לא חתום בנשיקה: השימושים שלא הכרנו לליפסטיק. סטודיו ירין שחף

לא חתום בנשיקה: השימושים שלא הכרנו לליפסטיק

המסכה העלימה אותו? לא תאמיני איזה שימושים נוספים תוכלי להפיק מהליפסטיק. ירין שחף עם כל העצות וההסברים

אם יש משהו אחד טוב שהנגיף הזה עשה, הוא זה שהטסטרים של הליפסטיקים - המוצבים על עמדות המכירה נעלמו סופית מחיינו. לא מעט נשים אהבו להתנסות במחלקות הקוסמטיקה של סניפי הפארם. כל אלה סרבו להאמין, או התכחשו לעובדה שמדובר במדגרת חיידקים ענקית, שעלולה להתפרץ ולגרום לזיהום ומחלות עור. ניסיתם פעם לשער בנפשכן כמה שפתיים ואצבעות החליף הטסטר עד שהגיע אל פניכן?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אבל לא רק הטסטרים, גם הליפסטיק המוצר הנמכר של כל הזמנים מתחיל להיעלם מהמדפים. המסכה קברה אותו. ככה זה שהביקוש פוחת ומי בכלל תרצה לדגמן שפתיים ולסכן את הסביבה ואת עצמה פלוס קנס של 500 שקלים? אבל, מה שאתן לא יודעות זה שלליפסטיק יש שימושים נוספים...

סומק בשיטת סבתא 

טכניקה ידועה של יושבות בתי הקפה של פעם, הייתה להפגין בריאות ושמחת חיים על ידי מריחת ליפסטיק על הלחיים. איך עשו את זה? בעזרת כריות האצבע, טפחו מעט ליפסטיק על הלחיים.  אחר כך טשטשו בתנועות מעגליות. איך לומר? השיטה חסכונית, מהירה והתוצאה לא רעה. גם היום, יש לא מעט מאפרים מקצועיים שמחבבים את הטכניקה הזאת, הם פשוט קוראים לזה "הסומק של אחרי", ברמיזה ללחיים האדמדמות שיש לנו אחרי פעילות גופנית.

 

"הסומק של אחרי", אהוב על ידי אנשי המקצוע © איפור: שרון וינברג, סטיילינג והפקה: נאוה שחף, צילום: יחסי ציבור

 

ליפסטיק של צלליות

אחד הטריקים הסודיים של המאפרים בהפקות אופנה, הוא צלליות עשויות ליפסטיק. המרקם השומני שבוהק – עושה ואוו לעיניים. הסוד הוא שני גוונים ניגודיים המשולבים בעזרת כרית האצבע. אם את לא מאלה שמתקתקות איפור בעיניים עצומות, עדיף להשתמש במברשת ולהתחיל עם מעט חומר וכל פעם להוסיף. כדי לאמץ מראה קיץ מרענן בוחרים בגוונים טבעיים של ורוד-אפרסק לצד אדום-יין והתוצאה בהחלט מרשימה. אל תתפלאי אם תזכי להרמת גבות אוהדות. המראה דרמטי, מסקרן ונועז. את עוד עלולה להיחשד כאילו זה הרגע  נשלפת מסט צילומים של מגזין אופנה. 

בואי נרגיע. צלליות מבריקות לא מתאימות לכל אחת ובכל זמן ביום. הטרנד הזה לא  מתאים לשעות היום  כשהשמש קופחת - השעווה השומנית ממנה מורכב הליפסטיק עלולה להימרח אל מחוץ לגבולות ולעורר מהומה אופנתית. אבל, כדי לדגמן יציאה ובילוי לילי נחשק (או סתם תמונה טובה לאינסטגרם, עכשיו כשאנחנו רגע לפני סגר נוסף) – אין מתאים ומרשים מצלליות ליפסטיק. בנוסף לכל הטוב הזה, רב תכליתיות  של איפור פנים  בעזרת  פריט אחד היא תכונה  נדרשת בימים אלה של מיתון כלכלי. הליפסטיק יוצר מראה הרמוני ומרקמו  החלקלק שמתערבל עם האצבע, עושה טוב לביוטי.

 

צלליות ליפסיק - אחד הסודות השמורים של המאפרים  ©איפור: שרון וינברג, סטיילינג והפקה: נאוה שחף, צילום: יחסי ציבור

 

עם הלקה, הליפסטיק ושאר דאווין

לסיום, שימוש נוסף ואחרון לליפסטיק -  פעם לפני שהיו שולחים מסרים של אהבה פומביים ברשתות החברתיות החיים נראו אחרת. כשהנאהבת רצתה להשאיר מסר רומנטי לאהובה היא היתה שולפת את הליפסטיק וכותבת לו מילות אהבה על המראה בחדר השינה. אז, בעולם דיגיטלי אין כמו מחווה של עבודת יד  חד פעמית - כתבו על מראה או כל זכוכית אחרת מסרים לאהובים שלכם, כדי לשמח אותם.

 

תגובות