עורכי פרוגי בוחרים את נבחרי השנה של תשע"ח. צילומים: דניאל קמינסקי, יחסי ציבור, אוהד רומנו

עורכי פרוגי בוחרים את נבחרי השנה של תשע"ח

מי הם השחקנים, הסדרות, כוכבי הרשת, המוזיקאים ואנשי האופנה שעשו את השנה? לכבוד סיומה של תשע"ח, בחרו עורכי פרוגי את נבחרי השנה העברית שלהם. מי הם זוכים הגדולים? הרשימה המלאה

גם השנה, עורכי פרוגי הצביעו ובחרו את הכוכבים הנבחרים שלהם, ששנת תשע"ח הייתה לגמרי השנה שלהם בקטגוריות השונות בבידור. רגע לפני שאתם מתיישבים לארוחת החג, קבלו את הסיכום שלנו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

(צילום: רפי דלויה)

סופי מצ'טנר, בת ה-17, היא ההוכחה שלחלומות בינלאומיים אין גיל. גם השנה היא המשיכה בעשייה בעולם האופנה וקטפה קמפיינים נחשקים כמו למשל קמפיין בינלאומי ל'פול אנד בר' ו-H&M - שבזכותו כיכבה גם בטיימס קוור, משמשת כפרזנטורית מצליחה של "ללין" ו-"פקטור 54". אין ספק שהדוגמנית הצעירה מביאה לנו הרבה כבוד מעבר לים וכל זה כשהיא עם רגליים על הקרקע. 

(צילום: ירדן הראל) 

השנה היו לעומר חזן לא מעט השקות וחגיגות להגיע אליהן, בהן הפציע בכל פעם בלוק שונה - לרוב באאוטפיטים לא תאמצים יותר מדי כי פשוט זה הכי יפה שיש. השנה, עורכי פרוגי התלהבו במיוחד מהלוק של הכוכב הצעיר באירועים השונים ולכן הוחלט להעניק לו לראשונה את תואר - "מלך ההיוש של השנה". חזן בהחלט קטף לא מעט ציוני "היוש" בסיכומים השבועיים שלנו, ומקווים שרק ימשיך כך.
 
(צילום: טל עבודי)
 
ירדן הראל מצליחה בכל פעם לשמור על הרצף ולזכות בתואר "מלכת ההיוש" השנתית שלנו. גם השנה הוכיחה הראל שהסטייל שלה שולט ומעורר השראה בכל הנוגע לסטייל ופאשן. מעבר לטורים המיוחדים של הכוכבת בפרוגי, היא מנהלת אתר לייף סטייל הנושא את שמה ובו היא בוחרת לוקים, מצלמת הפקות אופנה ומארחת את הכוכבים הגדולים במדור הביוטיליסט שלה. וכמובן שהיא מתחזקת גם אינסטוש שכולו סטייל. 
 
(צילום: משה נחומוביץ')
 
בכל שנה מחדש סטטיק ובן אל מוכיחים שהם ההרכב הכי חם במוזיקה הישראלית והשנה לא רק שהם המשיכו לעשות את מה שהם עושים הכי טוב - לייצר להיטים, הם גם החלו להרחיב את הטירוף סביבם אל מעבר לים כשחתמו חוזה ענק בארצות הברית. גם השנה הם שחררו להיטים חדשים (ביניהם "גומיגם"), הופיעו לראשונה במופעים מוזיקליים גדולים משלהם, כיכבו בפסטיגל ועתידים למלא גם אמפי לייב פארק ראשון לציון. עם הצלחה כזאת אנחנו לא מתווכחים!
 
(צילום: משה נחומוביץ')
 
תוציאו טלפונים, תפתחו את הסטורי, רגע! עומר אדם הוכיח גם השנה שכל דבר שהוא שר פשוט הופך ללהיט מטורף. בין אם זה שיר על בוקר טוב לנתב חדש או שיר שהמציא על סטורי שעושה בלאגן באינסטגרם - כל דבר שהוא נוגע בו הופך לזהב. כמובן שיש גם את הלהיטים השנתיים שלו שזכו לאלפי השמעות ואפילו פארודיות כמו "שני משוגעים", "אוהבת אותי אמיתי" ו"חברות שלך" שאין אחד שלא יודע את המילים שלהם בעל פה. תוסיפו עוד קצת פלפל להצלחה עם שיאי מכירות כרטיסים בכל מקום אפשרי. אנחנו לא חושבים שאתם צריכים עוד הוכחות לכך שמגיע לו את תואר זמר השנה.  
 
(צילום: דניאל קמינסקי)
 
אתם לא טועים, לנטע ברזילי שלנו יש תואר כפול השנה, כיאה למנצחת אירוויזיון. ברזילי היא זמרת השנה שלנו ואתם יכולים להבין למה - מההתמודדות ב"כוכב הבא" אותה סיימה כווינרית מיוחדת וכזוכה הנשית הראשונה בתולדות התכנית ועד הזכייה המרגשת שלה באירוויזיון - זו לגמרי השנה שלה במוזיקה. כמובן שלא יכולנו להתעלם מההיסטריה שהוציאה אותנו לכיכר בתל אביב ובחרנו ב-"TOY" כשיר השנה שלנו שהביא לנו, יחד עם זמרת השנה, את האירוויזיון לישראל (2019, אנחנו באים!). קרקרנו יחד איתה, רקדנו יחד איתה, צרחנו מאושר יחד איתה והגיע הזמן להחזיר לה אהבה. נטע, הפרס הכפול שלך! 
 
