זוהרת: סוד הגלואו של ג'ניפר לופז. Gettyimages.IL/Nicholas Hunt

זוהרת: סוד הגלואו של ג'ניפר לופז

ג'יי לו היא ההוכחה החיה שגיל הוא רק מספר. בגיל 51 היא עדיין שולטת פעילה בתעשיית המוזיקה ומדי פעם עושה גיחה לתחום המשחק. ג'יי לו לגמרי משתבחת משנה לשנה ומפליאה את כולם עם עור מדהים ומעורר קנאה. מסתבר שיש לה מוצר שהיא משתמשת בו על מנת לשמר את הגלואו של העור ולהזין אותו, אתם לא תאמינו באיזה מוצר מדובר!

נדמה שג'יי לו משתבחת משנה לשנה, כאשר בגיל 51 היא נראית אפילו יותר טוב ממה שנראתה כאשר הייתה בת עשרים. רבים מאנשי תעשיית הבידור שואלים אותה שוב ושוב: מה הסוד שלך? איפה נמצא מעיין הנעורים שממנו את שותה? אז מעיין הנעורים כנראה לא קיים, אבל יש לה מוצר מפתיע שבו היא משתמשת על מנת לתחזק את הגלואו הנצחי שלה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אולי תופתעו לגלות כאשר תגלו שהוא מצרך בסיסי שיש לכולנו בבית: שמן זית. הכוכבת סיפרה בראיון למגזין "אל" שמדובר בטריק שהיא למדה מאימה ומדודתה עוד בתור ילדה קטנה. היא שמה את שמן הזית על השיער ועל עור הפנים ולמחרת היא קמה עם עור מדהים. כמו הרבה סלבריטיאים מתחום הבידור, גם ג'יי לו השיקה מותג טיפוח משלה אשר מכיל מגוון מוצרי טיפוח שונים - החל מחומרי ניקוי על לקרמים ממצקים. כנראה לא תופתעו לגלות שחלק ממוצרי המותג מכילים את מצרך הפלא שלה: שמן זית.

מחקרים הוכיחו שלשימוש בשמן זית בשגרת הטיפוח יש יתרונות רבים, הוא מכיל נוגדי חמצון, ויטמינים ועוד אלמנטים שיזינו ויעשירו את העור. עם זאת, שימוש ישיר בשמן זית על הפנים יכול לגרום לאקנה למי שסובל\ת מעור שומני. אנו סבורים שהשימוש בשמן זית הוא לא הדבר היחיד שג'יי לו משתמשת בו בשגרת הטיפוח שלה על מנת לתחזק את העור, אבל שימוש בו יכול לתרום לעור הפנים, במיוחד למי שיש עור יבש.

תגובות