רכילות בקטנה: הכוכבת שחשפה את ההטרדה המינית שעברה. adobestock (אילוסטרציה)

רכילות בקטנה: הכוכבת שחשפה את ההטרדה המינית שעברה

השבוע ב״רכילות בקטנה״: הכוכבת שמגיעה אל ״הבנים והבנות״, קים אור אזולאי מפרגנת לחבר קרוב, לי בירן בצעד מפתיע וסלינה על זוגיות מהעבר • סיכום שבוע

אם הייתם עסוקים בלחגוג את סיום שנת הלימודים ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סוגרים נבחרת

השבוע נחשפו שאר חברי הנבחרת החדשה של ״הבנים והבנות״ (שתעלה ב-4 ביולי ללא תשלום ובלעדית ל-BIGI של ערוץ הילדים).

בנבחרת הבנות: כוכבת הטיקטוק ג'קלין אגבקיאן (@jaklinagabekyan) בת ה-17 מבת ים שכיכבה במדורי הרכילות לא מעט בחודשים האחרונים. ג׳קלין מתחרה באתלטיקה בהדיפת כדור ברזל; שאיין קמל (@shayen__kamel  ובטיקטוק @Shayenkamelnew) בת 15 מתל אביב - זמרת ועומדת להוציא שיר עם דולי ופן; טל שוקרון (@tal__shukrun וטיקטוק:  Talshukrun_@) בת 17  מבת ים - פעילה בתנועת צופי ים, למדה להשיט סירות, קשירות ועוד; יול שנהר (@yol.shenhar וטיקטוק @yol.shenhar) בת 15 מלהבים ועומר ויש לה 7 אחים ואחיות.

טל, שאיין וג׳קלין
טל, שאיין וג׳קלין © ערן לוי

בנבחרת הבנים: אורי בקר (@oribeker1) בת 17 ממושב לימן -  שיחק כדורסל באופן מקצועי עד שפרש בגלל פציעה; יהונתן קדוש (@Jonatan_bitch ובטיקטוק @Joanatanbitch) בת 15 מרמת השרון - יש לו חדר ארונות עם למעלה מ-50 משקפי שמש, 12 זוגות עקבים, כמעט 50 תיקים, 10 פאות, ו-40 בשמים; יהלי אוחיון (@Yahli_o  וטיקטוק @yahli.ohayon) בן  16 מקיבוץ מפלסים - מתנדב בעמותת "שמים במים" עמותה שמחברת בין ילדים עם צרכים מיוחדים ומוגבלויות לבני נוער.

 

יהונתן, יהלי ואורי
יהונתן, יהלי ואורי © ערן לוי

 

יש תאריך!

לי בירן ואליאנה תדהר, הפאוור קאפל של עולם הבידור שקטף לא מעט פעמים את התואר ״זוג השנה״ של גולשי פרוגי יינשא ב-9 באוגוסט! זאת לאחר למעלה משנה בה היו מאורסים, אז הגיעה הקורונה שדי עיכבה את כל התכנונים אך כעת - זה סוף סוף יקרה! מעניין אם תהיה מסיבת רווקות בקונספט של פיג׳מה...

© טל שחר

מאורסים!

הדוגמנית והמעצבת ליבר בלילתי התארסה לבן זוגה יאן במהלך חופשה רומנטית ביוון. השניים מנהלים זוגיות ארוכה של שש שנים וכעת הגיע הרגע לעלות שלב ביחסים.

שבע בום

בתחילת השבוע נערכה בסינמה סיטי גלילות השקה לסדרה החדשה ״מה שבע״ (הערב, קשת 12), המגוללת את סיפורם של בני הזוג המגדלים לא פחות משבעה ילדים. את הזוג מגלמים מאשר ישראל קטורזה ומיה דגן (הליהוק המושלם). עוד הגיעו לפרגן: מיקי מכותר, קים אור אזולאי ובן הזוג יפתח זיו, שירן סנדל ועוד.

© אור גפן, באדיבות קשת 12

גו גירלס

מותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי טריומף משיק לראשונה בישראל את הסניף הראשון בקניון עזריאלי בגבעתיים. הסניף הראשון של הרשת מעוצב באופן שווה לחניות בקונספט באירופה של המותג. לאירוע ההשקה הגיעו קורין גדעון המשמשת כפרזנטורית, בל אגם, דנית גרינברג, קסניה טרנטול, שרונה מרלין, הגר משה, אנגל ברנס ונוספות.

 

© שוקה כהן, יחסי ציבור

ג׳וססס

הכוכבת בת ה-17 שהצליחה להטריף את העולם (ואת נטפליקס) בין השאר בתפקידה בסדרה ״דברים מוזרים״, חושפת את בן זוגה ג׳ייק בונגובי. כזכור, בובי בראון הייתה בזוגיות די לוהטת עם ג׳ייקוב סטוריוס אי שם לפני כשלוש שנים, ועכשיו משנה בחזרה את הסטטוס לתפוסה. ג׳ייק גדול ממנה בכשנתיים, יש לו שתי אחים ואחות, והיה בעבר החבר הכי טוב של בובי בראון. מרגש!

