איזה יופי: המותגים חוגגים את יום הגבר הבינלאומי. adobestock

איזה יופי: המותגים חוגגים את יום הגבר הבינלאומי

לכבוד יום הגבר הבינלאומי חברת אורגניקזון משיקה מארז טיפוח אורגני וטבעי עם שישה מוצרים לגבר ומותג הטיפוח לוריאל פריז מציע גם הוא שלושה מוצרי טיפול לגבר. SeboCalm חוגגת יום הולדת 31 ומשיקה בגודל מיוחד את קרם הלחות המפורסם שלהף וכן - גם הוא, ממש טוב גם לגברים... • כל המוצרים שעשו לנו את השבוע!

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מארז טיפוח אורגני - אורגניקזון

לרגל יום הגבר הבינלאומי שיחול ב-19 לחודש חברת אורגניקזון משיקה מארז טיפוח אורגני וטבעי לגברים אותו ניתן לרכוש באתר "בשבילנו". המארז כולל שישה מוצרים טבעיים וטבעוניים. שלושה מוצרים במארז הם של החברה המצויינת והמומלצת ecoLove - ג'ל ניקוי פנים, מסכת בוץ מינרלי וסבון גוף טבעי על בסיס ירקות כתומים. בנוסף, המארז כולל גם מברשת שיניים מבמבוק וצימרוני (מקלות) אוזניים העשויים  100% כותנה אורגנית נקיה מכימיקלים וממזיקים. המוצר האחרון הוא  משחת שיניים טבעית - בתוספת פחם, ולמרות שהיא מאוד אופנתית וטרנדית, אני לא אוהבת משחות מלבינות או בתוספת רכיבים לא שגרתיים כמו פחם. המשפחות האלו פוגעות בשכבת השן, והן לא באמת בריאות לשיניים. המארז איכותי מוד, מלבד משחת השיניים. ציון:8/10. מחיר מבצע: 155₪ במקום 205.40₪.

© טל טרי, באדיבות יחסי ציבור

לוריאל פריז 

מי שעוד בחרה להתייחס ליום הגבר הבינלאומי היא חברת לוריאל פריז שמציעה שלושה מוצרים לגבר המטופח: HYDRA ENERGETIC ג'ל ניקוי לפנים לאפקט בוסט מעורר, שמכיל תמצית גווארנה ומנקה ביסודיות את עור הפנים ומעניק תחושת רעננות עם אפקט בוסט מעורר. ואכן לאחר השימוש הנסיין שלנו הרגיש שהעור שלו מתוח ויותר רענן ונקי (29.9₪); HYDRA ENERGETIC קרם לחות הנלחם בסימני העייפות (49.9₪); ודאודורנט טרמיק רזיסט מסייע נגד הזעה ומעניק תחושת רעננות ונוחות לאורך זמן, הנסיין שלנו ביקש למסור כי יש לו ריח מתקתק, נקי ומרענן (14.9₪). ציון: 9/10.

© יח"צ לוריאל פריז

קרם לחות אקטיב - SeboCalm

מותג הדרמו-ביוטי הישראלי SeboCalm חוגג 31 שנות פעילות, ולרגל החגיגות משיק את אחד ממוצרי הדגל של המותג, קרם לחות אקטיב, במהדורה מיוחדת בגודל של 60 מ"ל. אקטיב, הוא קרם לחות עם נוסחה דלת שומן, המיועד להרגעת עור אדמומי, מגורה ונוטה להתקלפויות. הקרם נספג במהירות ומונע שמנוניות וברק. הקרם טוב גם למקרים של בסבוריאה, אדמומיות, אטופיק קל, יובש, אקנה, גברים אחרי גילוח עם פצעונים ואדמומיות. זה אחד מקרמי הלחות שאני יותר אוהבת וממליצה עליהם תמיד. מדובר בקרם קליל, נעים, לא שומני ונספג במהירות בעור ולאחר מכן משאיר תחושה נעימה ולא דביקה בכלל. ציון: 10/10. מחיר: 69.9₪ (במקום 99.9₪)

 

© יחסי ציבור

 

 

 

 

 

תגובות