הטרנד הבלתי צפוי של הסתיו: הדפס השיש מקבל טוויסט מפתיע. adobestock

הטרנד הבלתי צפוי של הסתיו: הדפס השיש מקבל טוויסט מפתיע

הכירו את הטרנד שכובש את הפאשניסטיות ברחבי העולם והולך לככב במלתחה שלנו בסתיו הקרוב - הדפס המארבל הצבעוני, שמשלב את ההדפס האהוב עם הצבעוניות של הטאי דאי

מבין כל הטרנדים שנכנסו לחיינו לאחרונה טרנד הדפס השיש או בשמו המוכר- ה"מארבל", הוא בהחלט הטרנד המועדף על חובבות האינסטגרם והפינטרסט, במיוחד כשהוא בא לידי ביטוי באופנה והפעם עם טוויסט מעניין שלגמרי תופס את הפוקוס - מה שהופך אותו לכוכב העונה. 

עוד בערוץ  האופנה של פרוגי:

קשה להתעלם מהנוכחות הבולטת של טרנד הדפס השיש דמוי האבן שהשתלט עלינו בשנים האחרונות. הטרנד האהוב ממשיך איתנו גם לסתיו הקרוב אבל הפעם הוא מקבל חיזוק נוסף בחסות טרנד הטאי דאי שלימד אותנו לשלב צבעים חיים בלוק. הטרנד יופיע בשילוב של צבעים בוהקים וגם עדינים - מה שלגמרי יעזור לנו לשלב צבעוניות בתקופת הסתיו הקרובה.

כמו שכבר הזכרנו, הטרנד מגיע באופן קצת שונה - ההדפס יהיה בהשראת תהליך השיש ולא האבן עצמה כמו שאנחנו רגילים לראות. מניחים טיפות בודדות של דיו צבעוני על מים נקיים ומשם תנועת המים היא זאת שמסייעת ליצירת האפקט החדש שנוצר, ממש כמו משיכת מכחול.

הטרנד האהוב הפך לפופולרי על ידי מותגי האופנה המועדפים על האיט גירלס ובניהם מייזי וילן ופלומה וול, שהשיקו את הטרנד בהוצאת הקולקציה האחרונה שלהם הכוללת צבעים עשירים ומנוגדים. מה שאומר שבאביב הקרוב כולנו נלבש צבעים נועזים ובהירים, בשונה ממה שהיינו רגילים בתקופות הקרות וזאת בהחלט הדרך הטובה ביותר לרענן את המלתחה.

 

 

תגובות