השיער האמיתי של היילי וקיילי ועוד שתי מגמות שיער של התקופה. צילום מסך מאינסטגרם haileybieber@

השיער האמיתי של היילי וקיילי ועוד שתי מגמות שיער של התקופה

מה הייתה ההצהרה הדרמטית של היילי ביבר, איפה חשפה קיילי ג'נר את הדבר היחיד שהיא נוהגת לא לחשוף ואיזה שינוי נוסף קאיה גרבר עשתה המהלך ימי הסגר? הכוכבות והפאשניסטות מכניסות עיצובים חדשים וזה הזמן להיות בעניינים

בימי בידוד ושיעורים בזום שמתחילים בקרוב, לשיער יש תפקיד חשוב באאוטפיטים שמסתכמים בבגדים נוחים ובמילים אחרות ופחות עדינות – בפיג'מות. לכן לא מפתיע שבתקופה האחרונה נכנסו שלושה טרנדים, חלקם חדשים וחלקם ממוחזרים, לעולם ההייר-סטייל.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

שיער ורוד

יש שיאמרו שצבע השיער הוורוד הוא כלל לא טרנד אלא שגרה, אך כששתי פאשניסטות מוערכות במיוחד, אחת מהארץ – אבישג נגר, ואחת מהעולם – קאיה גרבר, בוחרות בו באותו החודש, ברור לכולם שהשיער הוורוד עלה על הגל. ואם בכל זאת תרצו חידוש מרענן, שתיהן עשו זאת עם שורשים כהים כבר מההתחלה ולא חיכו שאלו ייווצרו באופן טבעי.

שיער בהיר בקרבת הפנים

אלו לא הגוונים שכולנו מכירים, אלא טרנד שנמצא פה כבר כמה חודשים ולא ממש מצליח להתרומם למרות הייחודיות והגיוון שהוא מעניק לכל לוק אותו לובשת מי שבחרה להתחדש בו. מדובר בפסים של כמה סנטימטרים בצבע בהיר בקרבת הפנים כאשר כל שאר השיער בעל צבע חום כהה. הטרנד הזה יוצר מראה לחלוטין לא טבעי וזה מה שמגניב בו, כמו בגד שנפרד מהגוף שלנו ואנו רק מתלבשים בו.

שיער אמיתי

לפני כחודש היילי ביבר העלתה סטורי בו כתבה "סוף סוף עומדת לדעת מה הצבע הבאמת טבעי של השיער שלי" וזה כמובן כל מה שצריך כדי להפוך דבר מובן מאליו לטרנד חוצה יבשות. אבל אם זה לא הספיק לכם, בשבוע האחרון קיילי ג'נר העלתה תמונה לפיד בה היא נראית בלי תוספות או פאות כשהיא מתקלחת בגינה ואוחזת בשיערה הקצר, הרטוב והפלא ופלא - האמיתי. אם הטרנדים האחרים באו להוסיף טוויסט ללוק הפשוט, הטרנד הזה בא להישאר על אותו קו פשוט כדי לספק לכם 100 אחוז נוחות כשאתם בבית.

 

 

תגובות