אלו הכוכבים החדשים שנראה השנה לראשונה בסדרות הנוער. טלי שמל, אושרת עזרא, עמית נעים, מאי סביר

אלו הכוכבים החדשים שנראה השנה לראשונה בסדרות הנוער

תזכרו אותם: לכבוד השנה החדשה, אספנו עבורכם כמה מהשחקנים אשר ישחקו לראשונה בתפקיד טלוויזיוני מרכזי בסדרות הנוער החדשות ואלו שחוזרות עם עונות נוספות

היכונו להתאהב: רגע לפני שהם הופכים לכוכבי הנוער המובילים בשטח ומצטרפים לנבחרת הכוכבים הכוללת בין היתר את נועה קירל, עומר חזן, קווין רובין, אליאנה תדהר וקים אור אזולאי - קבלו היכרות ראשונית עם השחקנים החדשים שתראו על המסך בפעם הראשונה בתפקיד משחק בסדרת נוער, לצד כוכבים מוכרים שיתנסו לראשונה בתפקידי משחק. כמדי ראש השנה - קבלו את רשימת הכוכבים המסקרנת!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כראמל 2

הסדרה "כראמל", בהשראת סדרת הספרים המצליחה מאת מאירה ברנע גולדברג, עוסקת בשלושה אחים (רובי, גול ואל-אל), שנאספו מבית יתומים ואומצו ע"י גברת 'מילה' לפני כמעט עשר שנים. בעונה השנייה יש קרוב משפחה מסתורי, אהבה, שנאה המון צחוק ובעיקר, חתול מדבר, קסום ומיוחד בשם כראמל. העונה תעלה בהמשך השנה בכאן חינוכית. בקאסט השחקנים הקבוע נמצאים: אמיר קריאף, מאי קורץ, עמרי לקס, ליר עיסא, אפרת בוימולד, לירית בלבן, יובל סגל וסנופים. בין המצטרפים המפורסמים לעונה החדשה אפשר למצוא גם את השחקנית עמית יגור ("השמיניה: הדור הבא", "אקדמיית החממה", "כמעט מפורסמת").

 

דריה רוזן

השדרנית דריה רוזן, בתו של חנוך רוזן, אשר משרתת בימים אלו בגלי צה״ל, קוטפת תפקיד משחק ראשון על המסך. דריה תגלם את ביאטריס, תלמידה בכיתה של גול.

© טלי שמל

נבו קמינקא

בן 13. כשהמשפחה של נבו שהתה בארצות הברית למשך שנה, נבו היה בכיתה ג׳, והוא שיחק בהפקה של התאטרון המקומי של ״הלילה ה- 12 לילדים״ וגם ״הקוסם מארץ אוץ״. כשחזרו לישראל, השתתף במחזמר (באנגלית) של ״המלך ואני״ כאחד מילדי המלך ועשה כמה פרסומות לחברות היי-טק. וכעת הוא מגיע לתפקיד המשחק הראשון שלו על מסך הטלוויזיה כשהוא רק בגיל בר מצווה! נבו יגלם את ויש, האחיין של מילה. ויש הוא ילד מעט שונה אבל חכם במיוחד שהופך להיות שותף מלא לפתרון התעלומות. הוא חסר כל כישורים חברתיים ולכן הילדים מתקשים להתחבר אליו.

שומקום

סדרה חדשה של אורי גרוס ויואב צפיר שתעלה בחודש אוקטובר הקרוב בערוץ טין ניק ב-yes. מדובר בסדרה מוזיקלית הכוללת להיטים מקוריים, בת 22 פרקים. הסדרה עוסקת בפנימיה באמצע המדבר בה מתחנכים נוער בסיכון. בסדרה יככבו שחקנים מנוסים כמו: סער בדישי, ניב רז, עילי צ׳פמן, מאיה צפיר, אליס זאנו, אדם הלון ונוספים, לצד כמה כוכבים שיכנסו לראשונה לעולם הנוער בתור שחקנים.

© פיני סילוק, יחסי ציבור

אלה לי

הזמרת המצליחה מסמנת וי לראשונה גם על הטייטל שחקנית: אלה לי תוביל את הסדרה ותגלם את מיכל (ללי) גורדון, בת ה-18. ללי הגיעה ל׳שומקום׳ בגיל 12, אחרי שלושה מוסדות ושתי משפחות אומנה ומצאה בית באמצע המדבר ב"שומקום" בהנהלת ריקי צור. ללי הקשוחה שראתה כמה דברים בחיים שלה עומדת לגלות שיש לה רק ברירה אחת- להציל את הבית שלה.

