איזה יופי: הניחוחות ששווה לפתוח איתם את השנה . adobestock

איזה יופי: הניחוחות ששווה לפתוח איתם את השנה

תקופות החגים מאופיינת בין השאער בהשקה של בשמים וניחוחות חדשים, כי אין כמו להתחדש ולהתרענן לכבוד החג ובמיוחד כשמדובר בחגי תשרי ותחילת שנה עברית חדשה. לכבוד כך, אספנו עבורכם את הניחוחות שבוודאי יהפכו את השנה שלכם לטובה, מתוקה ונעימה יותר

תקופת חגי תשרי היא תמיד תקופה של התחדשות והתחלות חדשות וזה גם בדיוק הזמן לנסות ניחוחות ובשמים חדשים. בין אם מדובר כמתנה לחג או סתם כפינוק ע צמי - אין כמו להתחיל את השנה החדשה עם בושם טוב, לכן אספנו את מיטב הבשמים והניחוחות שהושקו לכבוד השנה החדשה. 

 עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

Laline 

Laline משיקה לכבוד תקופת החגים סדרת מוצרים בניחוח חדש המורכב מתמציות של פרחי פאוני וגרדניה עם נגיעות מעודנות של מאסק, וניל, פאצ'ולי וורדים. סדרת מוצרי פאוני גרדניה , המצטרפת לסדרת הניחוחות הקלאסיים, תכיל מוצרי אמבט ורחצה, מוצרי טיפוח לגוף ומוצרי אווירה ובישום לגוף. סדרת המוצרים החדשה מאופיינת בצבעי ניוד רכים עם פרחי פאוני עדינים.

©תמוז רחמן, באדיבות יחסי ציבור

דולצ'ה וגאבנה

בית האופנה דולצ'ה וגאבנה משיק את K BY DOLCE&GABANNA E.D.P גרסת או דה פרפריום של הבושם שהושק לפני כשנה וזכה להצלחה גדולה בעקבות הניחוח שובה הלב שמתאים בדיוק לבחורים וגברים בעידן המודרני, עם ניחוח אינטנסיבי וכריזמטי. בהשראת הנוף הארצי והמחוספס של טוסקנה, הבשמיות הנודעות דפנה בוגי ונטלי לורסון מפרשות מחדש את הניחוח המקורי כדי לעורר את הצדדים העזים והממגנטים של מלך חיי היומיום. K של דולצ'ה וגבאנה או דה פרפיום חושף חריפות חדשה, לב חושני יותר ובסיס עצי חזק. (מחיר: 459₪ ל-100 מ"ל).

 

© יח"צ חו"ל

 

Montblanc

בית הבישום הצרפתי  מון בלאן משיק שני או דה פרפיום חדשים - לגבר ולאישה.  Montblanc signature Eau de Parfum הוא הניחוח הנשי המשלב תווי הדרים עם פרחים, שמלווה אותנו לאורך כל היוםץ ניחוח עדין, פירותי ומתקתק שנשאר על הגוף בצורה עדינה ואלגנטית (מחיר: 299₪ ל-100 מ"ל). Montblanc Legend Eau de Parfum הוא הניחוח הגברי שממשיך את ההצלחה מאז הושק לראשונה בשנת 2011. האו דה פרפיום הגברי הזה הוא השלישי בסדרה והוא בעל ניחוח רענן ובעל נוכחות ועמידות לאורך כל היום. (מחיר: 299₪ ל-100 מ"ל).

 

© באדיבות יחסי ציבור

 

GOLBARY

בית האופנה GOLBARY משיק קולקציית בישום (או דה פרפיום) חדשה לנשים המשלבת ארבעה ניחוחות חדשים של רעננות, עוצמה,  פרחוניות וקלאסיות. הבשמים החדשים מגיעים בבקבוק מעוצב בסגנון יוקרתי, המתאים גם כמתנת חג,  ונוזל בשקיפות ורדרדה ואפרסקית. כל ארבעת הניחוחות משדרים אלגנטיות, תחכום ועדכניות, במטרה שכל אישה תמצא  את הניחוח המתאים לה. (מחיר השקה מיוחד: 149₪ ל-100 מ"ל).

©ניר יפה, באדיבות יחסי ציבור

DKNY

המעצבת דונה קארן מציעה לחגוג ולהתענג על הצד המתוק של החיים עם השקת הבושם החדש לצעירות - DKNY BE EXTRA DELICIOUS. תערובת מפתה של פינוקים מתוקים בהשראת החוויות המותאמות אישית של נערות דור ה-Z, שלא מחמיצות את הדברים המהנים. הניחוח פרחוני, שובב וכזה המדרבן אותננו לחיות את הרגע. (מחיר: 199₪ ל-50 מ"ל, 299₪ ל-100 מ"ל).

© י"צ חו"ל

 

תגובות