היום שלפני הקורונה: סודות האיפור של סופי טרנר. צילום מסך מאינסטגרם sophiet@

היום שלפני הקורונה: סודות האיפור של סופי טרנר

סופי טרנר, שמחזיקה בתארים הנחשקים שחקנית מצליחה, אשתו של הזמר ג'ו ג'ונאס ומאתמול גם אימה של התינוקת וילה, מחזיקה גם בהצלחות לא מבוטלות בתחום הביוטי. כל מה שניתן ללמוד מהרגלי האיפור-שיער-אקססוריז של הסלבס בסדרה כתבות שופעת נוסטלגיה

כשאין אירועים ושטיחים אדומים, כל שנותר לנו הוא להתרפק על זיכרונות עבר מהלוקים הבלתי נשכחים של הכוכבות הגדולות והאהובות. לאחר שהתבשרנו על לידת בתם הבכורה של סופי טרנר וג'ו ג'ונאס, לא יכולנו שלא לחזור אחורה בזמן ולמצוא את המוטיבים החוזרים במראות האיפור של טרנר.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אולי תתפלאו לשמוע כמה פשוט יהיה לכם להעתיק את המראה המחמיא של השחקנית המוערכת. באזור עיניים מצאנו שהסגנון האהוב עליה הוא מסגרת שחורה בדרגות עובי שונות, בשפתיים אודמים בגוונים טבעיים ועל הלחיים סומק בפלטת צבעים כתומה. גם הצללות הן מנת חלקה של סופי, אותן היא לא מסתירה אך גם ממש לא מגזימה.

בסרטון הבא תוכלו ללמוד שלב אחר שלב איך ליצור את הלוקים האייקוניים ביותר של הכוכבת, מהשטיחים האדומים ועד לתפקיד הפופולארי במשחקי הכס. אבל במקום להחליף פאות כמו בסרטון, גם הפעם תוכלו ללמוד מטרנר שיעור פשוט - כל סגנון שיער הולך, מחלק בחצי קוקו ועד לפזור ומרושל, ממתולתל מלאכותי ועד לאסוף בסגנון נונשלנטי.

 

 

 

תגובות