משתפת למען כולם

בסרטון מצמרר שהעלתה לורן גריי לטיקטוק השבוע הצעירה חשפה כי עברה תקיפה מינית בעודה בת 13 בלבד. היא הגיעה לכמעט 6 מיליון לייקים וכמעט 23 מיליון צפיות, וקיבלה עשרות אלפי תגובות מחזקות ומרגשות. ״אתם לעולם לא תהיו לבד״, כתבה  גריי אל מעריציה שיכולים להזדהות עם סיפורה. היא עדכנה שתשתף את סיפורה בהמשך, ובינתיים ממשיכה עם המסרים המחזקים.

ירגל בשבילנו?

אחרי שהשבוע חשפנו לכם את ליהוקם של אברהם ארנסון, אוראל אטיאס ורז ספני, עוד דווח כי אל סדרת הנוער האהובה,״ספיידרז״ (טין ניק ב-HOT), מקבלת תוספת חדשה אל העונה החדשה והיא לא אחרת מאשר צחי הלוי האהוב.

חיבור מושלם!

שיתוף הפעולה שלא ידענו כמה אנחנו צריכים: השחקן שחר טבוך עובד על קריירת המוזיקה שלו (כזכור בעבר עשה אודישן ב״כוכב הבא״) ואשיר הבכורה שלו יהיה סינגל שכתב והלחין יחד עם לי בירן! השבוע התקיימו צילומי הקליפ הצבעוני ואנחנו הכי מחכים לו!

© צילום פרטי

חוגגים כראוי

איש יחסי הציבור זאביק דרור חגג השבוע יום הולדת במסיבה מושקעת במיוחד יחד עם המפיק טל שרף. החגיגה החלה כבר בשעות הערב המוקדמות, לקראת השקיעה ונמשכה מעבר לחצות. כל כוכבי הביצה ואנשי העסקים הגיעו לחגוג (בדרס קוד לבן) וליהנות. הנוכחים בהופעות של אגם בוחבוט, מרגי ודי ג'יי שהקפיץ את הרחבה עד שעות הבוקר. בין האורחים המפוארים היו, בר רפאלי, עומר אדם, משה פרץ, קווין רובין, אוראל צברי, שירלי לוי, ליאל אלי, מירן ומאור בוזגלו, יעל שלביה, יעל בר זוהר וגיא זו ארץ ועוד.

לא רק שף צרפתי

כוכב הסדרה, "אמילי בפריז", לוקאס בראבו המגלם את השף גבריאל, הצטלם לראשונה לקמפיין ישראלי. בראבו מככב בקמפיין הקיץ של המותג נסקפה טייסטרס צ'ויס. במסגרת הצילומיםהכין לוקאס שלושה מתכוני קיץ ממוצרי המותג.

© באדיבות יחסי ציבור, גיתם

לא רק המעריצים מחכים

כל הזמן יש לא מעט על עונה שישית לסדרה המצליחה "נמלטים", השבוע כוכב הסדרה, דומיניק פרסל, שגילם את לינקולן שיתף בנושא. פרסל כתב בפוסט אינסטגרם שלו כי מזדהה עם המעריצים שכבר לא יכולים לחכות לחידוש הסדרה. פרסל העלתה תמונה לאינסטגרם וכתב "אני מבין שכולכם רוצים עונה שישית לנמלטים כמוני. זה בתנועה. זה קורה. זה לוקח זמן לבצע את זה. מגיע ל׳נמלטים׳ סיום הולם. שולח המון אהבה למעריצי הסדרה".

לא פוחדת לשתף

הזמרת והשחקנית סלינה גומז, שיתפה על מערכות היחסים שלה מהעבר בראיון חדש. "אני חושבת שרוב החוויות שלי במערכות יחסים היו מקוללות", שיתפה. "הייתי צעירה מכדי להיחשף לדברים מסוימים כשהייתי במערכות יחסים, ומעולם לא הרגשתי שווה". בנוסף, דיברה על ההשקה של מותג האיפור שלה באוסטרליה "רייר ביוטי" (יופי נדיר בתרגום חופשי), היא התייחסה ואמרה שהיא מתחברת למילה הזאת אישית, אפילו קעקעה את המילה "נדיר" על צווארה, וקראה כך גם לאלבום מוזיקה האחרון שלה.

© צילום מסך מאינסטגרם selenagomez@

ה-שיר

הזמרת אתי ביטון הוציאה השבוע שיר חדש שהוא למעשה שיר היציאה שלה מהארון. את השיר "הלב שלי חופשי" שיחררה במקביל לפוסט אינסטגרם מרגש ובו כתבה "מאושרת שהגעתי לנקודה הכל כך משמעותית הזאת בחיים שלי. היצירה הזאת היא אני! הסיפור האישי שלי, הדרך שעברתי עד שגיליתי מי אני, באמת״.

תגובות