לרגל פסח: המדריך השלם לניקוי הפנים. צילום: יחסי ציבור חו"ל

לרגל פסח: המדריך השלם לניקוי הפנים

ניקוי יסודי של עור הפנים הוא הבסיס למראה עור בריא ומטופח. מה ההבדל בין סוגי תכשירי הניקוי השונים ואיך תבחרי את תכשיר הניקוי הנכון בשבילך?

פסח לפנינו, חג הניקיונות, ומי אמר שצריך לנקות רק את המגירות ולא את הפנים? מתברר כי המפתח להשגת מראה עור נקי ורענן הוא באמצעות שגרת ניקוי יסודית של העור. מומלץ לנקות את העור בבוקר ובלילה לפני השינה. חשוב במיוחד להקפיד על ניקוי העור לפני השינה, מאחר ובלילה העור מתחדש, "פנוי" מרדיקלים חופשיים ויכול לקלוט טוב יותר את רכיבי הלחות שיונחו מעליו.עור שלא מנקים על בסיס יומי צובר עודפי תאים מתים, זיהום, אבק ולכלוך.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

פעולת ניקוי וטיהור עור הפנים מאפשרת לעור לנקז את הרעלים ובמקביל לספוג בצורה אפקטיבית יותר את רכיבי הלחות. לכן, חשוב להקפיד על ניקוי העור, ללא קשר לגיל, לסוג ומצב העור, לאורח החיים או לשימוש במוצרי איפור. טיפ מנצח: קבעי לעצמך טקס - יום אחד בשבוע שבו את מפנקת את עורך בטיפול יסודי הכולל שימוש בפילינג או במסכת ניקוי כדי להסיר את חלקיקי האבק והפיח.

© צילום: יחסי ציבור חו"ל

 אספנו עבורכן מספר טיפים נוספים לשגרת ניקוי העור לפי סוגו:                                     שגרת ניקוי לעור שמן: יש לשטוף פעמיים ביום בג'ל או במוס ניקוי להסרת עודפי השומן וניקוי הנקבוביות, אשר אינם מכילים סבון אך נשטפים במים. ניקוי שבועי בפילינג (רק במידה ואין פצעונים פתוחים), ניקוי במסכת טיהור או חֵמר אשר סופחות שומנים ומייבשות פצעונים לפי הצורך. מומלץ לוותר על שימוש בחלב פנים, במוצרי ניקוי המכילים אלכוהול המגרים את בלוטות החלב ומובילים לייצור עודף של סבום (נוזל שומני המופרש מבלוטות החלב, דרך צינור שמוביל לזקיק השערה) ושומן.                                                                                   שגרת ניקוי לעור יבש: יש לנקות את הפנים ולהסיר איפור באמצעות תחליב שומני־קרמי (המעשיר ומזין את העור), קרם ניקוי או שמן ניקוי. מומלץ לוותר על שימוש בסבון מוצק ובמוצרי ניקוי אגרסיביים.                                                                                                   שגרת ניקוי לעור מעורב: יש להקפיד לנקות את הפנים ולהסיר איפור תוך שימוש במוצרים לפי העדפה אישית והחלפתם מעת לעת או לפי עונות השנה או העדפה.

© צילום: יחסי ציבור חו"ל

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות