מתוקות כדבש: הלוקים של הכוכבות בהשראת החג . צילום מסך מאינסטגרם

מתוקות כדבש: הלוקים של הכוכבות בהשראת החג

אמנם נחגוג את החג במתכונת מצומצמת, אך קשה לוותר על האאוטיפיטים החגיגיים שנותנים אווירת חג. בשביל לקבל השראה מצבעי החג ולהתחבר לאווירתו אספנו מספר לוקים של הסלבס בהשראת צבעי החג

שילוב של אדום כמו תפוח עם כתום כמו הדבש, הדפסים פרחוניים ופרינטים חגיגיים - קבלו את הלוקים של הכוכבות בהשראת החג.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אלין כהן

כאשר חושבים על ראש השנה הדבר הראשון שעולה לראש הוא התפוח בדבש. בתמונה אלין כהן שילבה את הגוון האדום של התפוח בצורה חכמה ולא מדי בולטת. השמלה שהיא לובשת אלגנטית בזכות ההדפס הפריזאי שעל הבד ועם זאת השמלה עדיין לא נראית מבוגרת לגילה של אלין.היא שילבה את השמלה עם מגפי זמש שחורים, שילוב שמאוד התבקש מאחר ועל השמלה יש דוגמא שחורה והצבעים אדום ושחור הם שילוב מנצח.

דנה זרמון

הלוק הבא הוא של הפאשינסטה דנה זרמון. בתמונה היא לובשת שמלת מעטפת בגוון דבש. גזרת המעטפת מחמיאה להמון סוגים של מבני גוף, היא מדגישה את המותן וגורמת לו להיראות צר.שלא כמו שמלות מעטפה אחרות שאנחנו רגילים לראות, היא יותר חגיגית, וזאת בזכות השרוולים התפוחים אשר מוסיפים לשמלה והגוון הזהוב המיוחד של השמלה. בנוסף, התיק החום שהיא נושאת מתכתב יפה עם השמלה בזכות התת גוון החם של שניהם.

אלינה לוי

הלוק השלישי הוא של השורדת אלינה לוי. הלוק שלה מורכב מסט של חצאית וטופ בגוון כתום עם הדפס טרנדי של נקודות. הגוון החם של הסט מאוד מחמיא לצבע שיער של אלינה ומתקשר לגוונים החמים של ראש השנה. דבר שאהבנו בסט של אלינה הוא שניתן לשלב את הסט בלוק יום יומי עם סניקרס נוחות כמו שאלינה לבשה ובנוסף אפשר גם ללבוש אותו בערב עם נעליים שונות.

    קים אור אזולאי

מהלוק הבא אי אפשר להתעלם והוא של קים אור אזולאי. בהרכבת הלוק היא הצליחה לבצע משימה לא פשוטה, שילוב כמה גוונים דומיננטיים שונים של אדום וכתום ועדיין לגרום להם להשתלב בצורה יפה ולא מוגזמת מדי. הלוק הזה מתאים לאמיצות מביננו. 

רומי פרנקל

הלוק האחרון הוא של הדוגמנית רומי פרנקל ששילבה את הגוון האדום בשמלה עם הדפס פרחוני שהיה מאוד טרנדי בקיץ. כמו בלוק של אלינה, גם את השמלה שלבשה רומי ניתן ללבוש ליום יום עם נעלי סניקרס וגם לערב עם נעליים שונות ושדרוגים של אקססוריז שונים. רומי בחרה בלוק היום יומי והיא הוסיפה לו כובע קש שמזכיר לנו חופשה באיטליה היפה.

          



תגובות