עושה זאת שוב: קולקציה שנייה לקים אור אזולאי עם טרמינל X. דימה טליאנסקי

עושה זאת שוב: קולקציה שנייה לקים אור אזולאי עם טרמינל X

אחרי שהקולקציה הראשונה של קים אור אזולאי לטרמינל איקס זכתה להצלחה רבה, היום (ב') אנחנו מתבשרים על קולקציה נוספת בעיצובה של הכוכבת שתכלול פריטיים מגוונים מלבוש יומיומי ועד פרטי ערב וכמובן עם מלא צבעי פסטל שכל כך מאפיינים הפאשניסטה האהובה

בהמשך להצלחה של הקולקציה הראשונה של המותג KIMOR, קים אור אזולאי ואתר האופנה TERMINAL X ממשיכים בשותפות העסקית, ומשיקים קולקציה שניה בעיצובה של אושיית האופנה. הקולקציה החדשה והטרנדית תציע פריטים בצבעי פסטל, מגוון פריטי יום-יום ועד פריטי ערב, ותימכר בבלעדיות באתר החל ממחר (יום שלישי). 

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

© דימה טליאנסקי

אחרי שהקולקציה הראשונה של אזולאי עם טרמינל איקס כללה בעיקר פרטי בייסיק שחובה אצל כל אחת בארון, הפעם הקולקציה החדשה תכלול ביגוד נוח אך מלא בסטייל, שמתאים לרוח התקופה בה כולנו נמצאים. הקולקציה, שתכלול מעל 70 פריטים, תכלול פריטים בצבעי פסטל, כיאה לסטייל של הכוכבת, במגוון פריטיפ החל מלבוש יומיומי ועד פריטי ערב.

קים אור אזולאי: "אני שמחה להמשיך את השותפות העסקית שלי עם טרמינל איקס. הקולקציה השניה עוצבה עם המון מחשבה ואהבה, ואני מודה לטרמינל איקס שנותנים לי את הבמה המדהימה לייצר משהו אמיתי ומיוחד. כיף גדול!"

© דימה טליאנסקי

 

תגובות