ג'אגהד או קול? השחקנים של נטפליקס שיש להם יותר סטייל במציאות. צילום מסך מאינסטגרם melton@

ג'אגהד או קול? השחקנים של נטפליקס שיש להם יותר סטייל במציאות

כולם יודעים שהם מככבים בסרטים, בסדרות, בקמפיינים גדולים ועל השטיחים האדומים בגלל שהם יפים, נכונים, צעירים ומוכשרים. אך אל תשכחו שגם לארונות הבגדים שלהם יש צד בהצלחה המטאורית וזה הזמן להכיר אותם באמת

מי שנחשבים לסטייל אייקונס מהבולטים בהוליווד בזכות הסגנון המיוחד, האמיץ, זה שלא מאכזב ושגורם לנו לא להוריד מהם את העיניים, הם שחקנים צעירים שאפילו לא עברו את שנת ה-30 לחייהם. בדקנו ומצאנו את הייחודיות של כל אחד מתשעת השחקנים הבאים כדי שתבחרו את המנטור האופנתי שלכם ותלמדו על אופיים קצת יותר לעומק.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

טימותי שאלאמה

השחקן היהודי אמריקאי שכבש את כולנו בסרט זוכה האוסקר "קרא לי בשמך" שהגיע בשנה האחרונה לנטפליקס, ללא ספק הפך למגה סטאר הוליוודי של ממש. מאז פרץ לתודעה הוא ידועגם בזכות הסטייל הייחודי שלו שמדובר בכל אתרי האופנה הגדולים. את השילוב בין הכריזמה, הילדות והאומץ שלו, שאלאמה מבטא באמצעות אאוטפיטים הכוללים חליפות מחויטות בצבעים עזים בשילוב שללבוש קליל ויום-יומי. כמו כן הוא מתבלט באומץ שלו ללבוש בגדים שגברים רבים היו חוששים מעצם הימצאותם בארונם.

פין וולפהארד

אחד מילדי הפלא של הוליווד, שהתפרסם בתור 'מייק' מסדרת הלהיט של נטפליקס "דברים מוזרים", מאופיין בסטייל משוגע ומיוחד שמקנה לו מראה של רוק-סטאר אולטימטיבי. לצד סטריט סטייל מגניב שכולל טי-שירטס עם הדפסים, חולצות פסים מעניינות, ג'ינסים מרושלים, שילובי קורדרוי, סניקרס מיוחדות ושלל אקססוריז, וולפהארד מבוקש מאוד בהפקות האופנה של המגזינים המובילים ביותר בעולם וזוכה ללבוש את הבגדים של המעצבים הגדולים והפופולאריים.

קול ספראוס

כוכב "ריברדייל" האהוב הפך בשנים האחרונות לאחד ממובילי הסטייל בהוליווד עם שילוב של לוקים אלגנטיים, סגנונות וינטג' וקאנטרי, צבעים עזים, חליפות מחויטות,פריטי תחרה, גווני שחור ואביזרי פסים עם טוויסטים אופנתיים, כך שלא פלא שיש הרואים בו את הדמיון להארי סטיילס, אושיית אופנה בפני עצמו. ספראוס בהחלט לא מפחד לשבור את הכללים המקובעים ובכך מושך אליו את תשומת הלבכשלוקח סיכונים אופנתיים משתלמים. ולמרות שספראוס במקצועו הוא גם צלם מוכשר, הלוקים האלה דורשים שיישאר בצד שמול המצלמה.

קיי ג'יי אפא

אפא מתאר את הסטייל שלו כקז'ואלי ונוח ואכן הסגנון האופנתי של כוכב "ריברדייל" הלוהט מורכב בעיקר מלוקים מרושלים אך אופנתיים. ג'ינסים קרועים, חולצות מכופתרות פתוחות עם הדפסים, טי-שירטס מגניבות וג'קטים מג'ינס או מקורדרוי, עם טאץ' של נעליים טרנדיות, הם כל מה שתוכלו למצוא בארונו של הג'ינג'י המזויף. במקרה הצורך קיי ג'יי יודע לשדרג את הלוק שמזוהה איתו גם ללוק סטריט אלגנט, כך שגם באירועים של חליפות מחויטות, הוא בין הבודדים שלא מוותרים על חתימת הסטייל האישית שלהם.