© פיני סילוק, יחסי ציבור

פיליפ שאולוב

השחקן והדוגמן המתחיל הפך בחודשים האחרונים לבן זוגה (המציאותי) של אלה לי, שותפתו לסדרה. אך בעלילה הם הכי לא ביחד! פיליפ יככב גם הוא ב"שומקום" כאחד החניכים בפנימייה - ולאדי. שאולוב יככב בסדרה נוער נוספת השנה - "דרימארס"' בתור נער חרדתי. עוד על הסדרה תקראו בהמשך הכתבה.

© צילום מאינסטגרם @filipshaulov

שון אמסלם

בן 20, חייל בתיאטרון צה"ל. בשנה הקרובה נראה את שון בסדרה המדוברת, שם יגלם את אושר, שהשתחרר ממוסד לעבריינים (האקס העלילתי של אלה לי) והופך לחלק מהחבורה. בנוסף, אמסלם ישחק בעונה השלישית של הלהיט "לבד בבית", שם יגלם את בן זוגה של של איה צור (השחקנית אופק בן מאיר, בת זוגו במציאות). אם זה לא הספיק לכם, אוזן קטנה לחשה לנו כי בקרוב יחל צילומים לסדרת נוער חדשה בתפקיד הראשי!

© עמית נעים

גדול עלינו

סדרת הנוער הקומית החדשה של "מה קשור" לערוץ Zoom ב-HOT. הסדרה החדשה תעסוק בשלושה חברים בני 11 מבית יתומים עם חיים מסובכים, שלאחר מפגש עם פרופסור מסתורי הופכים בטעות לבני 31 עם חיים הרבה יותר מסובכים. לאורך פרקי הסדרה, השלושה צפויים לצאת אל העולם הגדול ולהתמודד עם הקשיים שלו. הסדרה צפויה לעלות בתחילת אוקטובר. מי יככבו בה לצד השלישייה? אורנה בנאי, יעל אלקנה, מאור שוויצר, יגאל עדיקא ועוד.

© מתוך עמוד האינסטגרם של hot vod young

נועם מיכאלשווילי, מאור כהן וגור סנקר

יגלמו את הגרסה הצעירה של ה״מה קשורים״. נועם יגלם את דוד שלו, שלום מיכאלשווילי, מאור יגלם את אסי ישראלוף וגור יגלם את ציון ברוך.

© מתוך אינסטגרם @shalomke

גידי ישראלוף

השחקן הצעיר יבצע את טבילת האש הראשונה בעולם המשחק לצד אביו, אסי ישראלוף, כאשר יגלם את דור.

© עידו איזק

זיגי

העונה החדשה של סדרת הנוער של טין ניק, HOT, הצטלמה ממש לאחרונה ותכלול גם היא כוכבים חדשים וכוכבים שיפציעו בפעם הראשונה בתפקיד משחק רשמי. העונה החדשה של זיגי צפויה לעלות לאחר חג הפסח.

בניה ברבי ורביב כנר

הזמרים המצליחים מגיעים לראשונה לעולם המשחק בתפקיד ראשון בסדרה. השניים יהיו חלק מהרכב מוזיקלי מיתולוגי לנוער בשם ״B.L.T״ ויקראו עופר ואייל.

© רפי דלויה, שי פרנקו

דניאל אריסון

עבור הזמר שפרץ בשנה החולפת לא מדובר בתפקיד משחק ראשון, שכן בעבר השתתף בתפקיד אורח ב"יומני החופש הגדול" של דיסני, אך הפעם מדובר בתפקיד קבוע ראשון! אריסון יגלם את צפריר, אדם חרדי בעל משפחה ומתגורר בשכונה חרדית, בעברו צפריר היה כוכב נוער. יחד עם עופר ואייל, הם הרכיבו את להקת ״B.L.T״.

© שי פרנקו, באדיבות יחסי ציבור

אלעד מרגי

האח הצעיר לבית משפחת מרגי עושה צעד אל עבר קדמת הבמה ולראשונה יככב על המסך! אלעד יגלם בסדרה את כחלון, חניך בפנימייה ואחיה של רויטל.

