השחקנים שהיינו רוצים לראות בסדרות נוער. צילום מאינסטגרם

השחקנים שהיינו רוצים לראות בסדרות נוער

יש לא מעט שחקני איכות מקומיים שלא יצא להם לככב באחת מסדרות הנוער, אז נכון לא תמיד זה נתפס כאיזה צעד אולטימטיבי לעשות במעמדם, אבל לנו לגמרי מגיע לראות אותם בז'אנר • אלו הכוכבים שהכי חייבים להפציע בתפקיד בעולם הנוער!

יש לא מעט שחקנים אהובים בתעשיית הבידור שהיינו שמחים לראות אותם לפחות פעם אחת באחת מסדרות הנוער המקומיות (או מעבר לים, כן?), הכנו רשימה של כמה מהכוכבים שהכי חייבים לתת לנו ליהנות מהם בז'אנר לפחות פעם אחת! 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

רותם סלע

בשנים האחרונות היא כבשה את המסך בכל פרמטר אפשרי ואפילו השתתפה בסרט "גאליס קונקט" לצד עפר שכטר, ולכן אנו תוהים לעצמנו - מי יהיה הראשון שיצליח לשכנע את רותם לעשות תפקיד מרשים בסדרה למתבגרים?

© rotemsela1@ אינסטגרם

ציון ברוך

ברוך הוא אחד מהאנשים היצירתיים, האנרגטיים והכובשים בעולם הבידור. ואם אשתו, יאנה יוסף שתה סדרת נוער בתחילת דרכה ("שוברי גלים"), אנחנו דורשים שגם הוא יכתוב ויתלהק או רק יתלהק - העיקר שפשוט נראה אותו באחת מסדרות הנוער העתידיות. אמן.

ציון ויאנה
ציון ויאנה © ראובן שניידר, HOT

שני כהן

אנחנו מאוהבים בה מאז "דני הוליווד" ואנחנו לא מבינים איך עד עכשיו היא לא הובילה איזו סדרת נוער מעולה בכיכובה! שותפיה ל"ארץ נהדרת": יובל סמו, עלמה זק, ערן זרחוביץ, אודי כגן, ליאת הר לב ונוספים כבר עשו זאת לפניה, ובמקרה שלה - היא תפורה לזה! היא אומנם עשתה בעברה סדרת ילדים, "רחוב סומסום", אבל כעת הגיע גם למתבגרים.

© shanya_cohen@ מתוך אינסטגרם

אסי כהן

עוד שותף מ"ארץ נהדרת" שעשה זאת בגדול בעולם המשחק וזוכה לתשבוחות בכל פעם מחדש, חייב לפנק אותנו בתפקיד מושלם בסדרת נורע. תחשבו על זה! זאת תהיה הצלחה מסחררת.

© רפי דלויה, יחסי ציבור

חן אמסלם

היא אחת מהשחקניות המוכשרות בישראל והיא ללא ספק מביאה את הפלפליות שלה לכל פרויקט. אמסלם תככב השנה בסרט "פול ספיד" (מעין ספין אוף של "פול גז") ולמעשה זה יהיה התפקיד הראשון שלה בקרב הקהל הצעיר. אנחנו היינו ממליצים על הדרך גם להגיע אל עולם הנוער!

© chenamsalem1@ אינסטגרם

נינט טייב

עם חזרתה של טייב למיינסטרים ועם העובדה שהיא שחקנית 'אמאל'ה' וזוכרים לה עד היום את "השיר שלנו" (שלא נוצרה עבור נוער), אין ספק שזה יעשה לנו נעים לו תקבל או תסכים תפקיד בעולם הנוער ולא בתפקידי אורח. אגב, אחותה הקטנה, אסתי, השתתפה בעצמה סדרת נוער - "כוכב הצפון".

© ערן לוי

אדיר מילר

הוא פשוט קורע אותנו בכל פעם מחדש ואפילו הוכיח את עצמו כשחקן דרמטי איכותי אדיר (ראיתם מה עשינו פה?). מילר יכול למלא את תפקיד הנבל הקומי המושלם באחת מסדרות הנוער. אגב, הוא לגמרי יכול ליצור סדרה קומית לנוער, יש לנו תחושה שהוא דווקא ירענן קצת את הז'אנר.

תגובות