כל מה שצריך לדעת על "אקדמיית המטרייה 3". CHRISTOS KALOHORIDIS/NETFLIX

כל מה שצריך לדעת על "אקדמיית המטרייה 3"

לא מזמן עלתה (סוף סוף) לנטפליקס העונה השנייה של הסדרה שהשאירה את כולנו עם פה פתוח, ״אקדמיית המטרייה״ – וכבר שוחררו לא מעט תיאוריות ורעיונות על העונה השלישית שצפויה לעלות בשנה הבאה • עשינו סדר

"אקדמיית המטריה" היא אחת מעשר הסדרות הנצפות ביותר בנטפליקס. העונה השנייה עלתה ממש לאחרונה (וזכתה לביקורות חיוביות), רק הזכירה לנו כמה אנחנו אוהבים אותה. להיט גיבורי העל המטורפים של נטפליקס מבוסס על קומיקס באותו השם, כזה שבהחלט גרם לנו להרבה תסביכים. אמנם את העונה הראשונה היה קשה לאכול – אך העונה השנייה השאירה לנו טעם של עוד והיתה פשוט מטורפת. ומה לגבי העונה השלישית? קבלו את כל מה שצריך לדעת.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אמנם העונה השלישית עדיין לא הוזמנה רשמית, אך כולנו יודעים שהדבר כמובן יקרה בקרוב. "הסיפור של לילה ודייגו לחלוטין לא נגמר", מספר אחד מיוצרי הסדרה. "אני יכול להגיד בבטחה שזאת לא הפעם האחרונה שנראה אותה". כאמור, נטפליקס עדיין בהחלטות כמובן לגבי העונה השלישית, אך שיקוליהם בעיקר קשורים לעבודה בסביבת הקורונה. לפי דיווחים, הם צפויים לקבל החלטה רשמית עד החודש הבא.

 

על מה העונה השלישית תבוסס? אם טרם צפיתם בעונה השנייה כולה - היזהרו מהספוילרים המעטים הבאים. לפי מקורות מסביב לעולם, העונה השלישית תיצמד יותר לסיפור המקורי בקומיקס, אבל אין ספק שההמשך ידבר על ההתמודדות של האחים עם ציר הזמן הלא נכון והאקדמיה הלא נכונה. אחרי שהעונה השנייה השאירה אותנו עם רגעים שהזכירו לנו את "האי 2", אנחנו רק יכולים לנחש שההיסטוריה שהאחים הגיעו אליה היא אחת מני היסטוריות רבות וכנראה הם יאלצו לסדר כמה 'גליצ׳ים' בציר הזמן. אם חיפשתם עוד נקודות דמיון ל"האי" - אז גם כאן ה"אבא" של המשפחה מגדל ילדים שבציר הזמן הלא נכון הם אכזריים וקרים, נשמע מוכר? גם לנו. אבל כל מה שנותר זה לחכות כמובן: לקורונה שתיגמר, ל-2020 שתסתיים ולעונה השלישית שתעלה.

© באדיבות netflix

רגע, מתי נקבל את ההמשך שאנחנו מצפים לו כל כך? מאחר שנטפליקס נוהגת להחזיר המשך לצופים לסדרות ולסרטים שלה לאחר שנה, סביר להניח שהעונה הבאה תעלה ביולי או אוגוסט 2021 – אם כי עלולים להיות עוד עיכובים בעקבות הקורונה וסביבת הצילומים המחושבת. אחרי כל זה אנחנו רק מצפים יותר, אבל כפרס ניחומים, לפחות יש לנו את העונה החדשה של "לוציפר" שעולה בשבוע הבא (ה-21 באוגוסט).

תגובות