איזה יופי: גיבורי העל משתלטים על האיפור שלנו. יח"צ חו"ל

איזה יופי: גיבורי העל משתלטים על האיפור שלנו

מה קורה שגיבורי מארוול ו-DC משתלטים על מוצרי האיפור האהובים ואיזו מסכה לשיער תגרום לכם להרגיש כמו בספא? כל המוצרים שעשו לנו את השבוע!

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מסכת חימום של אלביב

מותג טיפוח השיער מרחיב את הסדרה "דרים לונג" ומוסיף אליה מסכת חימום שמיועדת לטיפול הזנה עשיר וייחודי בשיער. אם תמיד רציתם לעשות ספא בבית זה המוצר בשבילכן, מוצר אחד קטן ופשוט שיגרום לכן להרגיש מינימום ביום טיפוח כיפי.  המסכה מועשרת בקרטין צמחי, ויטמינים ושמן קיק המעניקים לחות והזנה מידית לשיער. הערכה כוללת כובע מסיכה לשיער עם קרם בעל אפקט חימום ייחודי. ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

המחווה של רבלון לוונדר וומן

רבלון חוגגת את חזרתה של וונדר וומן ואת שנות השמונים הזוהרות עם קולקציית Revlon x Wonder Woman 1984, קו קוסמטיקה חדש בהשראת הסרט, הכולל מוצרים פייבוריטים נצחיים של רבלון במרקמים וגימורים שונים שיכולים להתאים לכל אחת, שכל אחד מהם משובץ בלוגו וונדר וומן האייקוני כמובן.  ציון: 9/10. 

© באדיבות יחסי ציבור

MARVEL MAYBELLINE NY

ומוונד וומן של DC נעבור למארוול.  מותג האיפור מייבלין ניו-יורק משיק קולקציית איפור בעיצוב קומיקס במהדורה מוגבלת הכוללת: שפתון, מסקרה וקונסילר. גם פה מדובר במוצרים שהם כבר קיימים ולא נוצרו במיוחד עבור הקולקציה החדשה, אבל העיצוב שונה וכעת הם מקושטים בסמלים ודמויות של מארוול. ציון:9/10. 

© באדיבות יחסי ציבור

 



 

תגובות