כך תתלבשו כמו הדמויות מהסדרות האהובות עליכם. CAROLE BETHUEL/NETFLIX

כך תתלבשו כמו הדמויות מהסדרות האהובות עליכם

תמיד חלמתם להתלבש כמו הכוכבים האהובים עלכים? יושבים בבית מול הטלוויזיה ומדמיינים איך תיראו באאוטפיטים של הדמויות מהסדרות שאתם הכי אוהבים? מעכשיו זה לא חלום! מצאנו את הטריק שיעזור לכם לחפש ולרכוש את כל הלוקים הכי שיקים שיש במסך הקטן

מכירים את הרגעלים האלו שאתם צופים בסדרה האהובה עליכם, אתם על הספה, בפיג'מה, והכוכב או הכוכבת שמופיעים לכם על מסך הטלווזיה, לבושים באאוטפיט כל כך יפה, עד שבא לכם להיכנס פיזית אל תוך המסך ולגנוב להם את הלוק? קבלו טריק היסטרי שיאפשר לכם לרכוש את הבגדים ולהרכיב את ההאוטפיטים הכי שווים.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

© adobestock

רוצים לדעת מאיפה האאוטפיט של אמלי מ"אמילי בפריז" או אולי איפה ניתן לרכוש את הבגדים כדי ליצור לוק ממש כמו של שריל או ורוניקה מ"ריברדייל"? מסתבר שיש אתר שלם שמוקדש רק ללוקים כל הכוכבים האהובים עלינו, כפי שהם מופיעים על המסך הקטן. לאתר קוראים wornontv.net והוא כולל בתוכו מאות לוקים של הדמויות מהסדרות האהובות - החל מ"אופוריה" ו"ריברדייל" ועד "אמילי בפריז" ו"שקרניות קטנות".

אז איך עושים את זה? כל מה שעליכם לעשות זה לבחור את הסדרה, את העונה והדמות האהובה עליכם ובקליק אחד תוכלו להיחשף בקלות לכל הלוקים שלה מהסדרה והעונה הספציפית שבחרתם. אבל כמובן שזה לא הכל ולקבל לינקים לרכישה של כל פריט ופריט. 

תגובות