© מתוך אינסטגרם @eladmergui

נועם קליינשטיין

השחקנית והזמרת הצעירה, תשחק לראשונה על המסך (זאת לאחר תפקיד ב׳הבימה׳), ותגלם את התפקיד הראשי בעונה החדשה. נועם תגלם את רוי (רויטל) - בת 15, אחותו של כחלון (אלעד מרגי). גם היא גרה בפנימייה. היא מנסה להסתיר מהעולם את הבעיות שלה ומקנאה מאוד בעשירים. אם הייתה יכולה, הייתה מורדת בכל העולם, אבל היא מבינה שגם ככה המשפחה שלהם על הקצה…

© עמית טל

תלאתה

סדרת נוער מוזיקלית חדשה מבית היוצרות של "כדברא" ו"מיוחדת" שתשודר בערוץ טין ניק ב-HOT. העלילה תעקוב אחר להקה של שלוש בנות 16 משכונת מצוקה ביפו - דלית האריתראית, יסמין הערבייה ואלה היהודייה. שלישיית הבנות מתקבלות לתכנית ריאליטי בה הן נאלצות לשנות את מי שהן לטובת אהדת הקהל. בסדרה יככבו ליהי טולדנו ("מיוחדת"), אבי אבורומי, אדם הלון ("בני אור"), טיילור מלכוב, יגאל עדיקא, מאיר תמם ורבים נוספים. הסדרה תעלה בהמשך השנה!

תומר הכהן

לתומר יצא להשתתף בסדרות בתפקידי אורח, אך הפעם הוא נכנס לתפקיד קבוע לאורך הסדרה. הכהן יגלם את רוי גרין בן ה-17, זמר-יוצר מוכשר וסופר כריזמטי, המלווה את עצמו בגיטרה. בחור טוב לב, מוסרי, אומנותי ורגיש.

© אנת סרנה

ואלרי חמאתי

הזמרת שקטפה את המקום השני בעונה הקודמת של "הכוכב הבא" ומאז לא עוצרת - מגיעה לעולם המשחק! ואלרי תגלם את יסמין ד'אוד בת 16, חברה בלהקת ׳תלאתה׳. חמאתי היא הערבייה בחבורה - נערה מבריקה, רצינית, חרוצה ונועזת שמנסה תמיד לפשר ולהימנע מעימותים. הוריה מטפחים אותה ומיידעים אותה לגדולות, והיא לומדת רפואה בתוכנית מצטיינים לנוער. אך האהבה שלה היא לשיר, והיא הסולנית של תלאתה וזו שמובילה את כל השירים.

© ענת סרנה

פרפילוב מונגוזה

הדוגמנית המצליחה תגלם את דלינה גרמי בת ה-16, חברה בלהקה. היא ילידת הארץ שהוריה הם מבקשי מקלט מאפריקה. נערה, תוססת, שמחה, מפולפלת ואימפולסיבית, שעובדת במספרה אפריקאית כדי לסייע בפרנסת המשפחה. לדלינה אין תעודת זהות או דרכון ישראלי אבל היא מרגישה הכי ישראלית שיש, כולל "החוצפה" הישראלית. דלינה היא זו שמלחינה ומעבדת את השירים של תלאתה ושולטת בתוכנות הלחנה במחשב וסימפולים. יש לה שאיפות להגיע רחוק במוזיקה, טהיא מובילה את חברותיה ללהקה בדרך להגשמת המטרה הזו.

© ענת סרנה

נבו קטן

משוחרר טרי מצה"ל אשר יעשה את תפקיד המשחק הראשון שלו ב״תלאתה״. נבו יגלם את מורי, אחיה הקטן והבעייתי של ליהי טולדנו.

© נעה ניר

נדב אורדיננס

בן 22 מהוד השרון. מדובר בתפקיד ראשון שלו במשחק. עד כה עשה כמה פרויקטים בתחום הדוגמנות, למד ב"טכניקה" ובשיטת צ׳בק. נדב יגלם בסדרה את בן, חברו הטוב ביותר של נדב (יונתן הורנצ׳יק) ושחקן כדורסל.

© עמית נעים

אלי חולי

אחרי שכבש אותנו ב"דה וויס", גרם לנו לרצות בשבילו את האירוויזיון ב"אקס פקטור" בשנה שעברה ואחרי שהוציא להיטים וכתב להיטים לאחרים - כעת אלי חולי מתפנה גם לתפקיד מוזיקלי בעולם המשחק! חולי יגלם את מקס, זמר ומתמודד בתוכנית ריאליטי שירה. בתוכנית הוא יכיר את רוי שהופך להיות החבר הכי טוב שלו.

