עושים סדר: באילו סדרות נראה בקרוב את הסלבס?. צילום: רפי דלויה

עושים סדר: באילו סדרות נראה בקרוב את הסלבס?

אנחנו שומעים על זה בחצי אוזן ולפעמים מתבלבלים. הגיע הזמן לעשות סדר בבלגן ולכן ארגנו לכם את רשימת הליהוקים הגדולה! מפצועים בראש ועד שוברי גלים והישרדות, באילו סדרות ותכניות ריאליטי נראה בקרוב את הכוכבים האהובים עלינו? ומי חוזר לעונה הבאה של גאליס?

את מי נראה בסדרות המתח? 

בעונה השנייה של סדרת המתח המצליחה, "פצועים בראש" בה מככבים תובל שפיר, אגם רודברג, דר זוזובסקי, גיא עמיר וחנן סביון, הולכים להצטרף עוד כמה כוכבי ילדים / גאיה שליטא/כץ מ"החממה" שבימים אלו ניתן לראות אותה בריאליטי "גולשי ספות", לי בירן, גם הוא מ"החממה" ובזוגיות צמודה עם דר איתה הוא משחק בשתי הסדרות, שירן סנדל מ"גאליס" בתפקיד ראשון לקהל הבוגר ויותם קושניר מהסדרה "אליפים" שהייתה הלהיט של ערוץ הילדים לפני "שוברי גלים" וחן אמסלם מ"זגורי אימפריה".

חוזרים לפעול!
חוזרים לפעול! © אינסטגרם
היוצרים עם השחקן החדש - לי בירן
היוצרים עם השחקן החדש - לי בירן © אינסטגרם

סדרת דרמת-המתח המצליחה של ערוץ 10, "בני ערובה" תחודש לעונה שנייה, זאת לאחר ההצלחה שלה בארץ ובבריטניה. לעונה השנייה לוהקה השחקנית אלונה טל, שמוכרת לכם בעיקר משלושת העונות הראשונות של הפיג'מות ומשתי העונות של הסדרה "ילדי ראש הממשלה", עוד מככבים בסדרה: יואב רוטמן ודר זוזובסקי. השחקנית הראשית והבינלאומית, איילת זורר כנראה לא תשתתף בעונה הבאה עקב לוח זמנים צפוף. 

 

כמו-כן ב"רשת" תעלה השנה גם סדרת המתח הפיסכולוגית "המדרשה" שתעסוק בהכשרת סוכני מוסד לתפקיד החשוב והמסווג. בסדרה יככבו ישראל אטיאס מ"זגורי אימפריה", הזמר יהורם גאון ויהודה לוי שאף קיבל הצעה להשתתף בסרט השני של "גאליס".

גם חשוב מאוד, אטיאס.
גם חשוב מאוד, אטיאס. © אינסטגרם
הרבה יהודה לוי! בקרוב ב
הרבה יהודה לוי! בקרוב ב"גאליס"? © אינסטגרם

את מי נראה בסדרות הילדים והנוער?

כולם כבר בצוצלת. אחרי שלא מעט ילדים נדבקו בשיר "היי איילת" בתכנית המערכונים "שבט צוצלת" שמשודרת בערוץ זום ב/יס, התכנית מקבלת שחקן חיזוק היישר מ"ארץ נהדרת" / הקומיקאי המטורף, ירון ברלד מצטרף לקאסט בתור קוסם השבט. אנחנו מקווים שלא יתפרע מידי.

הוא קוסם!
הוא קוסם! © אינסטגרם

בעונה השנייה של "מועדון החנונים" באותו ערוץ ב/הוט יככבו דניאל ליטמן ואליאנה תדהר האהובים. דניאל ליטמן ישחק את חורחיטו, תלמיד שהגיע מארגנטינה במסגרת חילופי תלמידים ויהיה מלך הכיתה החדש ואילו אליאנה תדהר תיהיה עורכת עיתון בית הספר. כזכור, ליטמן ואליאנה שיתפו פעולה בעבר על מסך הטלוויזיה בסדרה "החולמים", שבהמשך הפכה ל"גאליס".

ביחד גם בגאליס
ביחד גם בגאליס © אינסטגרם
הולה!
הולה! © אינסטגרם

בימים אלו מצטלמת העונה השנייה של "שוברי גלים" בערוץ הילדים ב-יס, בה נזכה לראות את דנה פרידר שמשחקת גם בתכנית המתחרה "גאליס", פרידר תשתף פעולה עם כוכבת גאליס נוספת, אוולין הגואל (המלכה זרדה) שמצטרפת אף היא לתכנית. בנוסף, נזכה לראות גם את צמד הקומיקאים "תירסקסואל" בתפקיד ראשון לילדים, את כוכבי "יומני החופש הגדול", נואל ברקוביץ' וגפן ברקאי (ששיחק גם גולש ב"יומני החופש") ואת החקיין דורון ביטון, כפי שפורסם כאן לראשונה

