חן אמסלם: "דווקא בשנות העשרים התחיל לי אקנה". שי פרנקו

חן אמסלם: "דווקא בשנות העשרים התחיל לי אקנה"

עד שיחלו הצילומים לעונה השלישית של "זגורי אימפריה", עסוקה חן אמסלם המוכשרת בהובלת קמפיין למותג הטיפוח הבריטי "סימפל". אנחנו תספנו אותה לשיחה על טיפור, משחק וקורונה

התקופה האחרונה קשה עבור כולנו וכך גם עבור חן אמסלם המוכשרת שהתמודדה עם מחלת הקורונה בעצמה. כעת, לאחר שכבר החלימה ואף נודע כי "זגורי אימפריה" תחודש לעונה שלישית, היא זוכה להוביל בארץ את קמפיין הטיפוח החדש למותג "סימפל". שוחחנו איתה על התפקיד החדש שלה, הנעורים ועל קריירת המשחק בתקופת הקורונה.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

ברכות, נבחרת להיות הפרזנטורית החדשה של סדרת הטיפוח החדשה של סימפל. את יכולה לספר לנו קצת על המותג?

"זה מותג טיפוח בריטי, הוא נגיש מאוד מבחינת הגילאים, בכך שהוא מתאים למגוון רחב של גילאים, מנערות עד לנשים מבוגרות והוא נגיש גם מבחינת המחירים של המוצרים. מדובר במותג מאוד טבעי, הוא מציע מוצרים בלי צבע, בלי בישום מלאכותי ובלי כימיקליים מזיקים. הוא מאוד ירוק ומתאים לעידן שלנו. היום קמתי בבוקר והשתמשתי בקרם של סימפל והיה לי כיף, כי לא הרחתי ריח חזק של בושם ולא הרגשתי שהוא שורף לי בפנים. מרגיש לי שהוא תורם לי לעור".

© יחסי ציבור

מה הקשר שלך לעולם הטיפוח, האם זה תחום שהתעניינת בו?

"עצם היותי שחקנית, אני צריכה לשמור על שיטתיות בטיפוח. אני לא יכולה להגיד שטיפוח הפנים והמראה החיצוני שלי הוא משהו שאני מתעסקת בו כל היום, אבל כשחקנית מאוד חשוב לי לשמור על עור הפנים שלי, כי הפנים שלי הן המקצוע שלי. אני משתדלת להתעסק בטיפוח במידה הגיונית. אני שוטפת פנים, אני שומרת על העור שלי, גם בעזרת התזונה שלי וגם בעזרת המוצרים שאני משתמשת בהם. אני חושבת שסימפל זה המותג הכי מדויק לי".

מאז שהפכת לאמא, האם שינית את הרגלי הטיפוח שלך?

"לא, האמת שההרגלים שלי לא השתנו. אני שוטפת פנים בבוקר, מורחת קרם ואולי עוד מעט אני אצטרך לשים קרם עיניים מחוסר השינה". 

על איזה מוצר טיפוח את לא יכולה לוותר?

"סבון פנים".

איך את מגדירה את מצב העור שהיה לך בתור נערה?

"אני יכולה להגיד לך שבתור נערה ועדיין, יש לי עור מאוד שמנוני. אומרים שזה עור שהכי קל לו לייצר פצעים, אבל מצד שני הוא מזדקן לאט. אני לא יודעת מה עדיף, חצ'קונים או קמטים. בתור נערה היה לי עור סבבה, לא הייתי סובלת בצורה קיצונית מפצעים. אני יכולה להגיד שדווקא באזור גיל 24-25 נהיה לי אקנה בפנים". 

© יחסי ציבור

היית משתמשת במוצרי טיפוח בתור נערה או שלא הייתה לך מודעות לזה?

"בדיוק כמו היום, הייתי משתמשת בעיקר בסבון פנים ולעיתים גם קרם פנים. אני חושבת שכשנכנסתי לעולם המשחק והתחלתי להגיע לימי צילום, הייתי רואה שהמאפרת שמה לי קרם פנים וכך הבנתי שהעור שלי זקוק לזה. כשאת נערה את לא באמת מבינה, את פחות מתעסקת בטיפוח. אני חושבת שעכשיו בזכות היוטיוב והאינסטגרם יש הרבה יותר מודעות לזה." 

כאשר היית נערה, ידעת שאת רוצה להיות שחקנית? או שחשבת על תחום אחר?

"מאז ומתמיד ידעתי שאני רוצה להיות שחקנית, זה היה בלתי נשלט ממני. כל הזמן הייתי מתעסקת בתחום, אם זה בשירה או בריקוד ובמגמת תיאטרון. הייתי מתרגשת כשהייתי נוסעת לתל אביב לראות הצגות, אלו היו רגעי שיא בשבילי."

את מתגעגעת לשחק ולהופיע בתיאטרון?

"אני מאוד מאוד אוהבת תיאטרון, אני יכולה להגיד שגם לפני הקורונה פחות עשיתי תיאטרון ואני מאוד מתגעגעת לבמה ולקהל".

© אוהד רומנו

עד כמה הקורונה פגעה בך כשחקנית?

"קורונה פגעה בכל עולם התרבות. הקורונה פגעה בנו מאוד מאוד קשה, אנחנו לא מופיעים כמעט, התיאטראות סגורים, אנחנו לא עובדים, אין חזרות. דווקא עולם הטלוויזיה כן פעיל, אמנם הרבה נדחה ויש הרבה אי וודאות, כי תמיד יש סיכוי לבטל פגישות בגלל שמישהו יכול להיכנס לבידוד. אני חושבת שבעולם הבידור הקורונה הכי פגעה, ישנם המון זמרים, אנשי סאונד, נגנים, עובדי מאחורי הקלעים ואמנים שלא קיבלו משכורת חצי שנה. היא פגעה מאוד חזק במקצוע שלנו שנחשב לא חיוני כרגע, לצערי".

אחד התפקידים הכי מרכזיים שביצעת הוא אבישג מ"זגורי אימפריה", עד כמה את מתרגשת לקראת העונה החדשה?

"אני מאוד מאוד מתרגשת, זה כמו לחזור למשפחה הטלוויזיונית שלי, המשפחה הראשונה שלי בטלוויזיה, החברים הראשוניים שלי מהמקצוע. אני בעיקר מתרגשת לחזור לדמות של אבישג, היא הדמות הראשונה הטלוויזיונית שלי, בזכותה אני שחקנית היום ועובדת במקצוע שלי תודה לאל. אני חווה לה זכות ראשונים ומאוד מאוד מתרגשת וגם לחוצה".

 

 

תגובות