שנה ורודה: כך תיצרי מראה מתוק, אופטימי ולא מוגזם. מריה

שנה ורודה: כך תיצרי מראה מתוק, אופטימי ולא מוגזם

2020, הגרועה מכל, אוטוטו מאחורינו. זה הזמן לצבוע את השנה שבפתח בלוק ורוד ואופטימי במיוחד. ירין שחף עם ההסבר איך לעשות את זה נכון בלי ליפול למראה הברבי המתלהבת

אין ספק ששנת 2020 הייתה שנה מטלטלת עבור האנושות כולה. אבל החיסונים מאפשרים לכולנו לראות את האור בקצה המנהרה ולהחזיר את הצבע לפנים. זה הזמן לקצת אסקפיזם ואין כמו הצבע הוורוד לשדר אופטימיות זהירה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

©איפור: ירין שחף, צילום: מריה סולוביוב

ירין שחף, מורה ונהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות, מסביר: "הלוקים האלו הם לוקים עיצבתי עבור חברת האיפור  im_fashionmakeup  לטובת חגי  דצמבר. אני לא חושב שזהו מראה 'לביש', כזה שנשים יאמצו אותו כמראה שלם בחיי היומיום. מנגד, אני מרגיש שהתפקיד שלנו כמאפרים הוא גם להוות השראה לצבעים מסוימים או סגנון איפור מעניין. אם  יאמצו רק מוטיב אחד או שניים מכל הלוק - זה בהחלט מספק". 

© איפור: ירין שחף, צילום: מריה סולוביוב

הצבע הוורוד הוא רך ענוג ורומנטי, מנגד, קל מאוד לאבד את זה ולהיחשב לאחת שמסרבת להתבגר או כאוהדת של ברבי. כשמתאפרים בוורוד חייבים לנקוט במשנה זהירות, כדי לא ליפול למלכודת המתקתקה. שחף מביא לנו את כל הטיפים שחשוב לדעת כדי שגם את תוכלי לאמץ את הצבע הורוד, בלי להיות מוגזמת.  

איך עושים את נכון?

  • כדי להימנע ממהומה אופנתית יש לבחור בגוונים קונטרסטים. אין לאפר את העיניים והשפתיים באותו גוון של ורוד.

  • אם את סובלת מהצטברות של צללית בקפל העפעף, סימן שהעור שלך נוטה לשמנוניות. התחילי בהנחת קונסילר כבסיס על כל שטח העפעף ורפרפי מעל מעט פודרה. הפודרה תספח את השמנוניות והצללית שתניחי אחרי פעולה זו תחזיק שעות ארוכות.

  • כדי להימנע מלוק מוגזם ועודף  "מתיקות", יש לאפר את הלחיים בגוונים של כתום חלודה.

  • לא משנה אילו מרקמים  את מעדיפה - גימור מאט, מטאלי או נוצץ, המטרה היא להדגיש את העיניים בצבע הכי אופטימי שיש. נסי לוקים שונים, עד שתמצאי את  הטקסטורה הנכונה עבורך.

© איפור: ירין שחף, צילום: מריה סולוביוב
  •  רוצה ליצור  מראה עיניים פתוח ומואר? הניחי כמה שכבות של מסקרה ותהני מעיניים שנראות מצועפות ועם זאת טבעיות ורעננות.

  • צללית בגווני פנינה יכולות לשמש לא רק לתוספת הארה בזויות העיניים הפנימיות או מתחת לעצם הגבה – אלא גם כשימר זוהר.

  • לשפתיים  השתמשי בגווני בז'-ורוד אולטרא לתיחום. שרטטי קו דק סביב השפתיים בעיפרון בצבע גוף ורק אחר כך משחי את השפתון.

 

תגובות