חמישה פודקאסטים אופנתיים שאתם חייבים להכיר. צילום מסך מיוטיוב

חמישה פודקאסטים אופנתיים שאתם חייבים להכיר

בשנה האחרונה פודקאסטים הם ה-דבר, וזה בהחלט לא מפתיע שכשקיימים פודקאסטים מומלצים על כל נושא שאפשר להעלות על הדעת. מצאנו את חמשת הפודקאסטים החמים של הרגע בנושא אופנה שאתם פשוט חייבים להאזין להם, וכך לקחת איתכם את האופנה לכל מקום, גם לטיול עם הכלב

בשנה האחרונה פודקאסטים הם ה-דבר, דרך אלגנטית ומעניינת בשבילנו למלא את החלקים הריקים ביום שלנו ועל הדרך לקבל השראה או ללמוד משהו חדש. לכן זה בהחלט לא מפתיע שכשקיימים פודקאסטים מומלצים על כל נושא שאפשר להעלות על הדעת.

גם אנשי האופנה, המעצבים, הבלוגרים, המותגים ובתי האופנה הגדולים ביותר קפצו על הפלטפורמה ומאפשרים לנו הצצה ישירה לעולם האומנותי שלהם. לצד טרנדים, היסטוריה, סגנונות, מבט על התעשייה וכל מה שחם, הם מעוררים בחובבי האופנה שבינינו השראה של ממש. מצאנו לכם את חמשת הפודקאסטים החמים של הרגע בנושא אופנה שאתם פשוט חייבים להאזין להם, וכך לקחת איתכם את האופנה לכל מקום, גם לטיול עם הכלב. 

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

  1. DIOR TALKS מאת בית האופנה של כריסטיאן דיור

הפודקאסט הזה הוא לא פחות ממרתק לכל אלו שרואים את האמנות המודרנית כחלק בלתי נפרד מאופנה. "דיור", אחד מבתי האופנה העילית המובילים בעולם פרי יצירתו של המעצב הצרפתי כריסטיאן דיור מארח בכל פרק שורה של מנחים ודמויות מוערכות בעולם האמנות המודרנית שהשפיעו בדרך כזו או אחרת על בית האופנה. בנוסף לכך, בפינת ""הנשים של כריסטיאן דיור" מתארחות נשים שלאורך השנים העניקו לכריסטיאן דיור השראה של ממש בקו העיצובי של בית האופנה. פודקאסט קלאסי, יצירתי ומעורר השראה, ממש כמו בית האופנה עצמו. האזינו.

© צילום מסך מתוך podcasts.dior.com
  1. Fashion No Filter

הפודקאסט הזה מציע מבט ישיר ואמיתי על תעשיית האופנה, וכמו שהשם שלו אומר - הוא ללא פילטרים. המנחות הן קמיל שאריירה ומוניקה דה לה וילארדיאר, עיתונאיות ונשות אופנה מוערכות. הן מכסות מגוון עצום של צדדים שונים ומגוונים של עולם האופנה בגישתן המיוחדת, ההומוריסטית והלא מתפשרת. בפודקאסט תוכלו להקשיב לדיונים כמו הרלוונטיות של אופנת הרחוב בתקופה האחרונה, האופנה ברשתות החברתיות וכמובן שיחות מרתקות עם משפיעני אופנה וסטייליסטים מהמובילים בתחום. האזינו.

© צילום מסך מתוך play.acast.com
  1. 3:55 מבית שאנל

כמובן שהפודקאסט של אחד ממותגי היוקרה ההסטוריים והמוערכים ביותר בעולם יהיה מבטיח. בפודקאסט הזה שאנל מזמינים את המאזינים להצצה בלעדית לצדדים שונים ומגוונים של המותג שלא נראו לפני כן, דרך ראיונות אקסקלוסיביים מאחורי הקלעים עם אנשים שהיוו למותג מוזה של ממש וכוכבים רבים שלבשו את עיצובי המותג. בפודקאסט מתארחים מפורסמים רבים כמו השחקנית מועמדת האוסקר מרגו רובי, המוזיקאי והמעצב פארל וויליאמס וכן מעצב האופנה האגדי קארל לגרפלד המנוח, ששימש כראש בית האופנה עד מותו בפברואר 2019. אז אם אי פעם חלמתם להכנס למאחורי הקלעים של מותג העילית, זהו הפודקאסט בשבילכם. האזינו.

 
  1. Dream it real מאת Coach

אחד מהפודקאסטים המרכזיים והמוערכים של עולם האופנה השנה, הוא סדרה מוגבלת של המותג Coach המציג כמה מהפנים, האורחים וההשראות הגדולות ביותר של המותג וכמה כוכבים עולמיים אהובים במיוחד בשיחות מרתקות. תוכלו להקשיב למייזי וויליאמס ("משחקי הכס"), מייקל בי ג'ורדן ואפילו סלינה גומז, שפתחה את הפרק הראשון בשיחה כנה במיוחד על אופנה, רשתות חברתיות וכל מה שמסביב. הפודקאסט הזה, כשמו כן הוא, בשביל אלה שמעזים לחלום ובגדול. האזינו. 

 
  1. THE BUSINESS OF FASHION PODCAST

הפודקאסט המושלם עבור אלה שמעדיפים את הסטייל עם תוספת של הצד העסקי, ואף חולמים להקים יום אחד את מותג האופנה המדובר הבא. בפודקאסט מוצגת נקודת מבט נדירה וחד פעמית לעולם העסקים בתעשיית האופנה לצד התמקדות בתרבות האופנה העכשווית וזאת דרך ראיונות בלעדיים עם חלק מהשמות שמובילים את התעשייה מבית האופנה הנבחרים ביותר. ואם זה לא מספיק, גם קים קרדשיאן מתארחת שם. האזינו.

© צילום מסך מאינסטגרם



תגובות