הכי קל והכי טרנדי: הלהיט החדש בעולם המניקור. צילום מסך מאינסטגרם amyle.nails@

הכי קל והכי טרנדי: הלהיט החדש בעולם המניקור

שלא כמו מחלקת ההלבשה שלא מפסיקה להתחדש בכל יום וודאי שבכל שנה, נראה כי תחום טיפוח הציפורניים סובל מקיפאון כבר זמן רב. מספר קוסמטיקאיות מסביב לעולם השכילו לעשות וחידשו את המוצר שמרוב הדחקה כבר שכחנו שקיים ולא תאמינו כמה פשוט להשתמש בו בעצמכן

אם לא הספקתן לקבוע תור ללק ג'ל, או שבא לכן לעוף עם הדמיון בלי להיות מוגבלות בתחומי הסטנדרט. אם אתן כבר חייבות לצאת ולא הספקתן לצייר את הפרחים שתכננתן, או שמעולם לא הבנתן איך אפשר לצייר פרחים עם לקים. מדבקות הציפורניים יפתרו ברגע כל מצב ויהוו עבורכן את האלטרנטיבה המושלמת לציורי הלק האמנותיים.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

ישנם מי שמגדירים את מדבקות הציפורניים כאמצעי של 'הנערה העצלנית' לעשות לעצמה מניקור שייראה אמנותי. אנחנו מעדיפים להגדיר את המדבקות כאמצעי של 'הנערה העצמאית' לעשות לעצמה מניקור בקלות, במהירות ובלי להתפשר על האמנותיות.

© צילום מסך מאינסטגרם

אז איך בעצם משתמשים במדבקות הציפורניים?

כפי שניתן לראות, כל מי שיישמה את הטרנד בחרה בבסיס של לק שקוף או ורדרד, מעליו הדביקה מדבקות בצורת מסגרת, בסדר אקראי, אחת לכל ציפורן או לפי תבנית מסוימת ומעליהן מרחה שכבה נוספת של לק שקוף. כמו כן, מומלץ להדביק את המדבקות רק לאחר שהבסיס מתייבש, כדי שבמידה והן ידבקו במקום לא נכון, אפשר יהיה להזיזן בלי להרוס את הבסיס.

© צילום מסך מאינסטגרם
© צילום מסך מאינסטגרם

 

 

 

תגובות