משרד הבריאות מזהיר מפני האלכוג'ל של אלין כהן. צילום: מתוך אינסטגרם @aline_cohenn

משרד הבריאות מזהיר מפני האלכוג'ל של אלין כהן

משרד הבריאות הוציא הבוקר הודעה בה הוא מזהיר את הציבור מפני רכישה ושימוש באלכוג'ל לחיטוי הידיים של אלין כהן, שכן אחוזי האלכוהול שבו לא תואמים את האחוזים אשר מצויינים על התווית ולא תואמים את ההרכב אותו אישר משרד הבריאות

עם פרוץ מגפת הקורונה בארץ ובתחילתו של הסגר, היו הרבה חברות ביוטי וקוסמטיקה שהפסיקו לעבוד ולייצר את המוצרים שלהן במפעלים. אך חלק מבעלי העסקים, גילו תושייה, לא ויתרו והסבו את המפעלים והחברות שלהם כדי לייצר מוצרי היגיינה. כך עשתה גם אלין כהן שהכריזה בסוף חודש מרץ כי היא משיקה שני מוצרים חדשים - אלכוהול ג'ל לחיטוי הידיים ומסכות, שהפכו למוצרי צריכה מבוקשים מאוד.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

היה נדמה כי כהן הצעירה מצליחה להתמודד בדרך יצירתית את משבר התעסוקה שפקד את כל העולם ובנוסף עוזרת להביא לצרכנים שני מוצרים בהם היה מחזור באותה התקופה, בשל הביקוש הרב. אך כעת, מתברר, שמשרד הבריאות מזהיר לגבי אחד ממוצריה של הכוכבת.

© צילום מסך מאינסטגרם

משרד הבריאות הוציא הבוקר (חמישי) הודעה בה הוא מזהיר את הציבור מצריכה ורכישה של המוצר "אלין כהן - אלכוהול ג'ל קריסטלי לשמירה על היגיינת הידיים" המיוצר על ידי חברת קאופמן תמרוקים בע"מ, ואף קורא להפסקת השימוש במוצר. הסיבה לכך, היא העובדה שבבדיקת מעבדה שנערכה לאלכוג'ל של כהן, נמצא כי המוצר מכיל כ-25% אלכוהול בניגוד מוחלט למצוין על תווית המוצר (70%) ולא בהתאם להרכב התמרוק שאישר משרד הבריאות. 
 
הודעה נמסרה לנקודות המכירה מטעם משרד הבריאות וניתנה הנחייה להסרת המוצר מהמדפים. בהודעה שפורסמה הבוקר, משרד הבריאות מבקש מהציבור שלא לעשות שימוש במוצר זה, ולהחזיר את המוצרים לנקודות המכירה. 

אלין הגיבה היום על הנושא בסרטון באינסטגרם שלה: "במקום לטפל באנשים חולים, עסקים התמוטטו, בתים הרוסים, כלכלה מפורקת אתם מעדיפים להתעסק בחברת אלין כהן.
מפעל הייצור קאופמן תמרוקים בעמ רימה והונה אותי, את חברת אלין כהן, הציבור ואת המשרד הבריאות ברמה הגבוה ביותר ומשרד הבריאות בחר להעלים העין.
כיום לאחר חודשיים מהבנת הסוגיה הם הוציאו הודעה תקשורתית ואזהרה לציבור. מצטערת להודיע לכם אבל אני קצת יותר אחראית מכם והוצאתי את המוצר מהמדפים כבר ברגע הבנת הסוגיה ללא דרישה מכם. לאחר שאני דרשתי מכם כבר לפני כחודשיים להוציא מהמדפים את כל האלכוהול ג׳ל של מותגים ורשתות אחרות אשר יוצרו על ידי מפעל הייצור קאופמן תמרוקים בעמ בחרתם להעלים עין ולהתעלם מכל הפניות והמיילים שלי. משרד הבריאות תתעוררו. עד עכשיו שתקתי, אף פעם לא דיברתי על התנהלות ממשלתית, לא דיברתי על פוליטיקה וכדומה אבל אני לא אשתוק יותר, חיפשתם להסית את כל השיח על הכשלונות ומחדלים שלכם דרכי, לחפש רעש תקשורתי על חשבוני. כנראה שהאחראי והאשם (קאופמן תמרוקים) לא הספיק לכם. תוצאות המעבדה הגיעו רק לפני מספר ימים ומיד הועברו למשרד הבריאות ובמקביל התחלנו באיתור הלקוחות אשר רכשו את האלכוהול ג׳ל על מנת ליידע אותן ולפצות אותן. אם משרד הבריאות היה עושה את העבודה שלו כמשרד הבריאות ונותן את הבקרה המלאה ועונה לפניות שלי כל העיכוב הזה לא היה קורה. אני טיפלתי בזה באופן עצמאי במעבדה פרטית זאת לאחר שקאופמן תמרוקים בעמ שלח בדיקה שקרית על מנת ״להרגיע״ אותי כדי שלא אתלונן עליו. הצדק יעשה וכל מי שקשור לסוגיה ולרמאות אשר קרתה כאן ישלם על כך. לכל אותם אנשים אשר אוהבים לבית רוע ושופטים אותי בלי לדעת על העובדות חבל על האנרגיות השליליות שלכם, תפיצו אהבת חינם או אם יש לכם מה להגיד תחכו להבהרת הנתונים. עשיתם לי משפט שדה לפני ששמעתם את העובדות".

תגובות