ליזה ביך: "אני שואבת השראה מפרחים". צילום מסך מאינסטגרם liiiizab@

ליזה ביך: "אני שואבת השראה מפרחים"

סופר סטייל: מדור חדש בערוץ האופנה של פרוגי! בכל שבוע אושיה אחרת מעולם האופנה והביוטי תענה על שאלון הסופר סטייל שלנו ואנחנו נגלה את כל סודות הטיפוח והאופנה שלה!

הכירו את סופר סטייל, המדור החדש בערוץ האופנה של פרוגי, בו הכוכבים יגלו לנו את כל סודות הטיפוח והאופנה שלהם. הראשונה שפותחת את המדור, היא לא אחרת מאשר אושיית הרשת ליזה ביך. עם סטייל ייחודי, קריירת דוגמנות מצליחה ומותג פרטי משלה - אין ספק שביך היא אחת מהאושיות האהובות והאופנתיות ביותר. בדקנו איתה מהי שגרת הטיפוח שלה, על איזה מוצר טיפוח היא לא מוותרת ומהיכן היא שואבת השראה?  

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מהו הדבר הראשון שאת עושה בבוקר?

"הדבר הראשון שאני עושה בבוקר הוא 'קריאת שמע', 'מודה אני'. אני באמת מודה על זה שקמתי לעוד בוקר נפלא, מודה על מה שיש וגם על מה שאין. מכניסה את עצמי לאנרגיות ולווייבים טובים ולאחר מכן שותה מים". 

מהי שגרת הטיפוח שלך?

"שגרת הטיפוח שלי מורכבת מהמון שלבים. היא השתדרגה מאוד בחודשים האחרונים. אחרי הפרידה מסמולקין הבנתי שזה הזמן שלי להשקיע בעצמי, כי אם אני לא אשקיע בעצמי מי ישקיע בי? אז התחלתי לבדוק ולחקור את התחום, מפה לשם הקמתי את המותג שלי, שמכיל את המוצרים הכי טובים בשוק. בבוקר אני קודם כל שוטפת פנים ומנקה את הפנים עם מי פנים, לאחר מכן אני שמה סרום עיניים, סרום פנים, אחרי זה קרם מיצוק, כי אין מה לעשות, צריך להקדים תרופה למכה. אבל באופן חד משמעי, אי אפשר ספורט בלי תזונה, השילוב בניהם הוא המנצח".

חדר כושר או אימון בחוץ?

"אני לא יכולה לבחור, כי מצד אחד האימון שלי בחוץ הוא ריצה, שהיא טובה לסיבולת לב ריאה וגם לנשמה שלי. אני שמה מוזיקה ועפה לי, אני גם שרה בקול אז הרבה פעמים יצא לי להגיד בסטורי שאם אתם שומעים מישהי רצה ושרה תדעו שזאת אני. מצד שני, אני לא יכולה לוותר על האימונים בחדר כושר אצל המאמן, עם המשקלים הכבדים, האדרנלין, הקושי".

את רגילה להתאפר ביומיום?

"האמת שכן, כי אני דוגמנית בין היתר. בימים שאין לי כוח להתאפר אז אני קופצת על ההזדמנות, כדי לתת לפנים שלי לנוח, שזה גם מאוד חשוב. איפור סותם את הנקבוביות ונכנס לכלוך, אז אני נותנת לעור להתרענן". 

מהו מוצר הטיפוח שהוא מאסט מבחינתך?

"מסיכה לשיער, חד משמעית". 

מאיזה מותג אופנה או בלוגר את שואבת ממנו השראה?

"אין לי דבר אחד שאני שואבת ממנו השראה. זה תלוי בסיטואציה, אני שואבת השראה אפילו מפרחים. אני באמת שואבת מהמון מקומות שונים, המון אנשים, אין לי איזה מישהו ספציפי שאני יכולה לומר 'הוא ההשראה שלי!'. יכול להיות שאני צריכה לצלם תמונה ופתאום אני אראה אבן ובשבילי זה יהיה עולם ומלואו, זה מאוד תלוי ברגע".

האם יש לך פריט אופנה בוויש-ליסט שאת מתכננת עליו? 

"וואו! אני לגמרי אדם של פראדה עם הפאוץ', אמאל'ה! עם המגף זה פשוט הורס את הבריאות. אני נלחמת בזה כי בכל זאת זה עולה 7,500 שקלים , אני יכולה לקנות אותו, אבל אני מעדיפה להשקיע בדברים אחרים כרגע". 

עם איזה מעצב אופנה היית רוצה לשתף פעולה?

"הייתי רוצה לשתף פעולה עם המותג 'נייקי'. אני באמת חושבת שבשנים האחרונות הם נתנו קפיצה, הם השתפרו פלאים והצמיחה שלהם מדהימה". 

מה הפרויקט האופנתי שהכי נהנית להשתתף בו?

"חד משמעית הפרסומת שעשיתי עם חברת 'גונג', זאת פרסומת בפריים טיים עם חברה שאני עובדת איתה כפרזנטורית כבר שנתיים". 

 האם ליזה תהייה פאשניסטת השנה שלכם? הצביעו עכשיו!

תגיות
תגובות