מותג ביוטי נוסף למשפחת קרדשיאן: קניה קוסמטיקס על הפרק . צילום: GettyImages

מותג ביוטי נוסף למשפחת קרדשיאן: קניה קוסמטיקס על הפרק

אחרי קים קרדשיאן וקיילי ג'נר, גם הבעל והגיס קניה ווסט מחליט להרחיב את מותג ההלבשה שלו לתחומי הקוסמטיקה המגוונים. כל הפרטים

בשנת 2016 החל שיתוף הפעולה בין ענקית בגדי הספורט "אדידס" לראפר המקושר, אשר הוליד את המותג "ייזי" שעיקר עיסוקו הוא נעלי ספורט מעוצבות. מוקדם יותר באותה שנה הגיסה הצעירה פתחה את חברת הקוסמטיקה שלה – קיילי קוסמטיקס - שמאז הפכה אותה למיליארדרית הצעירה בעולם ולאחר מכן התגלה שלא כך הדבר והיא זייפה מסמכים כדי לקבל את התואר הנחשק.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מאז הרבה שערוריות עברו בנהר הקרדשאינז ובשנת 2017 בת הזוג המפורסמת לאין שיעור השיקה את מותג האיפור שלה KKW Beauty ולאחר כמה חודשים השיקה גם את קו הבשמים שלה שנושא את השם KKW Fragrance. כעת קניה מוכיח שלמרות שאינו מקושר בקשר דם למשפחה, הוא לא נפל רחוק מהעץ.

© Gettyimages.IL/Handout

על פי מסמכים משפטיים חדשים, בחברת ייזי הגישו בקשה לסימן מסחרי, "ייזי" גם הוא, שיתפקד כשם קו הטיפוח החדש. אך רגע לפני שאתם מתכננים לפשוט על המותג, יש לציין כי בשנת 2017 הגיש קניה בקשה דומה לבלעדיות על זכויות הקוסמטיקה של השם "דונדה", שמה של אמו, אך זה מעולם לא יצא לפועל.

בין מוצרי הטיפוח שעתידים להימכר תחת המותג, במידה והפעם ווסט אכן יגשים את שאיפותיו, נמצאים תכשירי איפור, ריסים מלאכותיים, מסכות פנים, לקים, קרם לחות, שמני גוף, קרם גילוח, תכשירים לשיער ובשמים. בנוסף ישווקו לקהל הרחב משחות שיניים, דאודורנט, כריות ארומתרפיה ועוד.

© gettyimages

 

 

 

תגובות