במקרר או במים חמים? כל מה שצריך לדעת על הרולר לפנים. צילום מסך מאינסטגרם ohheythistoo

במקרר או במים חמים? כל מה שצריך לדעת על הרולר לפנים

ודאי יצא לכם לפגוש לאחרונה במכשיר מבריק שמשפיעניות רשת מתחום הביוטי נוהגות לגלגל על פניהן. זהו כמובן הרולר שחודר לכל פינה נידחת בפיד ובחנויות הטיפוח ולכן הגיע הזמן להבין במה הוא מועיל ואיך משתמשים בו נכון

לא בכל יום מתווסף לעולם הביוטי העשיר גאדג'ט חדש שלא כולל חומר בתוכו ובכל זאת משתלט על העולם. הפעם זהו הרולר לפנים שמיוצר מקריסטלים למיניהם ומיועד לעיסוי עדין, להוצאת רעלים, להקלה על מתח השרירים, להרמת העור, להפחתת נפיחות ולהזרמת דם מוגברת שגורמת לעור להיראות זוהר יותר. הרולר מורכב בשני קצוות גליליים, האחד גדול יותר עבור אזורי המצח, הלחיים, הלסת והצוואר ואילו האבן הקטנה מתאימה לאזור שמתחת לעיניים.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

המכשיר הידני הגיע לעולם כדי להקל על הצרכנים שכעת כבר לא צריכים לעסות את פניהם בידיהם, אלא יכולים לעשות שימוש ברולר לשם כך ולקבל תוצאה טובה יותר בדרך פשוטה יותר. האבנים נשארות קרות באופן טבעי, אך יש מי שממליצים לשמור את הרולר במקרר כדי שהאיכויות של הקור, ביניהן הרגעת דלקות ואדמומיות והקלת כאב ראש, יתקבלו בצורה מיטבית. דרך נוספת להשתמש במכשיר היא לטבול אותו למשך חצי דקה במים חמים, לייבש אותו ולאחר מכן לגלגל אותו על הפנים, מה שירגיע את פניכם ואתכם, בשונה מהשימוש ברולר קר שמעורר את פניכם ואתכם.

למרות שנהוג לגלגל את הרולר על פנים שמרוחות בסרום, בשמן, במסכה, או בקרם כדי לעזור לרכיביהם לחדור לעומק, תוכלו להשתמש ברולר גם על מנת ללטש את מראה האיפור שלכם כאשר תגלגלו אותו בסיום שגרת האיפור שלכם. חשוב לגלגל את הרולר תמיד כלפי מעלה, לחזור על הפעולה חמש פעמים בכל אזור כאשר המקום להתחיל בו באיטיות הוא מתחת לקו הלסת. משם להמשיך לכיוון קו השיער, מתחת לעצמות הלחיים ולאחר מכן במהירות לאורכן, לאורך הגבות בקו ישר ולבסוף על המצח.

 

 

 

תגובות