צ'רלס מלטון

כמי שהגדיר את עצמו כ"חסר כל מושג" בכל הנוגע לסטייל, כוכב "ריברדייל" בהחלט צריך להביט שוב במראה. הלוקים שלו שכוללים טופים טרנדיים, חולצות מגניבות, נעליים מיוחדות, אקססוריז נחוצים כגון משקפיים מיוחדות או פאוץ', מזכירים לוקים אייקוניים מתחילת שנות האלפיים בשילוב טרנדים חדישים. הבחירות שלו יצירתיות, המראה שלו דומיננטי והשילוב הקטלני הזה בהחלט מעורר קנאה.

ארון פיפר

כוכב "אליטה" ידוע בתור הפאשניסט המוביל בקאסט, זאת בשל לבוש הרחוב האלגנטי שכולל סגנון ניינטיז מוקפד ממיטב מותגי התקופה, עםשילובים של אופנה עילית יוקרתית, דגש על צבעי פסטל וצבעים כהים המקנים לו מראה אסתטי. כובעים, צמידים, טבעות ותיקים גם הם תורמים לסטייל מעורר ההשראה של פיפר וכל מאפיינים אלו גורמים לחברות ולבתי אופנה נבחרים כמו לקוסט לשתף איתו פעולה.

ג'סטיס סמית'

כוכב הסרט "כל המקומות המוארים" מוזכר לאחרונה גם בתור אחד שיודע להתלבש ומושך את תשומת הלב בהוליווד בזכות חוש האופנה ורעמת התלתלים המרשימה שלו. סמית' מקפיד על לוק שנות ה-80 מחויט המשולב עם צבעים אמיצים ובהחלט מושך את העיניים בשטיחים האדומים וזה רק עניין של זמן עד שענקיות אופנה יצרפו אותו לשורותיהן.

טום הולנד

השחקן והרקדן האנגלי שאת הפריצה הגדולה שלו עשה בתור "ספיידרמן", נחשב אמנם לכוכב טרי בהוליווד, אך יש מי שאומרים שנראה כי הוא רגיל לכוכבות כבר שנים רבות בשל הסטייל הפופולארי שלו, הכריזמה והקריירה המפוארת כבר בגיל כה צעיר. הסגנון שלהולנד מפגיש פריטים עכשוויים עם אלמנטים גבריים קלאסיים, מעין פגישה של סטייל תיכוניסט בסרטים הוליוודיים עם לוק מעודן ופורמלי המושך אליו את המבט.

קינן לונדסדייל

הכוכב העולה של נטפליקס שממש ברגעים אלה נהנה מהפריצה הגדולה שלו, הודות לסרט החדש "בתוך הקצב", נחשב לפריצת דרךאופנתית ביותר בעקבות הופעות פומביות באאוטפיטים אמיצים ומדהימים שגורמים לבתי האופנה הגדולים ביותר לקחת אותו תחת חסותם בכל הטקסים הגדולים וללהק אותו להפקות האופנה הנחשבות ביותר. ביום-יום, לונדסדייל מתחזק לוק צבעוני ומיוחד המורכב מאביזרים נוצצים, צבעי פסטל, פריטי רטרו ווינטג' ומאלמנטים של בגדי נשים וחולצות צמודות המבליטות את גופו. בשונה מהשחקנים הנזכרים, קינן מקפיד גם לגוון עם צבעי שיער, תסרוקות יוצאות דופן ואקססוריז מטורפים.

 

 

 

 

תגובות