על התמונות האלה". אנחנו לגמרי התרגשנו איתן!

זה חזק?

הפניות לאמני ישראל עבור פסטיגל 2021 החלו. בשלב זה עדיין אין ליהוקים רשמיים למופע הגדול של חנוכה, אך מתקיימים משאי ומתן שונים עם לא מעט כוכבים. מוקדם יותר השבוע פרסמנו לראשונה בסטורי שלנו כי גם סטטיק ובן אל נמצאים על הכוונת של ההפקה ומתקיימים מולם מגעים. אם אכן ישתתפו יהיה זה הפסטיגל הרביעי שלהם שכן כיכבו ב"היי סקול פסטיגל 2", "סטורי של פסטיגל" ו-"מיי פסטיגל". כפי שנודע עד כה מי שעוד קיבלו פניות למופע הן נועה קירל ואליאנה תדהר.

© טל שחר

פאוור קאפל חדש

השבוע חשפנו זוג חדש בעולם הנוער: נאיה בינשטוק ("פלמח", "פול גז", "מקיף מילאנו") ורן מושיוב ("מקיף מילאנו"). שני השחקנים הצעירים הכירו והתאהבו על הסט של "מקיף" ולמעשה שמרו עד כה את הזוגיות מתחת לרדאר. בשבועות האחרונים הם כבר הפסיקו להסתיר ונצפו לא מעט יחד. כעת הם כבר אשרו את הפרטים.

© מתוך מקיף מילאנו, כאן חינוכית

ויש גם פרידה

מכוכבת פלמח אחת - אל כוכבת אחרת מהסדרה: השחקנית נטע רוט והשחקן ניר כנען ("הבאר") נפרדו אחרי כשלוש שנות זוגיות. הפרידה קרתה די לאחרונה, אבל באווירה טובה. כמה טובה? השניים ממשיכים לעבוד יחד במחזמר המשותף שיצרו (״שני אלה״) שיעלה בקרוב בתאטרון אורנה פורת, ואף נראה אותם יחד על המסך הגדול בסרט החדש של אבי נשר (״תמונת ניצחון״).

פורשים בשיא

בשורה עצובה למעריצי הסדרה "הפלאש": השבוע דווח ברחבי העולם כי שניים מכוכביה הבולטים לא ימשיכו לעונה השמינית. מדובר בשחקנים קרלוס ואלדז שגילם את סיסקו רמון ובשחקן טום קוואנו שגילם את האריסון וולס. שני השחקנים כיכבו בסדרה מתחילתה ויפרשו בתום העונה השביעית המשודרת בימים אלו. למעשה קרלוס כבר היה אמור לפרוש בתום העונה הקודמת, אך בגלל שינויים בהפקה שנעשו בתקופת הקורונה הוא נאלץ להישאר בעונה הזו בתפקיד אורח ויפרוש רשמית בסופה.

 
 

חמסה

סוכנות הדוגמניות "R&R" של רותם גור, מי שטיפחה וגידלה את השמות המובלים והבולטים בתעשיית האופנה הבינלאומית, חגגה אמש יום הולדת חמש שנים לסוכנות במלון הלייט האוס שבתל אביב. נכחו באירוע רוברטו בן שושן, סופי מצטנר ובן זוגה תומר טליאס, אביטל לנגר, יוליה פלוטקין, אריאל הלוי, קארין עלייה, ניקולה וורד, טאיה קרב, נועם בוהדנה, טניה לורן ונוספים.

© שוקה כהן, באדיבות יחסי ציבור

פושעת אורחת

אחרי שכיכבה ב"קומה האחרונה" וב"זיגי", שירלי לוי לוהקה לתפקיד אורח ראשון בפריים טיים, זה יקרה בסדרת המערכונים החדשה של קשת 12 שתיקרא "הפושעים באים". הסדרה תתמקד באחורי הקלעים של עולם הפשע מכל מיני זוויות. יככבו בה: חיים זנאתי ורן לוי (שהם גם היוצרים), ישראל קטורזה, משה אשכנזי, מוריס כהן, הרצל טובי, הילה סורג'ון, שיפי אלוני ועוד כמה כוכבים שיפציעו גם הם בתפקיד אורח כמו: יאנה יוסף, שלומי קוריאט וצחי גראד.

© צילום מאינסטגרם

תגיע גם למסך

גם ליאל אלי לא עוצרת לרגע, ובסוף השבוע שעבר חשפה הכוכבת בפודקאסט הפופולרי שלה כי היא נמצאת בתהליך של כתיבת סדרה חדשה משלה. הכוכבת חלקה בקשיים שבנושא, אך הביעה אופטימיות. אמת? סיקרנת!

 

דאבל פרס

הזוכה בעונה הבאה של "אקס פקטור ישראל" (רשת 13) לא יקבל רק את הזכות לייצג אותנו באירוויזיון 2022, אלא ירוויח פרס נוסף ונחשק לא פחות! השבוע נודע כי יוניברסל מיוזיק ישראל תעניק את פרס מכובד למדי  - חוזה בינלאומי בשיתוף עם SYMC (חברת ההפקה של סיימון קאוול שישמש כמנטור בעונה הקרובה), כדי לפתח את הקריירה של הזוכה גם מעבר לים. כידוע, לצידו של קאוול ישפטו השנה גם מרגול, נטע ברזילי ואביב גפן.

© Simon Cowell by Ray Burmiston, gettyimges.IL/Pedro Gomes

חוזרת לבלות

השחקנית והדוגמנית עדן פינס הצטלמה אתמול (ה') לבושם "Lady Million Fabulous" מבית "paco rabanne" באווירת מסיבה נוצצת, בבר של מסעדת פאסטל בתל אביב. עדן הגיעה בליווי הכלבה המושלמת קימבה, שנכנסה לאווירה והסתובבה חופשי על הסט.

© רפי דלויה, יחסי ציבור

 קוצרת את הפירות

בעוד שברגעים אלו היא חוגגת במסיבת בריכה את יום הולדתה ה-20, גל גברעם ממשיכה ליהנות מהחשיפה שהגיעה מהשתתפותה ב״האח הגדול״, הפעם הכוכבת קיבלה קמפיין חדש להלבשה תחתונה ברשת fix.

© רפי דלויה, באדיבות fix

חגיגה כפולה

תומר טליאס ערך את חגיגת יום ההולדת ה-22 שלו ב״שלוותה״ בנמל תל אביב ואל המאורע הגיעו חבריו המפורסמים. בין הנוכחים היה אפשר למצוא את בת הזוג סופיה מצ׳טנר, בן זיני, רז ספני, עומרי מזרחי, רומי אברג׳יל, אדם אליוף, אלמוג ריף, רומי פרנקל ועוד. אבל מי שללא ספק גנבו את ההצגה הן בנות הזוג אלה לי ומאיה ג׳ריס שהפגינו אהבה מרעננת.

© אור גפן
תגובות