(צילום: משה נחומוביץ')
 
השנה החלטנו להוסיף קטגוריה חדשה - פריצת השנה במוזיקה. בין כל הזמרים והזמרות שהפציעו השנה ובהחלט עשו עבודה משובחת, בלט לנו במיוחד יהונתן מרגי שהביא לנו ניחוח של חו"ל. הכוכב בן ה/18 היה המתחרה הגדול של נטע ב"כוכב הבא לאירוויזיון" והראה לכולנו איך נולדים כוכבי על. נכון, אולי הוא לא זכה בתכנית, אך הוא הפך לאליל נערות מטורף שרק רוצים ממנו עוד. רק לאחרונה הוא הוציא סינגל בכורה היסטרי ("תני לי רגע"), ואם זה לא מספיק, השנה הוא יככב בתפקיד הראשי (לצד נועה קירל) בפסטיגל החדש. מרגי, אנחנו מאוהבים!
 
(צילום: משה נחומוביץ')
 
וואו. איזו שנה מטורפת הייתה לניב סולטן. עד כה הכרנו ואתה בעיקר בסדרות נוער, כשהאחרונה שבהן הייתה "סוסי פרא". אך השנה סולטן הגיעה אל הפריים-טיים עם "יש לה את זה" והראתה לכולם מי זאת הסולטנית החדשה בסביבה. לכוכבת יש משהו כובש, בא לכם להיות החברים הכי טובים שלה ואי אפשר שלא לרצות לחבק אותה ואת הדמויות שהיא מגלמת. מעבר ל"יש לה את זה", סולטן מככבת בימים אלו בסדרת הנוער "אילת" וגם שם היא מצליחה לפוצץ את המסך בכריזמה ובכשרון. בנוסף, היא גם מככבת בימים אלו בסרט הקולנוע "הנשף" ומשתתפת ב"פריסטייל פסטיגל". בקיצור - הכי יש לה את זה.
 
(צילום: ענת מוסברג)
 
אחרי שאתם בחרתם בו בסוף השנה הלועזית כשחקן השנה, המשיך דניאל ליטמן לעשות עבודה טובה והחלטנו גם אנחנו, עורכי פרוגי, להעניק לו את אותו התואר בדיוק. למה? ובכן רק השנה רשימת הסדרות בהן כיכב ליטמן הייתה כל כך ארוכה שאפילו לנו היה קשה לספור: "המדרשה 2", "כדברא 2" (אליה מצטלם כעת לעונה נוספת), "שלטון הצללים", "צפוף 2" ו"שכונה 3". הספק כזה בשנה אחת? לגמרי מצדיק את הפרס.
 
(צילום: אוהד רומנו)
 
גם כאן החלטנו לפרגן לכוכבים החדשים בקטגוריה מיוחדת והזוכה הראשון שלנו בתואר "פריצת השנה במשחק" הוא ללא ספק עומר חזן שקוטף פרס נוסף אצלנו לשנת תשע"ח. הכוכב בן ה/18 הגיח אל חיינו אומנם לפני כמה שנים (היי, תזכרו איפה הוא עשה את ראיון הבכורה שלו!), אך רק השנה הפציע לראשונה בתפקידי משחק על המסך. את הבכורה הגדולה שלו על המסך הקטן עשה ב"אחותי קפצה כיתה" (yes KidZׂ) בתור החתיך של השכבה והמשיך לתפקיד הראשי בסדרה הנוער הלוהטת "אילת" בתפקיד עומרי אטיאס (לצד שחקנית השנה שלנו). חזן גרם לנו להתאהב בו ולרצות לראות ממנו עוד על המסך וזה אכן יקרה. אם לא הספיק לכם מה שקרה איתו השנה / הוא כבר ממשיך קדימה ומצלם בימים אלו את "פוראבר" לצד "ליביאנה" ויככב על בימת הפסטיגל בחנוכה הקרוב. אנחנו מריחים כוכב ענק באופק!
 
(צילום: משה נחומוביץ')
 
בתור כאלו שמתעסקים בעולם הבידור, כנראה שסדרות מהסוג של "יש לה את זה" (קשת 12) לגמרי עובדות עלינו. בסדרה יש מעין קסם מיוחד המורכב גם משחקנים שאנחנו אוהבים, עלילה כייפית ולא מעט סיבוכים  - מעין גרסה עדכנית לטלנובלה. מגי אזרזר בתפקיד מצויין, עוז זהבי בתפקיד החתיך המחוספס והאמן המיוסר וניב סולטן, טוב נו כבר נגמרו לנו המחמאות עליה ב"שחקנית השנה". נטלי לוי כבשה את כולנו בין אם זה בלוק המיוחד, בתסרוקת שהפכה למזוהה עמה ובין אם באישיות הכובשת והפלפלית שלה. אחורי הקלעים של עולם הבידור זה תמיד נושא שכיף להתעסק בו ואנחנו כבר מחכים לעונה השנייה.
 
