עשרת הפריטים שאתן חייבות בארון לשנת 2021. AdobeStock

עשרת הפריטים שאתן חייבות בארון לשנת 2021

אחרי ששנת 2020 הסתיימה סוף סוף, אתם לא חושבים שהגיע הזמן לרענן מעט את ארון הבגדים עם כמה פריטים חדשים? אספנו עבורכם את עשרת הפריטים שכל אחת חייבת בארון שלה

אם יש לכם המון בגדים (כמונו) זה הזמן לשנס מותניים, להתאזר בסבלנות (וגם בסובלנות, למקרה שתתקלו באיזה בגד הזוי שלא תבינו איך קניתם אותו) לצלול למצולות ארון הבגדים שלכם, ולראות איזה פריט חדיש יכול לבוא על חשבון משהו ישן, מה אתם מעדיפים להשאיר ב-2020 ומה מהרשימה תרצו אצלכם לשנת 2021.

אז בין אם יש לכם אותם, או בין אם ראיתם אותם רק על כוכבות הטיקטוק עד עכשיו, אלו עשרת הפריטים שיעשו את שנת 2021 שלכם הרבה יותר בסטייל.

 עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

סנדלי קשירה

הרשימה נפתחת דווקא בפריט קיצי, כי תמיד נחמד להתכונן לעונה הבאה בשנה ולהגיע מוכנים. נדמה כי מנעלי הקשירה אף פעם לא יימאס. עם אינספור צבעים וסגנונות, הסרטים רק מחכים להתלפף סביב הרגליים שלנו. הסנדלים האלו מעניקים לכל אחת לוק קיצי ומרענן של איזו חופשה בהוואי, עכשיו כשהם נמצאים בכל מקום לא נקנה?

טיפ שלנו: סנדלי קשירה שטוחים יעניקו לכן מראה מאוד אתני, של איזו נסיכת יערות, בעוד שסנדלי קשירה עם עקבים יתאימו יותר למסיבות ולאירועים חגיגיים.

חולצת רשת

פריט שלכאורה נראה מלחיץ למתחילים יכול בקלות להפוך לפריט ה"חרישה" הבא שלכם. "מה? אבל זה שקוף לגמרי!" כמה פעמים שמענו את המשפט הזה כשהראנו להורים. למעשה מדובר באחד מהפריטים המדהימים שניתן לשלב באלפי דרכים שונות, והוא תמיד לאנשים שיש להם שיק, וביטחון עצמי.

טיפ שלנו: שלבו מתחת לחולצת הרשת גופייה צמודה וכך תהפכו את הפריט לכזה שמתאים לכל מזג אוויר ואירוע.

פריט משובץ

שוב נראה כי מדובר במבט מרחוק בפרינט נועז, שעשוי למשוך לעיתים את תשומת לב הסובבים אתכם (אבל לא כמו צבעי ניאון, כן?). אך אם תשלבו אותו נכון, תוכלו להיראות כאילו עכשיו יצאתם משבוע האופנה בפריז. לא משנה אם מדובר בחצאית, חולצה, שמלה או אפודה, פריט משבצות הוא בגדר חובה...

פריט מסטן

בסך הכל מדובר בבד מהיפים בעולם - האור תמיד משתקף בו, מה שגורם לכל לוק עם הבד הזה להיראות נוצץ לכם להיראות אקסלוסיביים. פריט כזה מתאים בעיקר לאירועים ולמסיבות כשאתם רוצים להיראות קצת יותר מעל כל השאר.

טיפ שלנו: מומלץ להתאים פריט מסטן עם פריט בעל צבעים רגועים ומחמיאים, שנותנים לסטן את הבמה שלו.

סריג גולף דק

כולנו צריכים פריט שמשתלב עם הכל, עם כל ז'קט, או מעיל, לימים בהם אין לנו תמיד כוח להשקיע מחשבה אבל עדיין רוצים להיראות מיליון דולר. פריט כזה לימים שבהם אנחנו רוצים לשים את עצמנו במרכז ואת הבגדים בצד.

טיפ: הסריג עובד כמעט עם כל שרשרת שתרצו לשים, ומעניק לה את הבמה שלה.

סווטשרט קרופ

לימים בהם אנחנו רוצות להיראות יותר מגניבות, או מעניינות, או סתם לעורר השראה, סווטשרט הקרופ נלבש כיום על מיטב המפורסמות.

טיפ: בימים שקר, שימו בגד גוף מתחת לסווטשרט, זה גם מחמם, וגם כך תוכלו ללכת עם זה לבית הספר ועדיין להיות לבושות בהתאם למקום

מכנסיי טרנינג

בהמשך ישיר לקרופ, גם הם, לימים בהם אנחנו רוצים את הספייס שלנו, הם מעניקים מראה לא מתאמץ ומגניב. והכי חשוב: נח!!!

עגילי חישוק

עגילים, ובפרט, עגילי חישוק יכולים להרים כל לוק. הם פשוטים, מתאימים להכל  ולא משדרים מאמץ להיות יפה, והכי חשוב, ניתן למצוא אותם בכל חנות תכשיטים. רק אל תשכחו להוריד אותם לפני שיעור ספורט ותשימו במקום שתזכרו!

טיפ שלנו: למרות שניתן למצוא אותם בכל חנות תכשיטים, רצוי לקנות את העגילים הבסיסיים, שאת יודעת שתחרשי עליהם מחנות איכותית וטובה, זה לא צריך לעלות יקר מדי.

חצאית A

לא משנה באיזה אורך, צבע או הדפס, חצאיות A תמיד מעניקות מראה ייחודי וססגוני. החצאיות האלו קלילות והכי קל לשים אותן ולצאת, מבלי לחשוב יותר מדי האם זה קצר מדי או ארוך מדי.

טיפ שלנו: חצאיות פרחוניות זה ה-שיק. נסו לשלב אותן עם ג'קט ג'ינס מעל.

סטים תואמים

לאלו שאוהבים להיראות קצת יותר ולא תמיד יש להם כוח לחשוב על שילובים מנצחים, פה עשו את זה למעננו. והחלק הכי טוב זה שאפשר כמובן לשלב חלקים מהסט עם בגדים שלנו.

 

 

תגובות