איזה יופי: כל המתנות השוות לחג. צילום: ערן לוי

איזה יופי: כל המתנות השוות לחג

שני בשמים חדשים ופרחוניים מגיעים למדפים, חברת סבוקלם משיקה מארז טיפוח ייחודי לחג ומיסמס מגיע עם קולקציה משפחתית לדלתא - כל המוצרים שנשמח לקבל מתנה לחג

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

 

TOYBOY לחג

בצל משבר הקורונה מותג העל האיטלקי מוסקינו מוסר דרישת שלום לישראל באמצעות דוגמן 'כחול לבן', הכוכב העולה בר ברימר. הכוכב הצעיר נבחר להוביל את קמפיין הבושם החדש לאישה ולגבר "TOY BOY" שנראה היום רלוונטי יותר מתמיד. כל זאת במטרה לקדם מכירות באונליין כמתנה נפלאה לחג הפסח, אותה ניתן להשיג בסופר פארם.

 

 

מארז החג של SeboCalm

לכבוד החג, משיק מותג הדרמו-ביוטי מארז טיפוח לפסח במהדורה מוגבלת. לא רק שהמארזים מכילים מוצרים מעולים, שמיד נתייחס אליהם, אלא גם האריזה מפתיעה ומעניינת הודות לשיתוף הפעולה של המותג עם המאיירת שירה ברזילי (קוקטית). המארז כולל מוצרי טיפוח לניקוי והרגעת עור הפנים ביום ובלילה - סבון פנים, מי פנים, קרם לחות, סרום טיפוח וקרם לילה. כל המוצרים במארז בעלי ניחוח נקי ועדין שמאפיין את המותג. הקרמים נעימים על העור, קלים למריחה ונספגים היטב במהירות והסבון גם הוא - נעים מאוד, מקציף היטב ונותן לפנים תחושה נעימה ונקייה אך לא יבשה. בדיוק מה שצריך בתקופה הזאת. מחיר:  259₪, ניתן להזמין דרך אתר החברה בלבד. ציון:9/10.

© חן ברקוביץ

 

 ROSE GOLDEA BLOSSOM DELIGH של בולגרי

מותג הבישום BVLGARI משיק ניחוח חדש - ROSE GOLDEA BLOSSOM DELIGHT, ניחוח נשי, צעיר ומרענן המבוסס על שושנים ופרחים ומתאים במיוחד לאביב. הבושם נפתח עם ניחוח עלי הסיגליות מעורבלים יחדיו עם פפאיה ירוקה ופלפל ורוד. משם צולל אל תו של עלי כותרת של סוגים שונים של שושנים. הניחוח מתקתק ועם נוכחות ונשאר על הגוף לאורך זמן. מחיר: 449₪ (ל-100 מ"ל), ציון:8/10.

© יחצ חול

דל פוזו – I'M UNIQUE

דל פוזו משיקים ניחוח חדש לאשה מסדרת HALLOWEEN, ניחוח בעל התפרצות צבעונית שתגרום לך לחוש ייחודית – I'M UNIQUE. ניחוח פרחוני פירותי, עם תווים של פלפל סצ'ואן ברגמוט, מנדרינה ושקד המתמזגים עם שושנים וחלב קוקוס, מוסק ופרחי ההליוטרופ. גם פה מדובר בניחוח פירותי יחסית חזק אך פירותי וקיצי שמתאים במיוחד לעונה. מחיר: 209₪ (ל-100 מ"ל), ציון:8/10.

© יחצ חול

מיסמס מגיע לדלתא

זה לא סוד שהמדור אוהב את מיסמס ואת המוצרים המושלמים שלו. לכן, השמחה הייתה מרובה כשהתבשרנו כי סוף סוף מושק שיתוף הפעולה של עידו גרינברג עם חברת האופנה והפעם - פיג'מות "משפט אחד ביום", לכל המשפחה - גברים, נשים, ילדים ותינוקות. הרי גם ככה כולנו בבית, אז הפסח הזה במקום להתחדש בבגדי חג, תקנו פיג'מה לכולם. כי סדר בבית - לגמרי אפשר ורצוי לעשות בפיג'מה! מחירים: החל מ-79.90₪ עד 14.90₪, ניתן להזמין רק דרך אתר דלתא ועכשיו עם 30 אחוזי הנחה. ציון: 10/10.

 

תגובות