יפים וגולשים
יפים וגולשים © אינסטגרם
ביטון ופרידר
ביטון ופרידר © אינסטגרם

בערוץ 10 עומלים על סדרת נוער חדשה שתקרא "להתבגר" בה יככבו מור פולנוהר מ"גאליס" ו"משפחה שולטת", טום יפת מ"שכונה", מולי שולמן מ"הכל הולך", עמית רהב מ"משפחה שולטת" וגם כאן נראה את החקיין דורון ביטון. הסדרה מבוססת על סדרת הספרים המצליחה של גלילה רון-פדר שקרויים באותו השם והיא תעסוק בחבורת צעירים מירושלים המתמודדים כל אחד עם בעיות התבגרות, כל פרק יוקדש לדמות אחרת, מעין יומן וידאו מצולם - משימה עליהם הטיל המורה.

היינו רוצים להתבגר איתם!
היינו רוצים להתבגר איתם! © אינסטגרם
בא לנו להצטרף!
בא לנו להצטרף! © פייסבוק

את מי נראה בריאליטי?

אין ספק שהשנה קיבלנו ונקבל מנה גדושה של ריאליטי VIP והליהוקים כבר החלו! אם להתבסס על השמועות החמות כנראה שב"האח הגדול" נזכה לראות בבית אחד את הזמר מושיק עפיה, הדוגמנית שיר אלמליח ושדרנית הספורט והרדיו אופירה אסייג ועמיתה לעבודה איציק זוהר. בימים אלו מתקיים עדיין משא ומתן איתם ועם אנשי תעשייה נוספים, את התוצאה נראה ב-10 במאי כשתעלה התכנית.

נא להתנהג בהתאם!
נא להתנהג בהתאם! © שוקה כהן

בגזרת בגדי הים יש את "הישרדות" שעברה מערוץ 10 לזכיינית "רשת" בערוץ 22 ואילו ל"קשת" יש פורמט מקורי חדש בשם "האמזונס" שעוסק גם הוא בסוג של הישרדות על אי. ב"הישרדות" אנחנו עתידים לראות את הזמר אלישע בנאי, מתקיים משא ומתן עם מושיק גלאמין והשמועות הכי חמות הן שרוסלנה רודינה, בת הזוג של אייל גולן שילדה לאחרונה את בנם המשותף, יאן, תצטרף אף היא וגם הזמר שכיכב ב"גולסטאר" / רון שובל.

בכל מקרה, המנחה נשאר, גיא זו/ארץ ימשיך להוביל את התכנית. ב"אמזונס" ליהקו מנחה חדש וצעיר, השחקן גל אמיתי שכיכב ב"משפחה טובה". כמו כן שני המנחים שכיכבו ב"גאליס" ישובו לדמותם בסדרה בעונה הבאה, השישית במספר.

אייל מוכן להיות בייבסיטר?
אייל מוכן להיות בייבסיטר? © אור גפן
יטוס לאמזונס
יטוס לאמזונס © ענת מוסברג

כוכבת הריאליטי האהובה, ג'קי אזולאי שנכנסה לכולנו ללב בעונה השלישית של "מאסטר שף" וזכתה בריאליטי "זוג מנצח VIP" ביחד עם בעלה ישראל, תככב בדוקו/ריאליטי חדש בכיכובה ביחד עם משפחתה (סטייל "הקרדשיאנס") שתשודר בהוט בידור ישראלי. כמו/כן ג'קי הצטלמה לאחרונה לעונה השלישית של הריאליטי "חלומות מפלסטיק". אנחנו ממליצים לליהיא גרינר להיזהר, יש מי שמאיימת לה על תואר מלכת הריאליטי.

קרדשיאן הגרסה הדתית
קרדשיאן הגרסה הדתית © אסף לב

מי יצחיק אותנו?

בסדרת הדרמה-קומית החדשה של הזכיינית "רשת" שתקרא "פרודים" ישחקו יוסי מרשק מ"הכל הולך" ו"שכונה", אפרת בוימולד מ"הכל שפיט", "תנוחי" ו"השיר שלנו" ומנחה תכנית הריאליטי האהובה "המירוץ למיליון", רון שחר.

לא פרוד
לא פרוד © רפי דלויה

בסיטקום של ליטל שוורץ, "חברות" עובדים על עונה שנייה שתשודר בערוץ 10. הסדרה עוסקת בחבורת אמהות שחולקות את הבעיות השגרתיות בהיותם הורים פלוס חברה רווקה אחת (מגי אזרזר), בעונה הקרובה מצטרפים הרץ למיליון, טום באום (שגם לוהק לתכנית "מלחמת המינים" בערוץ 2) והשחקנים גיא סלניק ("אליפים", "DIG") ומרב פלדמן ("השמיניה", "נויורק").

אני בשווווווק! הפעם בלי אוריאל
אני בשווווווק! הפעם בלי אוריאל © רפי דלויה
תגובות