איזה יופי: המוצרים שיעשו לנו קיץ מושלם. יח"צ חו"ל

איזה יופי: המוצרים שיעשו לנו קיץ מושלם

הקיץ כבר כאן וזו הזדמנות נהדרת לסקור את המוצרים שחברות הטיפוח השיקו לכבוד העונה החמה - ללין עם קולקציית אקססוריז לקיץ, גרנייה משיקים סטיק פחם וסבוקלם עם קרם לחות שהוא גם קרם הגנה

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

 קרם לחות של SeboCalm

מותג הדרמו-ביוטי SeboCalm משיק קרם לחות לפנים עם הגנה מהשמש SPF50 במרקם קליל. הקרם החדש הוא קרם המיועד ליום המעניק  גם לחות וגם הגנה גבוהה ורחבת טווח מקרני השמש. הקרם באמת קליל ונעים, הספיגה שלו מהירה ונעימה ולא נארת תחושה לא נעימה על העור. מצויין כבסיס לפני איפור בימים החמים של הקיץ. ציון: 9/10 (מחיר: 129.90₪ ל-50 מ"ל).

© רונן מנגן

סטיק פיליג פחם - גרנייה

 

מותג הטיפוח הבינלאומי משיק לכבוד הקיץ סטיק פילינג פחם לניקוי הראשים השחורים העיקשים ולניקוי עמוק - בגלל שבטמפרטורות גבוהות, חום והזעה, עור הופך לשומני ומלוכלך יותר. צורת הסטיק נוחה מאוד לשימוש ולא גורמת לנו להתלכלך בידיים כדי למרוח את החומר על הפנים. אכן אחרי שימוש הרגשנו שהעור זוהר, חלק, רך ונקי יותר, אבל לצערנו - השחורים עדיין נשארו. ציון: 7/10 (מחיר: 39.90₪ ל-50מ"ל).

© יח"צ חו"ל

קולקציית הקיץ של ללין

מה שכיף במותג של ללין זה שהם לא נשארים רק בתחום הקרמים והפילינגים, אלא הם מותיאים באופן תדיר, מדי עונה, מגוון אקססוריז ופריטים שווים במיוחד. הפעם הגיעה תורה של העונה החמה ובללין החליטו להשיק מגוון מוצרים כמו כובעי קש, סלי קש, מגבות חוף, מצחיות, כוסות ובקבוקי שתיה רב פעמיים. כל המוצרים חמודים ומלאי סטייל. ציון:9/10 (טווח מחירים: 49.90₪ - 199.90₪).

© vipdisgin

 

 

תגובות