אחרי 20 שנה: המאפר של קים קרדשיאן מוציא חברת איפור משלו. אינסטגרם

אחרי 20 שנה: המאפר של קים קרדשיאן מוציא חברת איפור משלו

לאחר 20 שנה של קריירה המאפר של קים קארדשיאן - מריו, מוציא חברת איפור משלו. כל הפרטים!

אין סיכוי שאתם לא מכירים את מריו דדיבאנוביק, הוא אחד המאפרים המפורסמים בעולם. הוא התחיל את דרכו כאשר איפר את קים קארדישאן בתחילת דרכה וכך בנה לו שם ענק. הוא אחראי ביחד עם קים לטרנדים רבים בעולם האיפור בשנים האחרונות. בנוסף, יש לו כיתת אמן מצליחה במיוחד בשם ״The Masterclass”. כעת הוא מרעיד את תעשיית האפור העולמית ומודיע - אני משיק חברת איפור משלי שתיקרא "MAKEUP by Mario”.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

לפי כארבעה ימים מריו החל לעלות סרטונים שנראים כמו מאחורי הקלעים של תהליך כלשהו, דבר שהתברר כנכון כאשר הוא פרסם כי אכן לאחר שנים שנים של פיתוח ומחשבה הוא משיק חברת איפור משלו. כל הטוב הזה יקרה ממש בקרוב - ב-1 באוקטובר. את המוצרים שלו יהיה ניתן להשיג באינטרנט ובחנויות ספורה בחרבי ארצות הברית וקנדה.

אז מה יהיה בחברת איפור של מריו? על פי הסרטון האחרון שלו באינסטגרם, ניתן להבין כי יהיו 21 מוצרים. וביניהם: מברשות, פלטת צלליות, שימרים, איילנר ועוד. זאת לא הפעם הראשונה שמריו מוציא מוצרי איפור, הוא עשה שיתופי פעולה בעבר עם חברות האיפור אנסטסיה בברלי הילס. וכמובן שני שיתופי פעולה עם החברה הטובה קים בחברת האיפור שלה “KKW BEAUTY” שהיו הצלחה מסחררת.
תגובות