אלין כהן נלחמת בקורונה עם קולקציה מיוחדת. צילום: מתוך אינסטגרם @aline_cohenn

אלין כהן נלחמת בקורונה עם קולקציה מיוחדת

כוכבת הנוער ואושיית הביוטי, אלין כהן, לא יושבת בשתיקה לנוכח המצב ומחליטה לנצל את המומנט לטובת השקת שני מוצרים מבוקשים לתקופת הקורונה. חלק מהמלאי תתרום לגופים ולקבוצות שונות באוכלוסיה

בזמן שלא מעט חברות ביוטי מתקשות להמשיך לתפעל בעקבות משבר הקורונה העולמי, כמו למשל מפעל האיפור של קים קרדשיאן שנסגר בארצות הברית בעקבות הוראות הממשל, בארץ נדמה שהמצב עוד סביר - תשאלו את אלין כהן שתשיק בקרוב קולקציות חדשות לתקופת הקורונה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

כוכבת הנוער ואושיית הביוטי בעלת מותג הקוסמטיקה, אלין כהן מצטרפת למאבק ולמלחמה נגד הקורונה ומוציאה שני מוצרים מבוקשים בישראל ובעולם - אלכוג׳ל ומסיכת נשימה בעלת תקן איכות מהמחמירים בעולם. בימים בהם היסטריית תכשיר החיטוי והמסיכה הפכו למוצר צריכה בסיסי לתקופת, כהן וחברת הקוסמטיקה החליטו לא להישאר אדישים לביקוש הרב והחליטו להירתם לעניין. 

© צילום: מתוך אינסטגרם @aline_cohenn

כעת נודע כי בחברה עובדים על פיתוח וייצור של של אלכוג׳ל באריזה משפחתית של 500 מ״ל בניחוח בושם עדין, קריסטלי ובעל לחות גבוהה, לצד מסיכה המזוהה עם המותג של כהן. המוצרים יימכרו באתר הרשמי של אלין כהן ובנקודות מכירה נוספים ברחבי הארץ. עוד נודע כי אלין תתרום חלק מהמוצרים לארגונים וקבוצות באוכלוסיה שיזדקקו לכך.

מסיכת נשימה
מסיכת נשימה © באדיבות יחסי ציבור ALIN COHEN

אלין מסרה על המהלך כי: "החיים ממש לא צפויים. השבוע היינו אמורים לצלם סדרה ל-HOT שכמובן נדחתה, והחלטתי לתרום את חלקי ולייצר ולשווק את שני המוצרים החשובים והחסרים ביותר כיום, שהם אלכוג'ל ומסיכות נשימה איכותיות. אני והחברה שלי עושים ונעשה הכל על מנת להנגיש את המוצרים החסרים באיכות, בשירות ובמחיר הטוב ביותר. בנוסף אני פועלת מול אירגונים ועמותות על מנת לתרום לקבוצות ואוכלוסיות רגישות ובעלות קושי להצטייד במוצרים החסרים. אני מאמינה שאנו כעם מדהים ומדינה חזקה נפעל יחד להתמודד מול נגיף הקורונה בצורה הטובה ביותר ואין לי ספק שייחד נעבור את התקופה הקשה הזו. כל הפרטים לגבי מועד ההפצה, נקודות מכירה ומחירים יפורסמו בתקשורת ובמדיות החברתיות שלי".

תגובות