איזה יופי: הבשמים שהושקו לכבוד השנה החדשה. adobestock

איזה יופי: הבשמים שהושקו לכבוד השנה החדשה

כולם רוצים להיפטר משנת 2020 ולהתחיל בצורה הטובה ביותר את השנה החדשה. לכבוד כך, המדור החליט להתמקד הפעם בבשמים שהושקו לאחרונה לכבוד 2021, כיאין יותר כיף מלהתחיל את השנה החדשה בניחוח טוב!

הכירו את קוץ' בלו בושם חדש לגבר בהשראת החופש והאופטימיות בתחילתו של מסע דרכים באמריקה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

 Coach Blue לגבר

מותג בגדי הגברים משיק בושם חדש לגבר,  שמשדר אווירה של אופטימיות וחופש. המוצר החדש הוא בניחוח רענן וממריץ שנפתח בתווים ארומטיים של ליים. לניחוח בלבו של הבושם יש ניגוד מרענן של פלפל שחור תוסס עם תווי מים ואוזון, שמתייבשים לניחוחות חמים וחושניים של ארז וענבר. 

© יח"צ חו"ל

מיי דיינסטי פרינסס לאישה

השקה צעירה ומרעננת לבושם החדש והצרפתי מבית מרינה דה בורבון. הבושם מתיימר להפגיש בין המורשת הקלאסית לבין החיים המודרניים של האישה בימינו. הבושם מאופיין בניחוח פרחוני-פירותי, עם תוו עליון של תפוח עץ ירוק, תווים אמצעיים של פרחים (יסמין, שושן צחור, ורד לבן וינקינתון). מיי דיינסטי פרינסס הוא גרסה צעירה ורעננה יותר, והבקבוק גם מעוצב בהתאם. מחיר מומלץ לצרכן: 149₪ ל-100 מ"ל

© יח"צ חו"ל

הבשמים החדשים של אברקרומבי ופיץ'

שני הבשמים החדשים שנכנסים לקטגוריית "אוטנטיק נייט", מצטרפים כבר לקוקציית האוטנטיק שקיימים. כבר לפי השם אפשר להבין שהם מיועדים ללילה, לשלב היציאות, המסיבות והבילויים (שכולנו תקווה שהם יחזרו בקרוב). "אוטנטיק נייט" כוללים בושם לגבר ולאישה. הניחוח לגבר כולל תווים של תפוח מרענן, לבנדר ווניל ופולי טונקה מתקתקים, ואילו הניחו לאישה כולל תווים של תפוח אדום, פרחי טוברוז ויסמין בשילוב עצים חמימים. מחיר: 249₪ ל-100 מ"ל.

© יח"צ חו"ל

הניחוחות החדשים של הוגו בוס

גם המותג הוגו בוס מתחדש עם מוצרים חדשים לכבוד 2021 ומשיק שני מוצרים (מחיר: 279₪ ל-50 מ"ל) - האחד לגבר והשני לאישה. הוגו בוס BOTTLED לגבר משלב בין תווים של תפוח, הל וקינמון, ביחד עם מושק שנותן להכל גוון יותר מעושן ומחוספס ופחות כמו עוגת תפוחים. HOGU BOSS ALIVE לאישה, בעל ניחוח עז ומלא עוצמה, המשלב ניחוחות של יער, פירות, וניל ופרחים.

 

© יחסי ציבור

 

 

 

 


תגובות