"אספרנסה" מגיעה לישראל: לאלי אספוסיטו עושה זאת שוב?. אינסטגרם

"אספרנסה" מגיעה לישראל: לאלי אספוסיטו עושה זאת שוב?

עשרות סדרות מצליחות מארגנטינה שהגיעו לארץ כבשו אלפי מעריצים, ועכשיו סדרה חדשה בכיכובה של לאלי אספוסיטו מאיימת להשתלט על ליבנו. האם "אספרנסה" מצליחה לעמוד ברף הארגנטינאי? ביקורת

כמעט חמש שנים עברו מאז סיום שידורי ההצלחה ההיסטרית "כמעט מלאכים" בארצנו, ומאז שום זכר לכוכבת העל הארגנטינאית לאלי אספוסיטו לא נראה על מסכינו. אם דאגתם, אין לכם יותר סיבה כי הכוכבת האהובה חוזרת לתודעה ולמסכים בסדרה ארגנטינאית חדשה בשם "אספרנסה". 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

בסדרה זו היא מגלמת את הדמות הראשית, חוליה, שמספרת את סיפורה האישי והמורכב שמתחיל לאחר מות אמה. חוליה לוקחת את הראיות שהיא השאירה על מנת לנסות להוכיח שהמפעל בו אמא שלה עבדה הוא זה שגרם למותה. מנהלי המפעל, משפחת אורטיז, ובראשה מקסימו (תומאס פונזי) רודפים אותה עד שחוליה מחליטה לברוח לבואנוס איירס ולהסתתר. היא מגיעה למנזר אותו מנהלת חברה של אמה, קונספסיון (אנה מריה פיצ'יו), ושם מתחזה לנזירה, משנה את שמה לאספרנסה ומשתלבת במנזר / מבלי לדעת שאחת הנזירות, קלרה (גבריאלה טוסקאנו), היא אמה הביולוגית שנטשה אותה בלידה. בנוסף, בין אספרנסה לתומאס (מריאנו מרטינז), הכומר של המנזר, מתפתח סיפור אהבה אסור שגורם לה לבעיות רבות.

© אינסטגרם

עוד לפני תחילת התוכנית, הגענו עם ציפיות גבוהות לקראת הפרק הראשון ואכן הציפיות התממשו. כבר בתחילת הפרק אנחנו נכנסים לשיא המתח, בו נראית חוליה בורחת מאנשים מסתוריים. המוזיקה הקצבית שמכניסה אותנו לאווירה של סצנת אקשן נמשכת גם כאשר חוליה עולה על אוטובוס לבואנוס איירס, עד לנקודה בה היא עולה אל האוטובוס עם תומאס.

© אינסטגרם

מה שיפה בסדרה הזו הוא הדרך בה כל הסיפורים נקשרים אחד בשני וצירופי המקרים שיוצרים רגעים יפים, מרגשים ומצחיקים. השתלבותה של חוליה בתור נזירה מתחזה בכנסייה גורמת להתרחשות מצבים קומיים שקל וכיף להזדהות איתם, ולאלי מכניסה לדמות הרבה מההומור ומהשיגעון שמזוהים איתה בכל דמות אותה היא מגלמת. כמובן שגם בדיחות על הגובה שלה לא איחרו לבוא ונכנסו כבר בפרק הפותח.

© אינסטגרם

מלבד לאלי, שעושה עבודה מצוינת בתפקיד חוליה, בולטים מאוד בתפקידיהם שחקנים נוספים: מריאנו מרטינז בתפקיד הכומר תומאס, שמכניס גם את הצד הרציני וגם את הצד הרגיש והמצחיק; אנחלה טורס, הכוכבת העולה בארגנטינה, בתפקיד לולה / הילדה המרדנית שעושה מה שהיא רוצה; פרנקו מאסיני, בתפקיד פדרו הרגיש והמתוק ונטלי פרס בתפקיד חברתו הביצ'ית ומלאת הביטחון, של מקסימו. בשורה התחתונה, נראה כי הושקע המון מאמץ בליהוק הסדרה על מנת להגיע לליהוק מושלם כמו שמוצג פה.

© אינסטגרם
© אינסטגרם

לסיכום, הסדרה אמנם קומית מאוד ומציגה הכל בהומור, אך מלאה במצבים מרגשים שישאירו את כולנו מבולבלים. "אספרנסה" מצליחה לשאוב את כל הצופים בה עמוק אל תוך הסיפור ולגרום להתאהב בדמויות ולהזדהות איתן ועם מה שעובר עליהן לאורך המסע. בנוסף, הסדרה כוללת 170 פרקים אליהם מתלווים שירי הפסקול של הסדרה, ביניהם: "Tengo Esperanza" - שיר הנושא, "Jurame", "Como Haremos", "Necesito", "Gloria" ועוד שירים שכבר הפכו ללהיטים בפני עצמם!

"אספרנסה" משודרת בימים א'-ה' מהשעה 21:30, בערוץ הילדים.

תגובות