© אלעד שגיא, יחסי ציבור

יונתן הורנצ׳יק 

בן 19, משרת בתיאטרון צה"ל. כילד כיכב על בימת הנוער ברחובות וכעת, השחקן הצעיר יככב גם הוא בסדרה המסקרנת. הורנצ׳יק יגלם את נדב, הקפטן השחצן של קבוצת הכדורסל ומי שנטפל לא מעט אל מורי.

© עמית נעים

שקשוקה 3

עונה שלישית לסדרת הילדים שעשתה מיליוני צפיות ביוטיוב של כאן חינוכית. מדובר בסדרה על ילדה לא מושלמת עם חברים לא מושלמים, במשפחות לא מושלמות, בית ספר לא מושלם ועולם לשלם, וזה בדיוק מה שהופך את החיים למסעירים כל כך הסיפורים ב"שקשוקה" עוסקים בחיי יומיום של הגיבורים, בתהליכי התבגרות, בדילמות הנצחיות של מי קובע מה אני שווה, אני או האחרים; איך אוכל להיות גם מיוחד וגם כמו כולם; הפער בין מה שאני רוצה ומה שאני יכול; נאמנות ובגידה; חברות וקנאה. הסדרה מבוססת על פי סדרת ספרי "שקשוקה" ו"אני מייקי" של גליה עוז. בסדרה מככבים השחקנים הקבועים: ידידה ויטל, עדי חבשוש, חנה לסלאו, דולב מסיקה ועוד, לצד ארסנל שחקנים צעירים. מי הילדים שיצטרפו לעונה הקרובה?

נעה בן גיגי

בת 13, עולה לכיתה ח'. אוהבת להצטלם וכבר כיכבה במספר פרסומות (גולף ,פוקס, עדיקה) השתתפה בקליפ של להקת שלווה וכיכבה בסרט ׳איראן 3׳. אל העונה החדשה של הסדרה שקשוקה מצטרפות מספר משפחות חדשות בניהן משפחתה של יולי (נעה). יולי ילדה חכמה, דעתנית, אסרטיבית, וסקרנית. המשפחה של יולי עוברת דירה בזמן החופש הגדול והיא תידרש למצוא את המקום שלה בתוך חבורה מגובשת במקום חדש.

© מתוך אינסטגרם @noabengigi_

עדן קטורזה

בתו של ישראל קטורזה, סיימה לימודים לאחרונה ותתגייס בחודש הבא. עדן מצטרפת לעונה החדשה ומגלמת את חן האחות הגדולה של יולי. היא ילדה קצת חנונית, עושה הכול לפי הספר, שומרת על הכללים וחסרת חוש הומור. 

© מתוך אינסטגרם @eden_katorza

רוני ותום

סדרת מתח והרפתקאות חדשה לילדים ולנוער מבית היוצר של גיורא חמיצר, המבוססת על שניים מתוך שלושת ספריו (הנושאים את אותו השם). הסדרה תשודר בהמשך השנה בערוץ טין ניק ב-yes. בסדרה יככבו גם: גל גברעם, אורי לביא, שי מיקה, מיכל מצוב, אילן קובץ׳, עידן שקרוקה, מאיה ורטהיימר, אלכס מוסקל ונוספים.

 

דילן דרור

מי שעד כה נחשב ליוטיובר וטיקטוקר מצליח ואחרי שעשה טבילה בעולם ההנחייה - דילן דרור מגיע גם למשחק. הכוכב הצעיר יגלם את רוני הילד הכי מוצלח בכיתה: הוא ספורטאי מחונן, תלמיד מצטיין ועסוק מהבוקר עד הערב בחוגים, צופים, כדורגל וחברים. הוריו ואחיו גאים בו, והוא מצידו עובד קשה כדי שימשיכו להיות מרוצים מהישגיו.

 

אמילי מדואל

הדוגמנית והשחקנית הצעירה מגלמת את תום. דמותה, לעומת רוני, לא מצטיינת בשום דבר. היא מוזרה, מסוגרת ובודדה. היא תלמידה חדשה שמגיעה לבית ספר שבו רוני לומד, אחרי שגורשה מהרבה בתי ספר אחרים. "בילבי" המודרנית מודרנית, שגרה עם הכלבה האהובה שלה לגמרי לבד באוטובוס צהוב נטוש בלב פרדס מוזנח בפאתי העיר.

