הצעה ליצירה: איפור פנים על הנייר. צילום מסך מאינסטגרם rietyrive@

הצעה ליצירה: איפור פנים על הנייר

מתגעגעים ללאפר את החברים או רוצים לנצל את הזמן כדי ללמוד לאפר מראות שעל עצמיכם אתם לא מעזים לראות? הפעילות הזאת היא בדיוק מה שאתם צריכים כדי להעביר את הזמן בכיף ובסטייל

לפעמים כשמתיישבים מול הדף הלבן קצת קשה לדעת מאיפה להתחיל. מה הכי כדאי לצייר, עם אילו צבעים ובאיזה סגנון. בשבוע האחרון "דיור מייקאפ", זרוע הטיפוח של בית האופנה "דיור", העלו לחשבון האינסטגרם שלהם סרטון בו מוצגת עבודתו של מנהל הקריאייטיב והתדמית של חברת הבת. בתיאור הסרטון הוצע ל-6.5 מיליון העוקבים שלהם לקחת קצת השראה ולהתנסות על הנייר במראות איפור בימים בהם יש קצת יותר זמן פנוי מאשר בשגרה. אנו מציעים לכם לעשות את אותו הדבר בדיוק ועל ידי כך לפתור לכם גם את בעיית הרעיון וגם את בעיית השעמום.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

כל מה שצריך בשביל לצלוח את המשימה אלו כמה מוצרי איפור ודף נייר בהיר עם ציור של פנים. ציור שכזה תוכלו לצייר בעצמכם או לחלופין להדפיס מחיפוש התמונות של גוגל. אם אין לכם מספיק מוצרי איפור או שאתם מעדיפים לשמור על תכולתם לפנים האמיתיות שלכם, אפשר להשתמש גם בכל סוג אחר של צבע ולבחור בגוונים המאפיינים מוצרי איפור שונים, כמו אלו האדמדמים, הניודים, השחורים וכו'. כדי ליצור את המראה האבקתי, מומלץ גם במקרה כזה להשתמש במברשות איפור.

האמנית התאילנדית פאהן רייטי יצרה שלל פרצופים בטכניקה המדוברת כשכל פרצוף כשלעצמו כמו גם כולם יחד נראים כמו יצירת אמנות מהפנטת. בין אם תעשו זאת על מנת לשמר את כישרון האיפור שרכשתם לפני הריחוק החברתי ובין אם תעשו זאת כהתנסות חד פעמית, כך או כך אנו בטוחים שתהנו להתפרע עם הדמיון האופנתי שלכם.

 

 

 

 

תגובות