היום שלפני הקורונה: סיפור האהבה בין קמילה קביו לצ'וקרים מכל הסוגים. GettyImages

היום שלפני הקורונה: סיפור האהבה בין קמילה קביו לצ'וקרים מכל הסוגים

קמילה קביו צילמה קליפ, צעדה על מסלול תצוגה, התחפשה בליל כל הקדושים ושרה בהופעה. מהו המשותף לכל המקרים? הצ'וקר שתמיד הונח סביב צווארה. כל מה שניתן ללמוד מהרגלי האיפור-שיער-אקססוריז של הסלבס בסדרה כתבות שופעת נוסטלגיה

קמילה קביו, כבר אמרנו. צ'וקרים מכל הסוגים, כבר אמרנו. אבל כדי שתבינו באמת מהי מידת אהבתה של הזמרת המוערכת לשרשראות הצמודות לצוואר וכמה הן באמת מגוונות ומפתיעות, הכנו לכם גלריית תמונות שמסבירות זאת בצורה מדויקת.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

במדריד קביו ענדה צ'וקר שחור פשוט, בקליפ בעל מיליארד הצפיות ללהיט "סניוריטה" בחרה במטפחת ורודה אותה קשרה צמוד לצווארה. בפריז שילבה שרשרת פנינים בטוטאל-לוק לבן שסיבוב אחד שלה שימש כצ'וקר ולאחר מכן דגמנה בתצוגת האופנה של חברת האיפור "לוריאל" כשסרט שחור פשוט קשור סביב צווארה ובכך הוכיחה שאם אין צ'וקר – מכינים צ'וקר.

אבל את הצ'וקרים הכי קוברים שלה, אלו שאם את לא קמילה קביו – את לא עונדת, השאירה קמילה להופעות שלה כאשר לבשה אאוטפיטים שתאמו את ייחודיות התכשיט. בקליפורניה היא שרה עם צ'וקר קריסטלים גדול ומנצנץ שהשתלב בהרמוניה עם שמלתה הוורודה מבד הסאטן המבריק. בבריטניה זה היה צ'וקר פנינים רחב שהקפיץ את הלוק השחור שלה עד שלא הייתה צריכה עוד דבר כדי להפוך אותו לכזה שאי אפשר להתעלם ממנו.

 

 

 

 

 

תגובות