© אושרת עזרא

שי לי אלמוג

היא מככבת לא מעט בטיקטוק ומיוצגת על ידי בן זיני. בשנים האחרונות, על אף גילה הצעיר, שי לי לומדת משחק בקורס מיוחד באשדוד בהובלתו של השחקן לירן דוד ("החממה", "אופוריה"), והנה היא מתחילה לצאת לדרך! שי לי תגלם את עמליה, תלמידה המכורה לנייד.

© עידן כהן photos

מדרסה

מדרסה היא סדרת דרמה קומית העוסקת בקהילת בית ספר דו לשוני. מדרסה תהווה מיקרו קוסמוס לחברה הישראלית. סוגיות חברתיות ופוליטיות יהיו במוקד הדילמות של הנערים והנערות בבית הספר וכן של הוריהם. במבט מפוכח והומוריסטי תביט הסדרה אל ההתנהלות של גיבוריה המנסים להתגבר על המכשולים הרבים בדרך לחיים של כבוד הדדי ושוויון. שחקנים: רועי בר נתן, נלי תגר, שרון טייכר, ליר עיסא, ואלרי חמאתי, אמה אלפי, עלמה זק, שירה יוסף ורבים נוספים.

ליסה בסטוני

בסטוני גדלה בחיפה ולמדה באקדמיה למשחק ע"ש סטלה אדלר בלוס אנג'לס. היא מתנדבת בויצו, בארגון הקרן לרווחת נפגעי השואה ועם בעלי חיים. השחקנית תגלם את לובנא - בקיץ שלפני המעבר לכיתה י"א לובנא מתחילה לכסות את ראשה בחיג׳אב (מטפחת). בבית הספר לובנא תהיה הנערה הדתייה, כסויית הראש היחידה, והדבר מרתיע ומפחיד אותה. היא תשקול לעזוב את בית הספר , אך תתמודד גם בכיתה וגם מחוץ אליה על דעותיה ורצונותיה .

© עמית נעים

גל זק

בן 22, נולד גדל והתחנך בנווה שלום. בוגר לימודי משחק תלת שנתיים בבית צבי בהצטיינות. זוכה פרס צבי קליר ופרס ספי ריבלין לקומדיה. גם כותב ומתרגם שירה ומדריך במוזיאון לאמנות. בסדרה גל יגלם את מאור (16), תלמיד י"א בבית ספר דו-לשוני. הוא הליצן של הכיתה, שלא מפחד לצחוק על הבעייתיות בכיתה משותפת ליהודים וערבים. הוא אהוב על חבריו בכיתה, ותמיד מוכן לעזור להם. מאור בן למשפחה חד הורית הסובלת מקשיים כלכליים, ועוזר לאמו בפרנסה. כשגילי מצטרפת לכיתה שלו, מאור מחפש איך להתקרב אליה.

© ענבר זק

אמג׳ד שווא

בן 19, נולד וגדל ביפו. בגיל 14 גילה את אהבתו לעולם תיאטרון והצטרף לאנסמבל קול הנוער בעיר. זכה במקום הראשון בתחרות מונולוגים עירונית וקיבל מילגת לימודי משחק לבית ספר למשחק, יורם לוינשטיין. תפקידו במדרסה הוא תפקידו הטלוויזיוני הראשון. כמו כן לוהק לסדרה 8200 ולסרט קולנוע חדש בתפקיד ראשי. בסדרה יגלם את מג'די (16), תלמיד י"א בבית ספר דו-לשוני, שמגיע ממשפחה אמידה. הוא צייר מוכשר ובחור רגיש, שמאוהב נואשות במנאר, אותה הוא מכיר עוד מהגן. הוא מנסה לכבוש את ליבה בדרכים שונות, אולם היא רואה בו חבר טוב ותו לא. כשגילי מצטרפת למגמת אומנות, נוצר ביניהם קשר חברי, והיא מנסה לעזור לו. 

© אסף עיני

דרימארס

סדרת נוער חדשה ועתידנית שתתרחש בשנת 2045. חבורת בני נוער נשלחת למשימה קריטית במאדים! הסדרה תצטלם בקרוב ותשודר בהמשך בערוץ Zoom ב-Hot ובערוץ גרמני.

