הקרופ טופ מגיע גם לג'קטים וזה כובש!. מתוך חשבון האינסטגרם של jaimeridge@

הקרופ טופ מגיע גם לג'קטים וזה כובש!

אחד הפריטים הבולטים ולגמרי הכי מאסט הוא ג'קט הבלייזר, רק שהפעם הוא מקבל טוויסט ומגיע בצורת הקרופ שלו מה שלגמרי ישדרג לכן את הלוק

ג'קט הבלייזר נחשב כחלק מהטרנד האנדרוגיני (ללא מגדר) הלוהט שתופס מקום של כבוד בארון של כולנו כבר כמה עונות ברציפות. עד כה הוא השתלב בווריאציות שונות בלוקים שלנו, בשילוב מכנסיים מחוייטים או אפילו ג'ינס למראה יומיומי. אין ספק שהוא בהחלט הפריט הקלאסי ביותר במלתחה. 

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

עם הצורך הקבוע בעולם הטרנדים במקוריות וחדשנות מגיע גם הטרנד המדובר, שהוא שילוב של הפריט הקלאסי והעל - זמני אבל הפעם עם טוויסט כיפי במיוחד שיקפיץ לנו את הלוק בכמה רמות: ג'קט הבלייזר בגזרת הקרופ שלו. 

אם יש משהו שברור לכולנו הוא שהקרופ-טופ לא מתכוון ללכת לשום מקום בקרוב, אפילו לא בחורף. ביקרנו בלא מעט מעמודי האינסטגרם של האיט גירלז הגדולות בעולם וזה הספיק מבחינתנו כדי להבין שטרנד הבלייזרים בגזרת קרופ הוא בהחלט הדבר הבא. ניתן לשלב את הטרנד בגזרה הנועזת שלו, והכוונה היא לסט המחויט שמגיע יחד עם חצאית מיני תואמת, או עם מכנסיים ארוכים ואלגנטיים והאפשרות האחרונה שכנראה גם המועדפת על כולנו - בשילוב ג'ינס וטי שרט היוצרים מראה יומיומי ולא מתאמץ.

תגובות