איזה יופי: מארזי האיפור במחירים משתלמים במיוחד . צילום: GettyImages

איזה יופי: מארזי האיפור במחירים משתלמים במיוחד

MAC משיקה קיטים חגיגיים של מוצרי האיפור המובילים שלה והם במחירים משתלמים במיוחד, נקה 7 לוקחת אותו לטיול מסביב לעולם ונותנת לנו הצצה למסורות טיפוח עתיקות יומין עם סדרת התחליבים החדשה; ולה רוש פוזה משיקה קיט טיפוח לעור שמן וטיפול באקנה. כל המוצרים שעשו לנו את השבוע!

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

 

סדרת ריטואלס - נקה 7

מותג הטואלטיקה, נקה 7, משיק את סדרת תחליבי הרחצה  "ריטואלס" המביאה את מיטב המסורות הקלאסיות מהעולם אל המקלחת שלנו.   תחליבי הרחצה מבוססים על מסורות טיפוח עתיקון יומין מכל רחבי העולם והם משלבים בפורמולה מפנקת, שמנים, תמציות ומרכיבי לחות. הסדרה כוללת ארבעה מוצרים, כל תחליב מושפע מהשמנים והריחות של מדינה אחרת - יפן, שוודיה, מדגסקר ומרוקו. הבקבוקים עצמם מעוצבים יפה, אבל מה שחשוב זה המוצר שבפנים ולא האריזה שבחוץ. התחליבים עצמם מריחים נהדר, אין לא מורגש כי יש כאן חידוש מרהיב במיוחד. מה שכן - הם מאוד נעימים על העור ומותירים אותו רך, נעים ומלא בלחות. מחיר מומלץ לצרכן: 10₪.

© ישראל כהן

הקיטים החגיגיים של M.A.C

מותג האיפור הבינלאומי M.A.C משיק קולקציית קיטים נחשקת של מוצרי איפור בגודל רגיל ומיוחד באריזות מלאות גלאם. שילובי הצבעים המופיעים בקיטים נבחרו בקפידה על ידי אמני האיפור של מאק. בזכות הרבגוניות שהם מציעים, הגוונים והמרקמים המחמיאים, ניתן  ליצור מראות איפור שונים. בין הקיטים, אפשר למצוא קיט צלליות - פלטה הכוללת 12 צלליות בגוונים ניטרליים, כחול וירוק, ורוד וסגול במגוון גימורים החל ממאט ועד מבריק (199₪),  מארז הכולל 12 שפתונים פופולריים של המותג בגודל מוקטן בגימורים שונים ובגוונים שונים מאדום וקורל ועד ורוד וחום (399₪); פלטה של שלושה גוונים של שימר היילייטר לפנים (189₪) ונוספים.

© יח"צ חו"ל

מארז הטיפוח לעור שלמן של לה רוש פוזה

מותג הדרמו קוסמטיקה לה רוש פוזה משיק מארז טיפוח לשגרת טיפוח יומיומית מסדרת אפקלאר  לניקוי וטיפול לעור שמן הנוטה לפצעונים. המארז כולל תכשירי ניקוי - ג'ל מקציף לטיהור וניקוי עור פנים; תכשיר לחות שמסייע בהעלמת פגמי עור קיימים ובמניעת הופעתם החוזרת של פצעונים; ותכשיר הגנה מהשמש. המארז החדש, מסדרת "אפקלאר" מיועד  לעור פנים שמן הנוטה לפצעונים.  מחיר מומלץ לצרכן: 79₪.

© יחסי ציבור

 

 

 

תגובות