איזה יופי: ה"באלמים" מגיעים לארץ. AdobeStock

איזה יופי: ה"באלמים" מגיעים לארץ

מותג בריטי נוחת בארץ ומביא איתו את ה"באלמים" המיוחדים שלו, לוריאל פריז משיקה שני שמנים חדשים לשיער, מייבילין ניו יורק ממשיכים לעקוב אחרי הטרנדים החמים שסוחפים את העולם כולו ובובת הברבי האייקונית מגיעה במהדורה מיוחדת למותג ההוליוודי גלאם גלואו. כל המוצרים שעשו לנו את השבוע!

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

Dr. PawPaw

המותג הבריטי Dr. PawPaw, מגיע לארץ ונוחת ישר בסופר-פארם והוא מביא עמו תחליבי לחות, או איך שהם אוהבים לקרוא לזה "באלם".  המותג מציע מוצרי באלם רב שימושיים, המבוססים על צמח הפאו-פאו (פפאיה), אלוורה ושמן זית ומתאימים למגוון שימושים לשפתיים, לחיים, הרגעת וריכוך העור, עיצוב השיער והענקת זוהר לפנים. סופר-פארם תציע בחנויות שלושה סוגי באלם של המותג: קלאסי שקוף (באריזה צהובה) למגוון שימושים רחב, באלם בגוון אדמדם ובאלם בגוון אפרסקי – המוסיפים לחות עם פיגמנט עדין ללחיים ולשפתיים. המוצרים של Dr. PawPaw הם 100% טבעיים וצמחוניים ומתאימים לכל סוגי העור. הם מלחחים ומזינים את העור וממש כיפים לשימוש. ציון: 9/10. 

© באדיבות יחסי ציבור

שמני אלביב לשיער של לוריאל פריז

מותג טיפוח השיער, לוריאל פריז, משיק שני שמנים לשיער מסדרת אלביב: שמן לשיער רגיל המבוסס על תמציות שמנים מיוחדות, המחליקות ומגינות על סיבי השיער מפני פגעים חיצוניים כמו מחליקי שיער, חפיפה מרובה, שמש וזיהום אוויר; שמן לשיער צבוע ויבש - המותאם במיוחד לצרכי שיער צבוע ושיער עם גוונים, שמגן ומטפח את השיער, ומדגיש את הברק והזוהר של צבע השיער. השמנים עזרו לנו להיפטר מרוב הפריז בשיער (שלרוב תוקף מתולתלות) והעניקו לשיער מראה יותר זוהר וגמיש. ציון: 9/10. 

© באדיבות יחסי ציבור

מייבילין ניו יורק 

מותג האיפוק משיק עפרון גבות ייחודי עם טריק מיוחד לעיבוי הגבות (כיאה לטרנד שסוחף את כל בנות עולם). לעיפרון הייחודי יש תוספת סיבים דמויי שיערה המעניק מראה גבות מלאות וטבעיות ביתר קלות.הפורמולה עצמה בעלת מרקם קרמי וקליל למריחה נוחה, מהירה, מדויקת וללא כל מאמץ. לנו היה קל ונוח מאוד לשימוש והתוצאה הייתה מעולה ואפילו מפתיעה. ציון: 9/10. 

© באדיבות יחסי ציבור

 מהדורת הברבי של גלאם גלואו 

מותג הטיפוח ההוליוודי, "גלאם גלואו" משיק מהדורה מוגבלת של ברבי. המהדורה המוגבלת כוללת שני מוצרים - קרם לחות בגוון ורוד עדין וריח מתוק כמו של מסטיק, מעניק לחות וזוהר לפנים (שבאמת נראוזוהרות ומנצנצות אחרי השימוש). קרם הלחות נלחם בעור עייף למראה גלאם קורן. המוצר השני הוא מסכה מטהרת לטיפול בפגמי עורמסכה מטהרת לטיפול בעור בעייתי ובפגמי עור. מעדנת מראה נקבוביות בגימור מאט. ניתן להשיג בבלעדיות בסופר פארם. ציון: 9/10. 

© באדיבות יחסי ציבור

 

 

תגיות
תגובות