אייקונים: הלוקים הבלתי נשכחים של ויקטוריה'ס סיקרט. gettyimages.IL/Jamie McCarthy, Bryan Bedder

אייקונים: הלוקים הבלתי נשכחים של ויקטוריה'ס סיקרט

המותג ויקטוריה סיקרט כבר ממזמן הפך לאימפריית הלבשה תחתונה. זאת הודות לשיווק ולתצוגות האופנה השנתיות שלהם, שכוללות הופעות לייב של מיטב האומנים ואת הדוגמניות היפות בעולם במיטבן. לכבוד עליית המותג לישראל במחצית השנייה של 2021 אספנו עבורכם את הלוקים האייקוניים ביותר מהתצוגות הנוצצות ביותר במהלך השנים

המותג "ויקטוריה סיקרט" כבר ממזמן הפך לאימפריית הלבשה תחתונה. זאת הודות לשיווק ולתצוגות האופנה השנתיות שלהם, שכוללות הופעות לייב של מיטב האומנים ואת הדוגמניות היפות בעולם במיטבן.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

 לפני כשנתיים בוטלה התצוגה עקב ראיון שנוי במחלוקת של אד ראזק, סמנכ"ל השיווק של המותג, שאמר בראיון למגזין "ווג" שהתצוגה לא כוללת נשים פלאס סייז או טרנסג'נדריות כי התצוגה אמורה למכור פנטזיה. הראיון גרם לירידה במכירות המותג ולסגירת חנויות רבות מסביב לעולם. ראזק התפטר ולאחר מכן החליטו לגוון יותר בבחירת הדוגמניות ולשלב גם דוגמניות פלאס סייז וטרנסג'נדריות.

הרבה ממעריצי המותג והתצוגות התאכזבו כאשר ביטלו את התצוגות השנתיות וסגרו את החנויות. למרות האמרות המקוממות של סמנכ"ל השיווק לשעבר, אי אפשר לשכוח את רגעי האופנה האייקוניים שהתצוגות סיפקו. לכבוד עליית המותג לישראל במחצית השנייה של 2021 אספנו עבורכם את הדוגמניות והלוקים האייקוניים מהתצוגות הנוצצות ביותר במהלך השנים.

מירנדה קר

© gettyimages.IL/Jamie McCarthy

מירנדה קר הייתה אחת המלאכיות המיוחדות של המותג וכיאה לכך היא קיבלה את חזיית הפנטזיה הנחשקת של שנת 2011. כאשר מירנדה עלתה על מסלול התצוגה עם הכנפיים המיוחדות בצורת צדפה וחזייה יפהפייה ששווה 2.5 מיליון דולר עם יהלומים ופנינים, היא הפנטה את כולם והייתה נראית כמו בת ים אמיתית. מעניין איך זה מרגיש ללבוש 2.5 מיליון דולר?  

אלסנדרה אמברוזיו

© gettyimages.IL/Jamie McCarthy

כאשר מלאכיות ויקטוריה סיקרט מתכוננות לתצוגה השנתית, הן מתאמנות מדי יום כדי להישאר חטובות וגם כדי להצליח לסחוב את הכנפיים הכבדות להפליא. במקרה של המלאכית הוותיקה, אלסנדרה אמברוזיו, הכנפיים היפהפיות שלבשה שקלו 14 קילוגרמים! וזאת משום שהיא מורכבת מ-105,000 אבני סברובסקי. פרט נוסף: לקח כשבע שנים לעצב ולהכין את הכנפיים הללו, אך ללא ספק ההמתנה שווה את התוצאה. 

אלסנדרה ואדריאנה

© gettyimages.IL/Pascal Le Segretain

זהו אחד הרגעים המיוחדים ביותר בתולדות התצוגות של ויקטוריה'ס סיקרט, בו שתי המלאכיות המובילות של המותג (שהן גם בסטיז) אלסנדרה ואדריאנה לובשות שתיהן את חזיות הפנטזיה וצועדות במסלול ביחד בהליכה של ניצחון. ההחלטה להכין שתי חזיות שונות בשנה אחת עלתה למותג כ-4,000,000 דולר, אבל למי אכפת? אנחנו בעד רגעי חברות אייקוניים. 

ג'יזל בונדשטן

© gettyimages.IL/Bryan Bedder

הלוק הבא נלבש על ידי אחת הדוגמניות המצליחות ביותר בכל הזמנים והוא הלוק הכי יקר שויקטוריה סיקרט אי פעם יצרו. הסופר מודל המצליחה, ג'יזל בונדשטן, צעדה בתצוגה שהנושא שלה הוא חג המולד, עם כנפיים ומגפיים בצבעי החג וכמובן חזיית הפנטזיה הכי יקרה שאי פעם נוצרה, ליתר דיוק השווי שלה הוא 12.5 מיליון דולר!

קנדיס סוונאפול

 

© gettyimages.IL/Frazer Harrison

כאשר מחברים את ענקית ההלבשה תחתונה ביחד עם מעצב העל אוליבר ראוסטינג ("בלמיין") אין פלא שיוצאת קולקציה מדהימה ותצוגה אגדית. ראוסטינג שרגיל לעצב בגדים עבור משפחת קרדשיאן וג'יי לו, חבר עם "ויקטוריה'ס סיקרט" ויחד הם יצרו קולקציית פאנק מדהימה שהפכה מהר מאוד לסולד אאוט. קנדיס סוואנפול היפהפייה פתחה בתצוגה את החלק של הקולקציה כאשר היא צועדת עם אטיטיוד וגזרה מעוררת קנאה (בזמן שהיא הייתה בכלל בהיריון!).

בהאטי פרינסלו

 

© gettyimages.IL/Bryan Bedder

כשבהאטי עלתה על הבמה היא כבשה את כולם ואיך אפשר לשכוח את התגובה המתוקה של בעלה אדם לוין שכל כך התרגש לראות את אשתו. הלוק של בהאטי היה קסום ומלאכי והכנפיים שלה היו מרשימות, היא הייתה נראית כמו מלאכית אמיתית. אתם זוכרים את הרגע שבו הקרדשיאנס התחפשו למלאכיות ויקטוריה סיקרט? ובכן, אולי תופתעו לגלות שהכנפיים שקים לבשה היו הכנפיים של בהאטי בתצוגה.

אדריאנה לימה

© gettyimages.IL/Dimitrios Kambouris

בתצוגה האחרונה של אדריאנה בשנת 2018 היא הוכרזה כמלאכית הגדולה בכל הזמנים ולא סתם, היא הרבה מעבר לדוגמנית רגילה. כל פעם שעלתה לבמה היא סחפה את כולם עם האטיטיוד והביטחון העצמי שלה. הופעתה בתצוגה בניו יורק ב-2013 נצרבה לרבים בזיכרון בתור המסלול הכי טוב שלה אי פעם. לכן, מוזיאון השעווה "מדאם טוסו" בניו יורק עשה מחווה עבורה ופיסל אותה באאוטפיט האייקוני שלה מהתצוגה המדוברת.

 

תגובות