מוניקה ג'וזף

מוניקה היא פליטה מסודן שהגיעה לישראל כשהייתה ילדה והיא בין הדוגמניות המצליחות בארץ (הצטלמה לקסטרו, פקטורי 54, גולברי, עדיקה סקופ, צעדה בשבועות אופנה ועוד). כעת  עושה את צעדיה הראשונים בתחום המשחק. מוניקה תגלם את סיטאר - הבחורה המגניבה, בת לפליטים זרים. בנוסף, מוניקה תפציע גם בעונה החדשה של ״סקיי״.

© נאור אפל

אילון שנער

בן 17, תלמיד כיתה י״ב. השתתף עד כה בסרטי סטודנטים קצרים, ובהמשך החל לדבב בתכניות טלוויזיה מצויירות. לומד במגמת תיאטרון בתיכון א׳ לאמנויות בתל אביב. 

© ניר סלקמן

סיבוב מסוכן

סדרת הנוער שהיא מעין המשך לסדרת סרטי "פול גז" ו"פול ספיד". תחל להצטלם בקרוב ותשודר בהמשך השנה בערוץ טין ניק ב-HOT.עלילת הסדרה תיפתח בתאונת אופנוע קשה - ואז תחזור חודש אחורה כדי להראות איך הכל קרה. העלילה תתמקד בבית הספר לספורט מוטורי המוביל בעולם, אליו הגיעו שמונה רוכבים צעירים מישראל (בנים ובנות) שיתחרו באליפות אירופה לנוער. יככבו בה: מיכאל גבעתי, קווין רובין (בדמותו מהסרטים שתהפוך למדריך), קים אור אזולאי, נאיה פדרמן, שחר חיון, בן סולטן יונתן רוזובסקי ונוספים.

״פול ספיד״
״פול ספיד״ © רם שני

קים בן שמעון

אחותו הקטנה של קווין רובין ומי שעד כה נחשבה לטיקטוקרית (שנתיים ברציפות נבחרה על ידי קהל פרוגי כטובה ביותר) ודוגמנית מצליחה, תכנס לראשונה אל עולם המשחק, אחרי קורסים אינטנסיביים אצל גל אמיתי. עומר פרנקו (16.5) - אמביציוזית, חזקה, פילפלית ועצמאית, מכוונת מטרה. עומר היא רוכבת מצטיינת , למרות התנגדותו של אביה לספורט המוטורי שבו בחרה. מעבר לתפקיד ב"סיבוב מסוכן", קים תככב גם בעונות הקרובות של "אבא מטפלת" - שם תגלם את ירדן, הילדה עם הפתיל הקצר ביותר בכל המזרח התיכון, אלופת ישראל וסגנית אלופת אירופה בטקאוונדו.

© מאי סביר

לעוף על אנה

סדרת נוער חדשה של טין ניק ב-yes שנכתבה בהשראת אירועים מחייה של אנה זק (שתככב בתפקיד הראשי בסדרה כמובן). העלילה עוקבת אחר אנה זקינסקי, תלמידת תיכון בינונית מאשדוד, הופכת לכוכבת בינלאומית כשאריאנה גרנדה משתפת טיקטוק שלה. בעקבות החשיפה, אנה מקבלת הצעה שאי אפשר לסרב לה מחברת סוני העולמית – סינגל ראשון בהפקת ענק בתפוצה בינלאומית. לצערה היא נאלצת לסרב. עם זאת, מרגע שאנה נחשפת בטיקטוק של גרנדה, החיים שלה ישתנו. אנה חיה בדירת השיכון הקטנה אותה היא חולקת עם בבושקה, אמא שלה ואחותה התאומה אלכס (הגאונה). במהלך העונה אנה תלמד שלחיי התהילה יש מחיר ותצטרך לבחור בין החבר מהשכונה לבין הג'נטלמן הצרפתי והעשיר שיילחם עליה. בנוסף, היא תאלץ להתמודד עם חבר טוב שלה שהפך לאויב. בעונה ישולב גם קו עלילה על אסון אקולוגי שתוביל אחותה התאומה - אלכס.

© יונתן קובץ, מתוך הקליפ

הדס שטיבלמן

השחקנית הצעירה עושה את צעדיה הראשונים בתחום המשחק והתקבלה אחרונה לסדרה החדשה. הדס תגלם את בילי, דמות קומית של נערה קומית אפלה.

© נעה ניר

 

תגובות