(צילום: אוהד רומנו)
 
לא מעט סדרות קומיות כיכבו השנה על המסך, אך מי שבלטה לעורכי פרוגי מעל כולן היא "שבאבניקים" (HOT3). הסדרה שעסקה בבחורי ישיבה שובבים במיוחד שנהנים משני העולמות, הצליחה להצחיק אותנו, לכבוש אותנו ופשוט להיות הדבר המרענן שחיפשנו. גם כאן הקאסט מורכב מאנשים בעלי חוש קומי מעולה: דניאל גד, ישראל אטיאס, עומר פרלמן ובראשם אורי לזרוביץ' המצויין. רוצים עוד!
 
(צילום: רונם פדידה, יחסי ציבור kidZ)
 
ל"כפולה" (KidZ) היו מתחרים ראויים במיוחד השנה על תואר "סדרת הנוער", אך ההיסטריה הגדולה ביותר שייכת ל"כפולה" שעשתה את הכי קרוב למה שעשתה כאן "גאליס". מדובר בסדרת הנוער הראשונה שמשודרת גם לצופי yes וגם ל-HOT והטירוף בהתאם. כבר מראש נסגרו ארבע עונות (שתיים מהן כבר שודרו), לפני חודש התקיים מופע מוצלח והמוני והקאסט עצמו מתהדר בכוכבי הנוער המובילים בישראל כדוגמת נועה קירל, עומר דרור, תובל שפיר ונוספים. "כפולה" אומנם עוסקת בחייה של קירל בגרסה מופרכת (אם כי גם לא תמיד אמינה במיוחד), אך עטופה ברגעים מצחיקים שהקהל אוהב לאהוב. בנוסף, הסדרה הכניסה אל חיינו כמה שירים חדשים שאנחנו לא מפסיקים לזמזם. עם הטירוף הפעם לא נתווכח, אך מצפה ל"כפולה" תחרות לא פשוטה במיוחד בטקס בחירת הקהל שלנו עם גל הסדרות החדשות שיגיעו.
 
(צילום: באדיבות יחסי ציבור)
 
בין ים הרכבי כוכבי הרשת שכיכבו השנה (והיו לא מעט) ה"חארטא גאנג" הראו לנו איך אפשר תוך פחות משנה להפוך לדבר הכי חם שיש. רז ספני, קווין רובין, דניאלה קריסטיה, גל זהבי, שרון ליברמן (ובואו נודה - גם מולכו) הפכו לכוכבים המטורפים של הרגע. בכל מקום שהלכנו לא הפסקנו לשמוע עליהם, הסרטונים שלהם ברשת והעמודים האישיים צברו מאות אלפי צפיות ועוקבים, הם הוציאו שלושה שירים שהפכו לתופעה בזמן שהם עצמם תופעת רשת מטורפת. ההרכב ידוע באתגרים ובוולוגים המטורפים שלהם יחד כחבורה, בין אם זה בווילה, מסע או טור הופעות היסטרי שכולל מעריצים נלהבים שרק מצדיקים את העבודה הקשה שלהם. החבר'ה האלה לגמרי יודעים מה לעשות, ולמרבה האירוניה הם לגמרי לא חארטא. 
 
(צילום: דודי חסון)
 
מה עוד אפשר לומר על גברת קים אור אור אזולאי? היא מצליחה להתעלות על עצמה בכל שנה מחדש, לשבור שיאים אישיים ולהתפתח בעולם הבידור. כוכבת הרשת הצליחה השנה להוכיח רשמית שהרשת היא החממה הבאה של הכוכבים. בין אם זה תפקידים טלוויזיונים ("ככה זה", "יש לה את זה", "אינסטה בייב" ו"אילת"), קמפיינים נחשקים, ליין בגדים וכובעים משלה והמון השפעה ברשת, פלא שזו השנייה השנייה שהיא זוכה אצלנו?
 
(צילום: ענת מוסברג)
 
מאז שהשתתף אצלנו בפרוגי בעונה הראשונה של "נו פילטר", ידענו שלבחור הזה מצפה עתיד מזהיר. עמרי מזרחי מראה לכולם שאפשר להיות מה שרוצים ושכולם יפים כמו שהם. טוקבקים? תגובות? זה לא באמת משנה כשיש מטרה. מזרחי הוא הביוטי בוי הראשון והבולט בישראל, יש לו עמוד יוטיוב איפור מצליח, הוא משתף פעולה עם לא מעט חברות ומוכיח שהרשת היא המקום בו כולם יכולים להרגיש חופשי. אוהבים! 
 
הכוכבים מקבלים את הפרס. כתב: משה אבוטבול | צילום: משי בן עמי
 
 
 
תגובות