לפני החג: חמישה פריטים לבנים שצריך בארון. צילום: רועי סרוסי

לפני החג: חמישה פריטים לבנים שצריך בארון

בסוף השבוע נחגוג את חג השבועות, החג האהוב על אוהבי הצבע הלבן. עד אז, הנה רשימה של חמישה פריטים לבנים שהם גם אופנתיים וגם על זמניים – שני מאפיינים שגורמים להם להיות הכי הכרחיים ושימושיים בארון

הצבע הלבן מתאים גם בשילוב עם כל אחד מצבעי הקשת וגם בשילוב עם מלא גוונים של עצמו. כדי שתוכלו להנות מפריטי אופנה לבנים בשתי הדרכים, הכנו לכם רשימה של פריטים לבנים מכף רגל ועד ראש:

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

  1. 1. עגילי פנינה

שרשראות הפנינים כבר נמצאות בכל מקום והן לגמרי ה'מאסט-הב' של התקופה. לכן אם כבר רכשתם לעצמכם אחת כזאת, הגיע הזמן לעבור לשלב הבא עם עגילי פנינה שהיו פה הרבה לפני שנולדתם וככל הנראה יישארו נכונים לעוד הרבה שנים.

מגנוליה
מגנוליה © צילום: אפרת אלון-שמרי
  1. 2. חולצה עם טוויסט

חולצה לבנה בסגנון בייסיק היא כמובן הכרחית בשביל להשלים סופית כל לוק מעניין, אך חולצה לבנה עם טוויסט יכולה להיות זאת שתהפוך בעצמה את הלוק למעניין. זאת בעזרת דיטייל טרנדי ומגניב כמו שרוולים תפוחים או בעזרת תוספת חגיגית ולא-נמאסת כמו צווארון גבוה.

פול אנד בר
פול אנד בר © צילום: פול רובנס
  1. 3. לק יותר קייצי מפסטל

הפסטלים ידועים כצבעי הלק של הקיץ, אך הלקים הלבנים באו לעולם כדי להוכיח שהם אפילו יותר מרעננים מתכלת רך או סגול לילך. הם מדגישים את הציפורניים לא פחות מאדום זועק, אך עושים זאת בעדינות רבה בהרבה.

ג'ייד
ג'ייד © צילום: יחסי ציבור
  1. 4. שמלת תחרה

שמלות התחרה הן ללא ספק סימן ההיכר של חג השבועות, אך הן מתאימות לא פחות למסיבות גן אביביות או לארוחות משפחתיות. הן מלאות בסטייל גם בלי פריטים מיוחדים נוספים ואפשר למצוא אותן כמעט בכל חנות בגדים.

פקטורי 54
פקטורי 54 © צילום: יחסי ציבור
  1. 5. סנדלים מיוחדות

מעור לבן מנוחש או עם קצה ישר ושיקי, סנדלים לבנות מיוחדות הן מחמיאות, מוסיפות ותמיד מתאימות. הנה גרסה שאהבנו במיוחד שמשלבת בתוכה שני טרנדים פופולאריים ומידת חגיגיות מושלמת לחג המתקרב.

טופשופ
טופשופ © צילום: יחסי ציבור

 

 

 

 

תגובות